{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.760 visninger | Oprettet:

Synsindkaldelse overskridelse {{forumTopicSubject}}

Jeg kører i en bil, som skal skrottes, men jeg har brug for den så lang tid som muligt. Hvordan fungerer det når man overskrider sin indkaldelse til syn, kan man betale sig fra 2 rykkere? Hvor mange dage/måneder kan jeg regne med og undgå syn inden, jeg får klippet pladerne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Synsindkaldelse overskridelse
  • #1   2. maj 2010 mener ikk at det er mere end et par dage.

• #2   2. maj 2010 du kan køre ligeså lang tid som du vil efter de 2 rykkere har en kammerat hvis bil skulle have været til syn for 16 månneder siden den køre stadig

• #3   2. maj 2010 Ellers kør den til syn og så dumper den. så har du en månede mere.

• #4   2. maj 2010 tja min gammel opel køre jeg 7mdr over syn inden politi hente plader

• #6   2. maj 2010 få den skrotte inden du kører en familie ned fordi det er noget lort du kører rundt i! vær en mand og overhold synsreglerne. du har vel råd til en anden gammel bil? de koster jo ikke alverden.

ellers må du kører indtil du blir taget.bare hust det er altid på det mest dårlige tidspunkt man blir taget, den dag man virkelig står og skal bruge bilen til et eller andet. smiley

• #7   2. maj 2010 Hvad gavn har synshallerne, når man kan kører indtil politiet klipper pladerne. Længe leve corollaen (:

Tak for svarene, gutter.

• #8   2. maj 2010 Jeg synes at have hørt noget med forsikringen ikk dækker hvis der er kørt over synsdato. men er ikk sikker.

• #9   2. maj 2010 mads N: Jeg har aldrig prøvet det, men du har sikkert ret. Jeg står over for at skal købe en ny bil, men der er meget mere liv i corollaen. Herregud, bilen har rust i skærmkanterne og diverse små fejl, det kan ikke koste menneske liv.

• #10   2. maj 2010 helt ok dennis, skulle bare lige ud med lidt kællingesure. mest baseret på de folk der kører i noget der ikke skulle kører på de danske veje.
    hvis du holder af den bil, så brug lidt penge på den. kør den til syn, få listen over hvad der skal laves, og vurdere om det kan betale sig.
    eller kom videre i livet og køb vw smiley

• #11   2. maj 2010 du har ca 2 måneder inden skat efterlyser pladerne men din forsikring dækker ikke eller jo den dækker skaderne du laver men du får regningen når skaderne er gjort op...

• #12   2. maj 2010 mads N: Det er fair nok, at man selv skal tage ansvar for sine handlinger i trafikken. Jeg har en ca pris.

• #13   2. maj 2010 Mads P SE ANNONCE(R) !

2 måneder fra synsdatoen? Ok, så var der måske en grund til, at overveje at skrotte den i tide.

• #14   2. maj 2010 min skulle have været til syn midt januar, fik en rykker for en måned siden hvori de skrev at hvis den ikke var synet inden for en månes ville sagen overgå til politiet.

• #15   2. maj 2010 Min far har 2 gange i træk med to forskellige biler misset synet så bilen kørte 4 år i træk.. uden syn.. Dvs. 2 år efter sidste indkaldelse. Du kan køre så lang tid du vil.. Men køre de bag ved dig og tjekker din plade eller en anden situation kan de tage pladerne uden varsel og samtidig giver de dig en bøde på 500 dask.. Politiet er aldrig mødt op på vores hjemme adresse, men forvent ikk at de ikke godt kan finde på det en dag..

• #16   5. maj 2010 * *Banditten* *

Det koster 1000 kr per overskredet synsperiode i bøde.

Hvis man er med i et færdselsuheld, så kan det også få konsekvenser, da man kører i en bil der ikke er lovlig at køre med på gaden, da den ikke er synet og godkendt.

Kommentér på:
Synsindkaldelse overskridelse

Annonce