{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken diesel bil..
  • #1   5. maj 2010 En Golf 2. En 3'er ruster op.

    Min GTD kører over 20 km/L, så det er en del billigt i disse tider. Og så koster den ikke alverden i forsikring.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #2   5. maj 2010 Golf 2 gtd ville ikke være noget dumt valg nej smiley

  • #3   5. maj 2010 Jeg ville også vælge noget vag..

    Men der er også visse fordele ved en 3'er.. Airbag, ABS, servo osv.. Og til 40.000 burde det være muligt at finde en uden rust..


  • #4   5. maj 2010 jeg kan også varmt anbefale en golf II

    Hold dig til WV's 1,6 TD... har selv haft JR motoren - der er også en med motorkoden SB.. SB'eren har fx intercooler... begge er YDERST pålidelige og er i min verden noget af det mest stabile og pålidelige der er kommet ud af VW fabrikken...

    Hold dig fra 1,9 TD (AAZ-motorkode).. den er mega træls at holde ved lige.. fx skal pumpen af førend du kan skifte gløderør, hvor du på 1,6'eren kan komme til med en svensnøgle på hele striben...

    Så - gå efter 1,6 TD - den er UOPSLIDELIG!

    HUSK dog - dieselpumpen skal rennoveres for hver 250.000 km - koster en 1500 kr og de er givet godt ud... start også med at udskifte samtlige vaccumslanger og returslanger... giv motoren en gang BELL-ADD i olie, disel og indsugning... efterfulgt af en gang swedol så er den bogstaveligttalt flyvende... og husk nye filtre... påregn en 2000 kr i "service" når du køber :))

    Skal du have mere plads, så prøv at find en passat som min den røde.. også en herlig vogn og kan fås med samme 1,6 TD motor...

    Hent evt. en i tyskland uden rust og med masser af udstyr..


  • #5   5. maj 2010 Servo og ABS kan også findes i enkelte golf II'ere

  • #6   5. maj 2010 jeg kunne nu godt skifte mine gløderør uden at tage min pumpe af og min er en aaz. jeg har ikke haft noget vedligehold af nogen videre art på min

  • #7   6. maj 2010 Ja, der er servo i min Golf II... smiley Men hvis ikke det er deri, kan det vel proppes i den, hvis det er meget vigtigt.

Kommentér på:
hvilken diesel bil..

Annonce