{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.059 visninger | Oprettet:

Jer med hvide biler,erfaring. {{forumTopicSubject}}

Heysan folkens.

Står og gerne vil købe mig en hvid bil, men da jeg ikke kender nogle med hvide biler vil jeg gerne høre jer om hvad synes om at eje sådan en. Har i fortydt at i har skaffet jer en hvid bil, eller er det noget som i er super glade for?
Ved godt at det er jo forskelligt fra model til model hvilken der ser fed ud i hvid osv, men her snakker jeg om ren praktisk at eje en hvid bil.

Har i lakbehandlet den, eller er det fuldstændig ligemeget med en hvid bil?

Takker for jeres indput på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med hvide biler,erfaring.
  • #1   23. apr 2010 Jeg har haft 2 hvide førhen. ALDRIG igen skal jeg have en hvid bil. Nogen synes at sort er svær at holde ren så den er pæn, men det er meget værre med hvid efter min mening.

• #2   23. apr 2010 Du ser jo skidtet lige med det samme.. For ikke at tale om flyverust, tjære og nister fra bremser osv. det sætter sig bare overalt og man ser det meget tydeligt. Jeg vil gerne ha en hvid bil, men jeg er også klargøringsmand, så det er ikke noget problem for mig.
    Men hvis du går meget op i din bil og du ikke selv er klargøringsmand eller har en kammi der er det, så kan det godt være noget skidt..

• #3   23. apr 2010 Men når den så er ren, er det lækkerier smiley Min supra er ikke den sidste hvide bil jeg har.

• #4   23. apr 2010 er squ også glad for min er hvid self lidt svær og holde ren men sårn er det med alle farver syntes jeg

du ser meget af det flyverust men det kan gnides af med fingeren...

• #5   23. apr 2010 Ja det er også det jeg tænker meget over, skidt skidt og atter skidt. Men har en højtrykrenser, så det er vel bare at give den en tur lidt oftere!? smiley For ellers skal det være en sort bil, og der ser man jo også alting, dog ikke på samme måde som den hvide, så næsten det samme ligemeget hvad jeg vælger. smiley

• #6   23. apr 2010 Alene insekterne om sommeren er nok til at afskrække mig fra hvid. Du kan ikke bestille andet end at gøre den ren.

• #7   23. apr 2010 Hvis man ikke bryder sig om at vaske og vedligeholde bilen, så skal man nok lade være. Det skidt som sætter sig på paneler og generelt den underste del af karosseriet, efter en tur i noget beskidt regnvand, er meget let at se og samler sig hurtigt. Nu er jeg meget flittig til at passe min, også med polering, så jeg synes ikke det er så slemt. Rust angreb afsløres også meget hurtigt. Derudover kommer tjære-pletter og flyverust, som også let ses i lakken.

Omvendt synes jeg så den er let at holde blank, og pæn i lakken. Hvor en sort bil ser forfærdelig ud, hvis den først er dækket af swirl-marks, så synes jeg de skjules godt på en hvid. Og ærlig talt er det lettere lige at vaske noget skidt af en hvid bil, end polere swirl-marks op hver 2. måned på en sort.

• #8   23. apr 2010 Jeg har to hvide biler og synes ikke de er svære at holde. Mørke er de sværeste, men det er en smag sag med farver.

Hilsen Jan.

• #9   23. apr 2010 Ville det hjælpe at smide den igennem engang lakkonservering, for at holde det flyverrust væk og nemmere at holde ren?

• #10   23. apr 2010 Jan J: Ja det er sikkert nok en smagssag, jeg havde selv en sort bil, synes den var svær at holde ok ren, har haft to sølv, og de er jo MEGA nemme, da de skjuler alt, men igen de er også kedelige at se på, med mindre det er en Audi med det rigtige krom her og der. smiley

• #11   23. apr 2010 Den gamle har en Mazda i perlemors hvid og der er ikke noget problem i at holde den ren smiley Den er super flot

• #12   23. apr 2010 svær at holde ren. men ridser ses ikke som i en sort feks.
    men når den står ren på en sommedag spiller det bare. se evt min gamle audi i mit fotoalbum, ren med 20 " a8 fælge, det spiller satme smiley

• #13   23. apr 2010 mads N: Der giver jeg dig ret, det spiller fra top til tå din audi der med den farve. smiley

• #14   23. apr 2010 Jeg er også super glad for min hvide Seat Leon Cupra:-)= Synes farven er sindssygt flot når bilen er ren. Og jo det kræver lidt ekstra arbejde at holde den ren, men jeg ser det ikke som noget problem.

Jeg er hverken klargøringsmand eller andet sjovt, ja har ti tommelfingre når det kommer til biler hehe og har ikke problemer med at holde lakken ren. Det kræver bare noget ekstra arbejde og tid når den lige skal poleres hist og pist for tjære, flyverust osv efter en laaang vinter. Men da jeg bruger rigtig meget tid på at holde min bil ren gør det mig ikke noget:-)=
    Set fra den anden side så ser man alt på en hvid bil og derfor bliver lakken altid behandlet godt og efterset, repareret for diverse unoder:-)=

• #15   23. apr 2010 Og jeg ville 100 gange hellere have en hvid bil frem for en sort:-)= Min sidste bil var en Seat Leon 2,0 tfsi sport up i sort og der så man tilgengæld langt flere ridser end i den hvide lak...

• #16   23. apr 2010 Rune J: Det er rigtigt, man har lyst til at passe ekstra på den, og bruge mere tid, for den lille plet kan ses, så derved har man en bil som i sidste ende er passet og plejet, god tanke der Rune. smiley

• #17   23. apr 2010 Sammenligner man en hvid og en sort, er det uden tvivl den sorte der er sværest at holde ren.

Jeg har haft 2 hvide biler, og de er bestemt ikke svære at holde rene. Tvært imod.

Kommentér på:
Jer med hvide biler,erfaring.

Annonce