{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Ang fuld servicesbog,snyd? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg har fået tilbudt en Passat som har kørt over de 300tusind kilometer fra 97. Hele servicesbogen er fuldstændig udfyldt, og ejer siger den ikke er impoteret.

Har to spørgsmål. Da jeg ikke har boet her i dk i en del år er jeg faldet lidt af på den, så at spotte hvis der er fusk med servicesbogen, er det muligt på en måde? Mener at hvis den er impoteret har jeg hørt folk købe sig til en services bog, for at tjene lidt ekstra kroner. For stelnr på bil og den i servicesbogen stemmer overens. Skal siges at alle stempler osv kommer fra hvor personen arbejder, så har en smule svært ved at stole på ham. Enhver kan jo sætte sig ned med et stempel og flippe ud. smiley

Dernæst, hvor ser man hvis en bil er impoteret, kan den info hentes et sted? Måske ringe til Skat?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang fuld servicesbog,snyd?
  • #1   15. apr 2010 Ring til VW, og oplys stelnummeret. De kan tjekke, om servicebogen er reel smiley

Det kan Peugeot i hvert fald...

• #2   15. apr 2010 Phuck @lot ~: Virkelig, vidste ikke de lå inde med den slags info. Dem vil jeg da lige give et kald i morgen så. Takker for det.

• #3   15. apr 2010 Som regel er der tit lidt forskel på stemplerne, om der har været lige meget blæk osv, og måske lidt farveforskel fra gang til gang, og om de sidder helt lige hver gang osv., så tror næsten du kan se, hvis de er sat af en gang alle sammen.

• #4   15. apr 2010 Ved da f.eks at vores stempler ved Opel står der årstal, og vi får nye hvert år.

Men det burde være nemt at se, hvis de første er begyndt at falme osv. Hvis de allesammen er helt skarpe lugter det lidt af fusk.

Hvis du ringer til VW og får oplyst om den har fået lavet service, så er det ikke sikkert de kan se det, for det er jo hans eget arbejde, så han har nok ikke lavet den i arbejdstiden. Dog er det jo stadig helt fint, da han sikkert er mekaniker?

Men så er det bare ikke registreret hos VW.

• #5   15. apr 2010 Det er gode info i kommer med. De så nemllig lidt slidt ud nogle af de første, men jeg har bare ikke den store tiltro til folk, så hvis man lidt klog ville man få det til at se sådan ud. Men der følger også en garanti med, så den får lige en FDM tur. smiley

Kommentér på:
Ang fuld servicesbog,snyd?

Annonce