684 visninger
|
Oprettet:
GPS {{forumTopicSubject}}
Hej.
Så står der en sprit ny Ford Focus TDCI stationcar klar til mig på tirsdag. Glæder mig helt vildt. Vil ud og købe en GPS til bilen, men ved bare ikke hvilken der er bedst. Regner med at bruge ca 1500,- på en. Hvad vil i anbefale? Fordel - ulemper!
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 44 Svar: 541
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 2.278
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 56 Svar: 4.591
Sørg for, at den har TMC, og spar så ellers de par kroner.
Hellere skifte dem ud hver andet eller tredje år end betale for noget, der i princippet burde være gratis.
aug 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Biler: 5 Emner: 22 Svar: 2.866
Tom tom får man en masse sjove funktioner som i mit hovede er totalt ubrugelig til gps. Det er rent gejl.
Garmin er mere "stilrent" og nem at gå til.
Der er ikke så mange ekstra funktioner, men til gengæld så passer den jeg har altid med ankomst tid. Det er kun ved uforudsete køer der sker lige korrektion i ankomst tid.
Oveni så kan du for omkring 700kr få en lifetime opdatering ved garmin, så du altid har det nyeste kort, uden at skulle betale hvergang som man skal ved Tom Tom.
Kører selv med garmin indbygget i min HU, og sys den er langt mere behagelig end f.eks den Tom Tom mine forældre har.
Et godt bud herfra ville være den her.
http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/gps-bil-og-motorcykel/GARNUVI765/garmin-n-vi-765&scid=9084
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 3.044
Havde valgt den hvis det var mig, eller 255w og så brugt de sidste kr til en lifetime opdate. begge har TMC. kan ikke lige se hvad man skal bruge FM sender, picture viewer eller BT i en GPS efter
GPS