Bil tilsalg v. oprettelse. {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg efterhånden træt af alle de folk som tror at en bil ikke må være til salg ved oprettelsen !
Det står tydeligt i betingelserne at selve bilen IKKE må være oprettet som en salgs annonce. dvs. at bilen godt må være til salg i markedet ved oprettelsen !
Så tag lige at læs pisset engang til inden i udtaler jer !
5.4 Oprettelse af biler
BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.
Bilen skal være din egen.
Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.
Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.
Det er ikke tilladt at oprette flere biler i samme galleri; opret venligst kun et galleri per bil.
Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne.
Skulle bare lige ud med det
Er træt af alle dem som tror de er jens betjent.
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.867
mar 2009
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 6 Emner: 48 Svar: 243
Siger bare at alle folk tuder over at en bil er til salg i markede i mens man opretter det. og det står absolut ingen steder man ikke må det som de som regl får fyret af.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 24 Biler: 2 Svar: 1.125
hvorfor, og jeg gentager hvorfor, skal bilgalleri gøres til en side hvor man bare opretter biler for at sælge dem??
det er lidt som om dba er ved at overtage her, det er sku en side for bilglade mennesker, og hvor seriøst er det lige at man opretter en bil og 1 minut efter er bilen sat til salg?
Bilgalleri.dk skulle sku gøre det sådan at man ikk kunne smide sin ny oprettede bil ind i markedet før der var gået mindst en måned.
syns det er for latterligt det ikk er lavet endnu, det ville give et langt bedre galleri syns jeg.
dec 2006
Ellers hold den i marked.
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.652
dec 2006
mar 2009
Det er ikke rettet mod mig selv dette forum. Er bare ret træt at folket modsiger sig selv fuldstændig når de prøver at håndhæve betingelserne
dec 2006
mar 2009
mar 2009
dec 2007
Vi har alle vores måde at tolke reglerne på, dette er min og jeg har ikke planer om at ændre mit syn på det.
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.817
dec 2007
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.877
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.804
Det at oprette en bil, som man alligevel ikke længere vil være ejer af, forstår jeg ikke, så hold den i markedet, eller/og i et fotoalbum.
Bil tilsalg v. oprettelse.