{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Latterlige karakter af T B!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Er der andre der har fået latterlige karakter af T B??
Sys det er for dårlig af ham, bare at give 3taller og så en lad begrundelse bagefter!
Har fundet et par indlæg hvor han også har givet Lade karakter+begrundelse,

Men er der andre der har prøvet det med ham, for hvis der er mange ville jeg kontakte Bilgalleriet og se hva de ka gøre!

Men skriv og hold hjer ikk tilbage! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Latterlige karakter af T B!!!!!!
  • #1   7. feb 2004 Jeg mener bestemt ikke at det er tilfældet. Jeg har læst hans kommentar på flere biler. Det er da bedre at han skriver en kommentar end bare smider et 3 tal. Jeg mener bestemt ikke at din vogn er et 3 tal vær.

• #2   7. feb 2004 ka ikk sige andet end at folk burde tage sig sammen herinde, for han er langt fra den enete der er sådan!

Og til dig Bobo hey jeg kan jo ikk gøre for at du ikk kan stave til andet end Ford!

Til i andre det var ikk en hentydning til at jeg ikk ka lide Ford, for det kan jeg, det var bare min mening om Bobo Drengen!

• #3   7. feb 2004 Lige en ting til, hva er der så fed ved din, du smider pengene på bordet og får andre folk til at lave det!
    Det tæller sgu når men selv finder på ting, som på min og så selv ka lave det, og ikk bare køber en der er bygget...
    Et 3tal burde være nok det din FORD 4 EVER! aha

• #4   7. feb 2004 Jeg er ked af at skrive det, men det virker næsten som om at det er dig, Steffen, der har problemet. Et 3-tal bør givet til en bil som man mener er ca. middel. Dvs hverken specielt fed eller specielt grim/kedelig. Det kunne jo tænkes at TC og Bo ikke mener at din bil er noget særligt, og så er der da ikke noget galt i at give 3.

I bund og grund tror jeg at det er fordi folk har forskellige ideer om hvordan stemmesystemet bruges.

Og så tror jeg ikke at det hjælper noget at du hidser dig op. Det eneste der kommer ud af det, er at du får for højt blodtryk.

• Mikkel R
    Mikkel R Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 17
    #5   7. feb 2004 Problemet her inde er jo, at folk ikke kan tåle at deres bil ikke får højeste karakter hele tiden, hvilket er synd (synes jeg) da det så bliver til en masse mudderkast og gengældsstemmer.

Kan sq ikke forstå folk de piver over de dårlige stemmer, for som bekendt så har alle jo hver sin smag, og er i sin fulde ret til at give bilen den stemme man synes passer til den, hvad enten ejeren synes den er vildt fed osv.

• GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
    #6   7. feb 2004 Att: Steffen..
    Jeg har givet din bil 4, grunden kan du egentlig nok læse i Claus F´s indlæg. Det er jo smag og behag.
    Skulle jeg bedømme din opførsel, havde jeg nok valgt ikke at stemme for ikke at fornærme dig alt for meget.
    Fordi:

Quote af dig:
    Lige en ting til, hva er der så fed ved din, du smider pengene på bordet og får andre folk til at lave det!
    Det tæller sgu når men selv finder på ting, som på min og så selv ka lave det, og ikk bare køber en der er bygget...
    --------------------------------------------------------------------
    Hva faen er det for noget pis?

Smider pengene på bordet og får andre til at lave det?
    Lave hvad? Bilen er jo bygget sådan? Det jo ikke ham der har ringet til Ford og fået dem til at bygge en special bil som aldrig før er set, og HVIS det havde forholdt sig sådan, så ville det da også bare være fedt?
    Er man kun en Kong Hans i dine øjne hvis man køber en standard bil i middelklassen og bygger den op?
    Køber en der er bygget...Det er da det lammeste jeg længe har hørt!?
    Så hvis folk køber en Cossie..En Supra...Sådan en Focus her...Eller f.eks en bmw m3..
    Så er de alle sammen fjolser eller hva, og kan kun hver især stave til deres bilmodellers navne?
    Jeg er 100% sikker på, at hvis valget stod mod din franskmand samt 50.000 kr til at bygge for, eller en standard Cossie f.eks..
    Så var det sgu ikke pug´en der var kommet med hjem..
    Misundelse er en grim ting nogle gange smiley
    Desværre..

• #7   7. feb 2004 Til Steffen T!

Du har vist misforstået noget! Jeg mener ikke at din skal havde under 3. Se nu dine stemmer igennem. Jeg har givet den et 5 tal (19-12-2003 11:05:13). Vedr. med at lave det selv er sku også helt klar ok. Respekt for det, men så er det også tit der efter!

• #8   7. feb 2004 Tak VR6 Maniac!

• #9   7. feb 2004 det er bare en karakter, slap nu af ik???

det er jo ik' fordi der er en milliard til vinderen, vel.....

Læste lige Steffens kommentar til TB og der skriver han at han laver hans karakter om til 4 for at få en anden karakter, hvor fedt er det...

så er hele meningen med det, jo ligesom væk....

men, go' weekend......

• #10   7. feb 2004 Steffen T du glemmer helt at folk stemmer højt på biler de kan li .. det er der flere eks på feks den gamle toyota som er blevet total renoveret det er jo noget der skaber respekt og man ved der er lagt timer og derfor får den jo også en høj stemme. Personligt er jeg da ligeglad med hvor høj min bil får da hoved sagen er at jeg er glad for den og er enlig skide lige glad med hvad andre syntes om den. hvis du ikke kan tåle at din ikke får ren 7 så bør du slette den fra siden ...

• #11   7. feb 2004 oki ka godt se hva stemningen herinde er, og tog det måske lidt for ilde op, men det var bare ikk første gang man fik svineren af en herinde!
    Og og ka godt være at jeg fik det skrevet sådan at det var 3tallet der gjorde mig sur, men det var det altså ikk! Men bare at nogle herinde sys det er sjovt at give små karakter bare for at drille, og det er vel ikk det der er meningen vel!?

Men som sagt ka jeg også godt indrømme at jeg tog det lidt for alvorligt!
    Men har hørt andres mening her i dag, og ville da godt give en lille undskyldning tl T B, men sys stadigvæk at det ikk er fair med nogle af af hans/andres karakter!

• #12   7. feb 2004 Fair nok.

• #13   7. feb 2004 oki Bo.... men ja tog det nu nok også for hårdt op det hele! men tak for karakteren!

• #14   7. feb 2004 Og også en undskyldning til dig så... =)

• #15   7. feb 2004 Det glemt :o)

• #16   7. feb 2004 Det er vel også på en måde sin Lille Stolthed tror du ikk!?? =)

• #17   7. feb 2004 Ja desværre! smiley

• #18   7. feb 2004 hmmmm.. jeg lavede et lille eksperiment med TB....

først gav han mig 3.. og gav en begrundelse.. og jeg sagde fair.. for han havde en begrundelse..

så gav jeg ham 2 fordi jeg selv mente at vores bil var federe end hans.. derefter ændrede han hans stemme til 2.

som skrevet sys jeg at vores bil er federe, og ændrede vores karakter, til 1... jeg giver helst ikke under 5..

og derefter ændrede han hans stemme til 1...

så er det jo ikke noget med om han kan li bilen, men at han selv har ondt i røven, over at vi andre ligger vores karakter under bæltestedet....

eller er det mig der tager fejl...

men som sagt jeg holder FULDT UD med steffen T..

Kommentér på:
Latterlige karakter af T B!!!!!!

Annonce