{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af træk hvad siger syn
  • #1   16. apr 2010 lytter lige med her

• #2   16. apr 2010 der skal stå på registrering hvis bilen har træk, så hvis du montere det skal skat og dit forsikringsselvskab oplyses op det

• #3   16. apr 2010 det svare lidt til at du skal omregge din bil.... men køb et godkendt træk, monter det .... husk trailer stikket skal virke, kør den til syn og lad synsmanden hjælpe dig med papir arbejdet.... ps det er gratis hos skat at få omregget til anhængertræk på din bil

• #4   16. apr 2010 ok det er fordi jeg har en reservedels bil stående med træk og har så bygget en bil magen til af en del stumper fra min reservedels bil..

så når nu du siger godkendt træk hvad mener du så....

• #5   16. apr 2010 ja et træk der kan holde til at trække smiley hehe men ja min far har lige gjordt det med transporter han fik sat stik op træk på og kørte til syn også gik det helt af sig selv

• #6   16. apr 2010 Ok det vil sige jeg ikke skal køre ud til skat og få lavet ny reg. attest det klare synsmanden...

ps. det skal lige siges den ikke er på plader endnu da den har været total skadet og skal derfor betale lidt afgift for at få den på plader

• #7   16. apr 2010 Under et minut på Google:

Her er svaret fra FDM:
    Skal bilen synes, når der eftermonteres anhængertræk?
    Biler, der er ældre end otte år på tidspunktet for anhængertrækkets montering, skal synes. Yngre biler kan få trækket monteret synsfrit, forudsat at trækket monteres af en momsregistreret virksomhed med tilknytning til autobranchen. Der skal nemlig udfyldes en særlig blanket (MO 83) med vægtgrænser, som skal medbringes på motorkontoret, hvor vægtgrænserne skal noteres på registreringsattesten. På motorkontoret skal der også udfyldes en grøn anmeldelsesblanket. Husk, at du har pligt til at orientere dit forsikringsselskab om trækkrogen, da bilens forsikring skal noteres til også at omfatte trailer/campingvogn.

Færdselsstyrelsen har afgjort, at kun danske, momsregistrerede værksteder kan montere anhængertræk indenfor bilens første otte år, uden at bilen skal synes. Hvis du eksempelvis får monteret et anhængertræk på en tre år gammel bil i Sverige, skal trækket altså synes, inden du tager det i brug.

• #8   16. apr 2010 med godkendt mener jeg et der passer til din bil... du skal til skat og få ny reg attest men synsmanden skal lave en seddel som du tager med til skat..(samme seddel som bruges ved omreg) + du kan ikke få synet trækket alene hvis ikke resten af bilen går igennem syn

Kommentér på:
montering af træk hvad siger syn

Annonce