{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.591 visninger | Oprettet:

termostat på fiat punto 1,2 60 {{forumTopicSubject}}

hej bg min bil bliver alt alt for varm og der er overtryk i slanger osv jeg mistænker termostaten fordi blæseren ude i køleren tænder ikke selvom den står og koger... håber i kan hjælpe lidt hvis den nu er den hvos sidder termostat hus så henne er det på frem eller retur? på forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  termostat på fiat punto 1,2 60
  • #1   5. maj 2010 Hvis blæseren ikke tænder så er det enten en luft lomme eller tempføleren til blæseren, men i værste fald er det en sprunget toppakning. og det lyder desvære sådan i mine øre smiley sorry

  • #2   5. maj 2010 ja havde os tanken men der er hverken vand i olie eller noget forbrug af noget art nu er termostaten blevet pillet ud så må jeg starte i det små og prøve mig frem mange tak for hjælpen ihvertfald

  • #3   5. maj 2010 Det er bare iorden......håber for dig at det er en defekt termostat der ikke åbner op. det er da den billigste løsning....har du prøvet at ligge termostaten i kogende vand for at se om den lukker op

  • #4   5. maj 2010 næhh det vidste jeg sku ikke man kunne:D men smart trick den er røget ud fordi kunne slet ikke rykke den så håber det er den ellers må jeg jo bare i gang hehe

  • #5   5. maj 2010 ja der er jo ikke andet for...tror sku ikke du kan rykke en termostat med hånd kraft selvom den er iorden. men i en gang kogende vand, så kan du se lige så tydeligt om den lukker op, har du fået luftet kølesystemet godt ud efter du har afmonteret termostaten

  • #6   5. maj 2010 det har jeg kunne før men kan os være fordi de var gået...
    ja ved jeg godt men den skulle lige ha noget flydende pakning så der går lige et par timer før det er klar .) men mange tak for det tip der det har jeg sku aldrig hørt om før men et eller andet sted siger det jo sig selv da den ikke er elektronisk smiley


Kommentér på:
termostat på fiat punto 1,2 60

Annonce