{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Penge til skattefar
  • #1   8. maj 2010 jahh vi får skatte lettelser og så skal kommunerne spare og spare..
    et eller andet sted skal pengene jo ind

• #2   8. maj 2010 Jeg mener det er fint at folk bliver stillet til regnskab for deres handlinger.

• #3   8. maj 2010 Syntes det er helt iorden.. Hvis de vil være i landet skal de også følge de samme regler som os.. Har selv advaret en polaker vi har hvor jeg arbejder om det.. Men han er ligeglad..

• #4   8. maj 2010 synes sq det er helt fint de gør det.

• #5   8. maj 2010 ja hvorfor skal nogle have lov at kører rundt uden afgift når vi andre har betalt en masse i afgift.

Bliver også tæske gal når jeg møder en touran som min og så vælter der lige et par personer ud af varerummet.

• #6   8. maj 2010 syntes det er ok,ellers kørte vi alle jo på udenlandske plader,ved godt der er mange af dem herinde,men så betal afgiften lige som vi andre,for problemet ved dem der bevidst gør det med at hente en supra eller skyline og ligge at køre lort,ja første gang i et uheld,ingen forsikring

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #7   8. maj 2010 det er da HELT ok

de burde hive bilerne fra dem med det samme, hver og en

og så får de først bilerne når afgiften ligger på bordet, ellers sælges øsen for at dække.

så ku det være folk ku komme ud af starthullerne.

"hurra du har en lækker bil, men du har jo tydeligvis ikke råd til den."

skulle der også stå på alle deres bøder hehehehe

• #8   8. maj 2010 Helt fint med mig.

• #9   8. maj 2010 snoopy-ja du har fat i noget af det rigtige der,der er flere her i assens der henter deres børn i udenlandsk regget biler,godt nok ikke skyline og div men dyre passatter og andre,jeg bliver sgu så harm over det.
    Vi skal bare have det som i england,så engang et program,hvor policen stoppede en masse der feks ikke havde forsikring på,at betale inden for et par timer,ellers blev bilen kørt direkte til hugger og knust,syntes jeg så var overdrevet de kunne jo sælge og få penge i kassen

• Snoopy

#10   8. maj 2010 Bent

nej for så skal de køre efter nogle faste priser, men på specielle biler ? de er jo ikke så tit ens, hverken i værdi eller andet

nej bare knus hele lortet, sælg det som stumper på et stump marked.

Bent

skriv en lille mail til TOLD OG SKAT og fortæl hvilken børnehave de skal parkere ved, bare en enkelt dag.

så vil jeg godt ha af vide hvorhenne så jeg kan komme og pege fingre MOUHAHAHAHAHA

• #11   8. maj 2010 HØRT HØRT ! Kan kun være enig med jer.
    Har man råd til at købe dyr bil, så skal man også ha' råd til at ha' DK plader på den !

• #12   8. maj 2010 bare tag supra herinde,de første 40 jeg tog frem af 94-95 var der 3 med plader på,jeg tager hatten af for dem der har dk plader på,tænk sig alle de supraer der holder i danmark,til ingen verdens nytte,kan kun blive godt for dem der har danske reggede,de kan købe dele

• #13   8. maj 2010 Det er da helt i orden.. vi er da nogen der smider boksen for at få plader på vores biler, og så ville det da være en hån hvis de ikke gjorde noget imod dem der tøffer rundt uden...

• #15   8. maj 2010 Katrine L: Det har da intet med statement at gøre.. det er et lovkrav!

Afgiften er jo godt nok sindsyg, men det er ikke det der bliver spurgt om.

• #16   8. maj 2010 Dem der fusker, har jeg intet til overs for.

Ja en bil er en bil uanset hvilke plader der er på den, Men skal den kører rundt i DK med en person der bor i DK så skal der plader på. Så til Skattefar GO GO GO

• #17   8. maj 2010 Min kammerat blev nappet i en bil uden danske plader her for et par uger siden. Det kostede ham 100.000. Godt, det ikke er mig, der skal have så mange penge op af lommen! smiley

• #18   8. maj 2010 Katrine: Glistrup kom ind og sidde for sin trækprocent på 0%

• #19   8. maj 2010 Katrine L
    Hvis du var blevet taget af SKAT, var du også blevet bedt om at betale afgiften ved kasse 1 smiley
    Min kammerat boede i Østrig - han <i>bor</i> der altså, og ikke kun fiktivt. Men det var åbenbart ikke nok.

• #20   8. maj 2010 ja hvis du har dankort er det nok til at bevise at du ikke har været der nok. og skat kan godt kræve et beløb nu for at du har snydt en gang

• #21   8. maj 2010 Jo, han havde åbenbart bare ikke fået der længe nok - eller også havde han opholdt sig for meget i Danmark. Han kom i hvert fald til at betale. Og han troede endda, han var "uskyldig"...

• #22   8. maj 2010 katrine l-tænk hvis alle havde samme indstilling som dig,så ville vi alle køre rundt i tysk/japansk gejlede biler.
    ortega-Tumps up

• Snoopy

#23   8. maj 2010 dem der køre på udenlanske banditter er et bundt ego trippere som ikke snyder skattefar men alle os andre.

tyg lidt på den

• #24   8. maj 2010 Ja jeg er heller ikke med på den tankegang må jeg sige... det er skod det skal koste osv. men det nu engang fusk...

Men ok, hvis man ikke har råd så må man jo gøre sådan.

• #25   8. maj 2010 ortega-hvis man ikke har råd,må man gøre som os andre,købe billigt,så nemt er det.

