{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang Vinterdæk {{forumTopicSubject}}

Har lige været nede ved den lokale dækpusher for at få en pris på et sæt vinterdæk i størelsen 225/45 17, da han siger at man skøjter rundt med den størelse dæk på. Men man kan jo godt købe dæk i den størelse så det kan da ikke være rigtigt det han siger eller er det, hvad mener i, hvad er jeres erfaringer.
Mvh
Sommer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang Vinterdæk
  • #1   19. okt 2005 hvis du køre efter forholdende er den str ik noget problem ! kender en der køre med næsten samme str på sin bmw om vinteren ! men som regl er smaldere dæk bedre om vinteren ( når der vel og mærket er sne eller is )

• #2   19. okt 2005 jo det er rigtig hvad han siger for brede dæk og sne høre ikke sammen smalle dæk og sne passer super godt sammen

• #3   19. okt 2005 Ok man er bare ved at drukne i fælge i kælderen ; )
    Mvh
    Sommer

• #4   19. okt 2005 bullshit!

Jeg kørte med 225/45 17" Nokian WR hele forrige vinter, og 225/55 16" Pirelli Sottozero sidste vinter, og der var ingen problemer!

• #5   19. okt 2005 Jeg skal til at købe 18" vinter dæk:-/ kan du sige MAAANGE penge fuck de koster når man kommer op i den størelse. piv piv

Jesper

• #6   19. okt 2005 Der er overhovedet ingen problem at køre med brde vinterdæk om vinteren. Mange har jo ikke andre muligheder da deres biler ikke kan få mindre hjul på end 17". I gamle dage da et vinter dæk lignede et diagonal dæk var det helt anderledes.

Martin
    Dækimporten.

Ps billiige 17 og 18" vinterdæk lige nu.

• #7   19. okt 2005 Alt andet lige står du bedre fast på smallere dæk. Prøvede det selv sidste år - mine forældre havde en bil med vinterdæk str. 195 (sommer 205), men egen kørte på 205 helårsdæk. Min fedtede rundt i sneen, mens deres kørte let og elegant gennem det hele. Bilerne vejer ca. det samme.

At de laver dem så store, skyldes, at endnu tungere vogne jo også skal have vintersutter.

Så jeg vil kraftigt anbefale dig at gå ned i bredde, går selv fra 205/16 til 195/15 når jeg skifter - det er også lige en tusse billigere!

Godt sted at handle er reifenversand.com - men de bonner lige 500 kr for forsendelse til dk....

Kommentér på:
Spørgsmål ang Vinterdæk

Annonce