619 visninger
|
Oprettet:
Latterlige karakter af T B!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Er der andre der har fået latterlige karakter af T B??
Sys det er for dårlig af ham, bare at give 3taller og så en lad begrundelse bagefter!
Har fundet et par indlæg hvor han også har givet Lade karakter+begrundelse,
Men er der andre der har prøvet det med ham, for hvis der er mange ville jeg kontakte Bilgalleriet og se hva de ka gøre!
Men skriv og hold hjer ikk tilbage!
aug 2002
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 6 Emner: 111 Svar: 897
sep 2003
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 65 Svar: 300
Og til dig Bobo hey jeg kan jo ikk gøre for at du ikk kan stave til andet end Ford!
Til i andre det var ikk en hentydning til at jeg ikk ka lide Ford, for det kan jeg, det var bare min mening om Bobo Drengen!
sep 2003
Det tæller sgu når men selv finder på ting, som på min og så selv ka lave det, og ikk bare køber en der er bygget...
Et 3tal burde være nok det din FORD 4 EVER! aha
jun 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 1.439
I bund og grund tror jeg at det er fordi folk har forskellige ideer om hvordan stemmesystemet bruges.
Og så tror jeg ikke at det hjælper noget at du hidser dig op. Det eneste der kommer ud af det, er at du får for højt blodtryk.
nov 2003
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17
Kan sq ikke forstå folk de piver over de dårlige stemmer, for som bekendt så har alle jo hver sin smag, og er i sin fulde ret til at give bilen den stemme man synes passer til den, hvad enten ejeren synes den er vildt fed osv.
feb 2004
Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
Jeg har givet din bil 4, grunden kan du egentlig nok læse i Claus F´s indlæg. Det er jo smag og behag.
Skulle jeg bedømme din opførsel, havde jeg nok valgt ikke at stemme for ikke at fornærme dig alt for meget.
Fordi:
Quote af dig:
Lige en ting til, hva er der så fed ved din, du smider pengene på bordet og får andre folk til at lave det!
Det tæller sgu når men selv finder på ting, som på min og så selv ka lave det, og ikk bare køber en der er bygget...
--------------------------------------------------------------------
Hva faen er det for noget pis?
Smider pengene på bordet og får andre til at lave det?
Lave hvad? Bilen er jo bygget sådan? Det jo ikke ham der har ringet til Ford og fået dem til at bygge en special bil som aldrig før er set, og HVIS det havde forholdt sig sådan, så ville det da også bare være fedt?
Er man kun en Kong Hans i dine øjne hvis man køber en standard bil i middelklassen og bygger den op?
Køber en der er bygget...Det er da det lammeste jeg længe har hørt!?
Så hvis folk køber en Cossie..En Supra...Sådan en Focus her...Eller f.eks en bmw m3..
Så er de alle sammen fjolser eller hva, og kan kun hver især stave til deres bilmodellers navne?
Jeg er 100% sikker på, at hvis valget stod mod din franskmand samt 50.000 kr til at bygge for, eller en standard Cossie f.eks..
Så var det sgu ikke pug´en der var kommet med hjem..
Misundelse er en grim ting nogle gange
Desværre..
aug 2002
Du har vist misforstået noget! Jeg mener ikke at din skal havde under 3. Se nu dine stemmer igennem. Jeg har givet den et 5 tal (19-12-2003 11:05:13). Vedr. med at lave det selv er sku også helt klar ok. Respekt for det, men så er det også tit der efter!
aug 2002
aug 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 58 Svar: 560
det er jo ik' fordi der er en milliard til vinderen, vel.....
Læste lige Steffens kommentar til TB og der skriver han at han laver hans karakter om til 4 for at få en anden karakter, hvor fedt er det...
så er hele meningen med det, jo ligesom væk....
men, go' weekend......
dec 2003
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 2.517
sep 2003
Og og ka godt være at jeg fik det skrevet sådan at det var 3tallet der gjorde mig sur, men det var det altså ikk! Men bare at nogle herinde sys det er sjovt at give små karakter bare for at drille, og det er vel ikk det der er meningen vel!?
Men som sagt ka jeg også godt indrømme at jeg tog det lidt for alvorligt!
Men har hørt andres mening her i dag, og ville da godt give en lille undskyldning tl T B, men sys stadigvæk at det ikk er fair med nogle af af hans/andres karakter!
aug 2002
sep 2003
sep 2003
aug 2002
sep 2003
sep 2003
dec 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 13
først gav han mig 3.. og gav en begrundelse.. og jeg sagde fair.. for han havde en begrundelse..
så gav jeg ham 2 fordi jeg selv mente at vores bil var federe end hans.. derefter ændrede han hans stemme til 2.
som skrevet sys jeg at vores bil er federe, og ændrede vores karakter, til 1... jeg giver helst ikke under 5..
og derefter ændrede han hans stemme til 1...
så er det jo ikke noget med om han kan li bilen, men at han selv har ondt i røven, over at vi andre ligger vores karakter under bæltestedet....
eller er det mig der tager fejl...
men som sagt jeg holder FULDT UD med steffen T..
Latterlige karakter af T B!!!!!!