• #26   8. maj 2010 nå ja glemte helt

jeppe n-tumps up

• #27   8. maj 2010 Jamen misforstå mig nu ikke. fede biler er fede biler.. men hvis man ikke må køre i dem uden at skulle kigge som over skulderen hele tiden, så er det sgu da til grin...
    Respekt for dem der bare hiver afgiften på what ever...

• #28   8. maj 2010 Jeg er helt enig med JernKællingen $!

• #29   8. maj 2010 Nu hvor folk har så ondt i røven over alt sådan noget her, hvad så med sortarbejde???

• #30   8. maj 2010 JernKællingen $ >> Det er slet ikke nok at have postadresse og bo sammen med en, hvis der er en anden der kan bevidne at du har overnattet i Danmark i mere end x-antal dage i træk, eller i løbet af et år, så er det nok til at det er ulovligt, og kan bevises.
    Sikkert også det Bay's kammerat er kommet ud for.
    Jeg mener det er 180 dage om året du maks må opholde dig i Danmark, og maks tre måneder i træk.

• #31   8. maj 2010 Men jeg er ikke sikker på hvor meget det kræver mht. tid (dage, måneder, år)

• #32   8. maj 2010 Syntes sku det er fint de stopper dem der fusker, det er jo dem der er skyld i det er så dyrt for os andre, hvis man ikk kan leve med de høje danske afgifter er der jo ingen der forbyder en at flytte til udlandet.

• #33   8. maj 2010 lasse g-jeg har skam ikke ondt i røven tværtimod,gode penge i statskassen,og du lyder jo lidt dum at sammenligne det med sort arb,
    1-kører man på udenlanske plader,og er involveret i en ulykke med dødsfald,hvad så ingen forsikring der dækker.
    2-dem der ligger og gør det,ja de gør det jo ikke nemmere for jeppe,ortega og andre der har råd til disse slæder.
    sort arb er op til de folk der gør det,de slår heller ikke folk ihjel med vild hammerførsel

• #34   8. maj 2010 bent T

Så du mener at jeg som elektriker ikke kan være skyld i farlige scenarier med mit arbejde?

Jeg syntes også det er fair nok at dem der bliver nuppet for det skal betale, for det skal de! men til at melde noget og direkte ligge adresser ud på nettet , som nogle har gjort på EB.dk under artiklen, syntes jeg godt nok er for grovt.

• #35   8. maj 2010 Det er jo heller ikke ligefrem den vildeste konsekvens for dem! De bliver bedt om at betale afgiften - fair nok, det kan de gøre og sælge bilen tilsvarende dyrere på danske plader. Det er ikke noget vildt tab.

• #36   8. maj 2010 Skattefar sku ha et cirkelspark lige i løgposen....

• #37   8. maj 2010 Bay >> der følger vel også en klækkelig bøde med ?

• #38   8. maj 2010 Næhh, det gør der sådan set ikke. Det gjorde der ikke i min kammerats tilfælde, i hvert fald. Han blev bare bedt om at betale afgiften. Det er tilsyneladende en skrøne, det med bøden på afgiftens størrelse...

• #39   8. maj 2010 Perfekt, vil de bo her og nyde godt af de danske system, så må de også betale til de. Kun et problem, bødesatserne burde være 2X bilen reg. afgift, så kan de lære det....og lære at tage bussen nu de er igang..!

Kan kun sige at jeg, af hele mit hjerte, fryder mig!

• #40   8. maj 2010 *Hamsteren* - Et pelsdyr med attitude!

Det hjælper ikke noget at hive alt hvad de ejer og har fra dem, for så er det da først at de bliver en bedt for samfundet, da de skal have bistand ell anden offentlig yddelse.

Men et godt nok oveni hatten uden det er ALT for groft ja.

• #41   8. maj 2010 Lasse G:

Det vidste de sku godt på forhånden.

Afgiften i Danmark har været har i mange år nu. Det er ikke noget nyt som overrasker.

At man vil gøre det på den måde som de gøre, er at lege med ilden. Man bliver fanget på et eller andet tidspunkt og stillet til ansvar.

Lige som tyve gør.

At de mister alt og bla bla bla, ja de vidste godt at de ikke havde rent mel i posen, så ingen sympati her fra.

• #42   8. maj 2010 TypeDoubleR .

Ja og så skal vi betale tusinde af kroner i offentligeydelser til dem? - det hjælper ikke en skid.

Desværre. vi har pligt her i danmark til at tage hånd om sådanne problemer. og løser vi det, med at give dem bøder, som de ikke har en jordisk chance for at betale? næ.

• #43   8. maj 2010 Registreringsafgiften i dk er ikke fair, men nu er det jo de vilkår der gælder hvis man vil køre i .dk, så det er bare at betale eller lade være med at køre, længere er den ikke!!

• #44   8. maj 2010 Lasse G.

Det er jo indirekte tyveri.

Med din holding burde folk som Sten Bagger aldrig komme i fængsel. Og aldrig fået taget "sine" penge fra sig.

• #45   8. maj 2010 do the crime, do the time..

• #46   9. maj 2010 Tror ikke du forstår hvad jeg siger.

Jeg vil da hellere spare pengene end at skulle kyle pengene efter dem, pga man måske har kørt menneskerne så langt ned at de ikke kan arbejde.

Og jeg er bestemt ikke "rød" men det er da logisk at se for enhver fornuftig person?

• #47   12. maj 2010 JernKællingen $

Fuldstændig enig smiley

Kommentér på:
Penge til skattefar

Annonce