{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.761 visninger | Oprettet:

T. s
T. s
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19

Forskel på passat highline trend. osv? {{forumTopicSubject}}

Vi skal have ny bil og er rimelig overbeviste om, at det skal være en passat st. car. Men hvad er forskellen på modellerne?
Jeg kan finde highline, trendline og comfort.... nogen der kan fortælle om forskellene?

Tænker i øvrigt på, om det har betydning for levetiden for bil/motor om det er en 90, 110 eller 115...

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på passat highline trend. osv?
  • #1   21. apr 2010 lytter llige med

• #2   21. apr 2010 Jeg ved i forhold til min vens Passat som er Trendline, så har jeg Climatronic, læder/alcantara sæder, læder på dørbeklædning, soltag som han ikke har.
    Se evt. forskellen i vore profiler her, han hedder christian på min venneliste.
    Motor mæssigt har jeg altid fået at vide at 115 hk modellen er den stæke model.
    Det vil jeg så gi dem ret i, da jeg ikk kan gøre den i stykker.

HansPassatTDIHald

• #3   21. apr 2010 Snakker vi benzin eller diesel? Hvis det er diesel så har den 116 hk og den motor skulle ikke angiveligt ikke være så god? (kan jeg dog hverken be eller afkræfte).

Har haft 110 og 90 hestes motoren og de var i hvert fald holdbar. Den ene kørte jeg 110000 (over 300.000 alt i alt), den anden 70.000. Den kunne både langt på literen og også hurtig (gennemsnitshastighed på autobahn med 180 et forbrug på omkring 7.5 liter pr 100 km!) gennemsnits forbrug for mig har altid ligger over 20 km literen (kører også meget pænt smiley )

• #4   21. apr 2010 Hej, Jeg har selv en Passat Highline, det er topmodellen og den har alt i udstyr, så findes der en Sportline, en Comfortline og en Trendline. Prøv at kigge ind på vw.dk der kan du læse om Passaten og hvad for noget udstyr der er i de forskellige modeller. Held og lykke med købet, du skal nok blive glad for en Passat, det er med sikkerhed den bedste bil jeg nogensinde har haft.

• #5   21. apr 2010 forskellen er udstyret i bilen hva sæder der sidder i den osv.. resten af bilen skulle gerne være den samme motor messigt der er de modeller med den gamle rotor pumpe de holder nu rimelig godt har hørt lidt om pumpe dyse motorne ikke skulle være så stærke men det er osse kun noget jeg har hørt jeg jeg har set med pumpe dyse motor har ganske udemærket og der er en god håndfuld moment i dem så er der V6 TDI'erne ligesom den jeg har de har deres problemer med knasterne bliuver slidt op i de første modeller og der kom en ny type knaster i omkring 2002 hvor de blev stærkere også er den helt nye type med ruller på vippe arme så det er begrænset hvor meget der går i stykekr der også skal man være obs på bærndstof pumperne de kan osse godt gå i stykker og de er meget følsomme man ødelægger pumpen ved enten og køre tør ellere fylde benzin på så kan være en dyr affære men er ligesom en commenrail pmpe nu om dage den er lige så følsom

• T. s
    T. s Tilmeldt:
    jul 2009

#6   21. apr 2010 Det skal være diesel da vi kører omkring 50-60.000 årligt... benzin er for dyr i længden smiley
    Har kig på en 1,9 TDI 115 highline... men er absolut ikke låst på dette.... men den vi skal se i dag er triptonic - er ikke sikker på hvordan jeg har det med automatgear... ved det er mindre økonomisk men betyder ikke så meget... tænker mere over hvor let den går i stykker i forhold til manuelt gear og hvor dyrt dét er at lave... det er en 2000 model.

• #7   21. apr 2010 Highline og trendline er dem med mest udstyr i den årg du kigger i

• #8   21. apr 2010 Jeg kiggede også på tiptronic gear og har også prøvet nogle modeller med det gear og det fungere rigtig godt, men jeg tænkte lidt ligesom dig, hvad nu hvis det går i stykker? Det er vist en ret bekostelig affære, og Vw`s manuelle gear går altså rigtig godt med dejlige præcis gearskifte. Så jeg valgte altså manuel.

• #9   21. apr 2010 Du kan også finde masser af værdifuld info på www.vagcars.dk

• T. s
    T. s Tilmeldt:
    jul 2009

#10   21. apr 2010 Pyha har undersøgt reparationsmæssigt - en brugt gearkasse til alm gear ligger på ca 6000 kr hvor den til denne auto ligger på 17000 kr. plus arbejde, så det er jo en vældig forskel! Gør lige vi må overveje en ekstra gang.

Kommentér på:
Forskel på passat highline trend. osv?

Annonce