{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.234 visninger | Oprettet:

Kim
Kim
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 323

Suzuki SX4 problemer {{forumTopicSubject}}

Hej BG først lidt historie:
Jeg skulle i onsdags morgen afsted på arbejde, og sætter mig ud i bilen og den vil ikke starte, starteren kører rundt og motoren lyder også som om den er lige ved at starte, men mangler lige det sidste, jeg får den så slæbt ned til det lokale Suzuki værksted.
Jeg bliver så ringer op i dag, og de siger jeg kan komme og hente bilen, fint tænker jeg og smutter ned efter den.
Jeg får udleveret nøglerne og den starter også første gang, og tænker ej slukker lige og prøver igen, og ganske som jeg havde forventet ville den ikke starte.
Værkfører læste op hvad der var blevet lavet: Nøgler omkodet.
Det skal så siges at han selv kom ud og prøvede at starte den no luck.
Nu står jeg så tilbage med ingen bil, og tænker hvad fanden gør jeg? findes der nogen lov om at man skal få stillet en lånebil til rådighed? står som et stort spørgsmål tegn og er nødt til at vente til på mandag når mekanikeren får kigget på den.
Bilen er en: Suzuki SX4 1,6 Diesel VAN fra '08 (mener jeg)

Har i nogen idéer til hvad jeg gør
Hilsen
Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki SX4 problemer
  • #1   16. apr 2010 Hejsa Du har ingen ret til at få gratis låne bil selvom det er garanti arbejde.. men det lyder meget som startspærre problemer du skulle have prøvet med din nummer 2 nøgle og se om den ville start med den men efter de har har kodet den ene nøgle om vil det også sige at din nummer to nøgle skal kodes på samme tid altså begge nøgle på samme tid ellers virker din nummer to nøgler heller ikke på nu værenden tidspunkt.

• Kim
    Kim Tilmeldt:
    jul 2005

#2   16. apr 2010 Fandeme bare lidt trist når de ringer en op og fortæller at nu starter bilen, også sætter man nøgler i også starter den, men anden gang vil den ikke, kunne jo have nået helt hjem og starte den i morgen også ville den ikke starte, skal lige siges den har kun gået 50.000 km, og har startet uden problemer alle dage jeg skulle afsted lige meget hvor koldt vejret har været. smiley

• Kim
    Kim Tilmeldt:
    jul 2005

#3   16. apr 2010 @ Rasmus J:
    De fik begge nøgler med, og prøvede med begge og den ville ikke starte med nogle af dem.

Kommentér på:
Suzuki SX4 problemer

Annonce