{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Bil tilsalg v. oprettelse. {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg efterhånden træt af alle de folk som tror at en bil ikke må være til salg ved oprettelsen !

Det står tydeligt i betingelserne at selve bilen IKKE må være oprettet som en salgs annonce. dvs. at bilen godt må være til salg i markedet ved oprettelsen !

Så tag lige at læs pisset engang til inden i udtaler jer !

5.4 Oprettelse af biler

BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

Bilen skal være din egen.
Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.
Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere biler i samme galleri; opret venligst kun et galleri per bil.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne.

Skulle bare lige ud med det smiley Er træt af alle dem som tror de er jens betjent.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil tilsalg v. oprettelse.
  • #1   19. apr 2010 Hvis du sætter den *til salg* i profilen lige efter oprettelsen bliver den slettet af admin igen.

• #2   19. apr 2010 Ja det siger jeg heller intet om.

Siger bare at alle folk tuder over at en bil er til salg i markede i mens man opretter det. og det står absolut ingen steder man ikke må det som de som regl får fyret af.

• #3   19. apr 2010 nu kommer det lille sure opstød til dit så.

hvorfor, og jeg gentager hvorfor, skal bilgalleri gøres til en side hvor man bare opretter biler for at sælge dem??
    det er lidt som om dba er ved at overtage her, det er sku en side for bilglade mennesker, og hvor seriøst er det lige at man opretter en bil og 1 minut efter er bilen sat til salg?
    Bilgalleri.dk skulle sku gøre det sådan at man ikk kunne smide sin ny oprettede bil ind i markedet før der var gået mindst en måned.
    syns det er for latterligt det ikk er lavet endnu, det ville give et langt bedre galleri syns jeg.

• #4   19. apr 2010 Men hvorfor oprette når man skal af med den.

Ellers hold den i marked.

• #5   19. apr 2010 Hvis du har en bil til salg i market, og der efter opretter den her inde ser jeg det som en oprettelse med øje for salg og derfor er en salgs annonce...

• #6   19. apr 2010 og det er jo brugerne der selv bestemmer om de godkender eller afviser.

• #7   19. apr 2010 Hvorfor ikke ? Det kan da være man stadig vil oprette bilen for at vise den frem ?

Det er ikke rettet mod mig selv dette forum. Er bare ret træt at folket modsiger sig selv fuldstændig når de prøver at håndhæve betingelserne

• #8   19. apr 2010 Så opretter man den i et fotoalbum.

• #9   19. apr 2010 º Scapegoat º - Hvordan kan det være en salgs annonce når du bare opretter bilen !? DAMN ! hvorfor fanden tror du den er oprettet i markedet så ? For at vise den frem eller hvad ?

• #10   19. apr 2010 Du kan jo sagtens ha haft bilen længe inden du vælger at sætte den til salg/oprette den. Fx min nissan havde jeg længe inden den blev oprettet men den blev først oprettet lidt inden den blev solgt.

• #11   19. apr 2010 Siger også bare, det er sådan jeg tolker det, er en bil tilsalg i marked, der efter opretter den som profil, er det med henblik på at få den solgt og derfor er min opfattelse at det er en salgs annonce og derfor imod reglerne.

Vi har alle vores måde at tolke reglerne på, dette er min og jeg har ikke planer om at ændre mit syn på det.

• #12   19. apr 2010 Det kunne være Bilgalleri skulle omskrive nogle af deres retningslinjer, eller gøre det nemmere at forstå reglerne for brugerne.

• #13   19. apr 2010 Ja så har du jo haft rig mulighed for at oprette den inden du valgte at sætte den til salg, det virker også noget mistænkelig at du har haft bilen længe, men først vælger at oprette den lige inden du sætter den til salg, det lugter langt væk af at du udelukket opretter den for at få opmærksomhed på din bil i det at den skal sælges og derfor ha' større chance for at sælge den.

• #14   19. apr 2010 Jeg er efterhånden TRÆT af alle dem, der opretter gamle, uindregistrerede møgkasser, og biler til salg, for de har ikke noget "forhold" til deres bil. Ved at få en bil ind på BG, som man ikke har noget forhold til, så kan man skam-stemme andres biler, og det er ikke i orden!

• #15   19. apr 2010 Jeg smider en udstemme til dem, der opretter en bil, og meget kort tid efter, smider den til salg, længere er den ikke, og så kan du pive over det, så længe du nu orker det.

Det at oprette en bil, som man alligevel ikke længere vil være ejer af, forstår jeg ikke, så hold den i markedet, eller/og i et fotoalbum.

Kommentér på:
Bil tilsalg v. oprettelse.

Annonce