{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Gevindundervogn erfaringer {{forumTopicSubject}}

Jeg står stadig kraftigt og overvejer om jeg skal købe det her sænkesæt eller ej, jeg synes virkelig at det lyder til man får noget for pengene.
Er der ingen af jer der har prøvet det, eller generelt bare ved noget om det?
Der er tale om dette
http://www.nv-autodele.dk/shop/bmw-e46-sedan-compact-coupe-touring-cabrio-4922p.html
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevindundervogn erfaringer
  • #1   9. maj 2010 Du får en rigtig god undervogn til prisen.. Har kørt med G-maxx på flere biler, og til prisen er den ganske glimrende..

• #2   9. maj 2010 Jeg har kørt med G-maxx i snart 2 år... er fuldt ud tilfreds med den, og den kan stadigvæk nemt justeres op og ned smiley plus der ingen problemer er til syn

• #3   9. maj 2010 det ville være synd at sætte på din e 46,du vil miste MEGET komfort i bilen

• #4   9. maj 2010 Nu ved jeg ikke lige med den undervogn.
    Men jeg sys slet ikke om gevind undervognde sys det noget lort, støddæmperen er meget kraftigere så det ikke sikkert du kan passe dine fælge bag efter, kan være du skal til at køre med mindre ET mål, og så skal den lige justeres rigtigt, og så falder den langsomt i den ene side osv osv osv osv osv har ikke haft andet ind problemer med gevind under vogne har skiftet det på begge de biler jeg har haft det på...

Men igen er kun min mening, har man det rette formål den rette forstand på det fælge osv sov osv er det da en smart ting:D

• #5   9. maj 2010 Kører med samme mærke Gmaxx på min Cupra og det fungerer ganske udmærket:-)=

• #6   9. maj 2010 kan varmt anbefales købte til min vectra og det spiller bare og også der jeg køber min næste gevindundervogn.

• #7   9. maj 2010 pris og kvalitet hænger sammen også når man køber gevindundervogn.. ja den kan sikkert være ok. Men hvis man sammenligner den med noget KW, H&R eller noget andet i den prisklasse, så er det jo noget skrammel!!!
    Jeg har kørt med sådan en undervogn på min gamle bil.. og jo det fungere da ok ingen tvivl om det. Men jeg lærte at det kan godt betale sig at ofre det ekstra og få en god undervogn i stedet for at gå på kompromis bare for at få en undervogn!!!

• #8   9. maj 2010 Synes kvaliteten er ok til prisen, men satte lige presis den du linker til på min gamle E46 og det fortrød jeg godt nok, den blev MEGA stiv at køre i, så jeg ville vælge et sæt sænknings fjedre

• #9   9. maj 2010 hvorfor ikke smide et sæt Eibach sænkniggsfjedre på den,de er rigtig gode og er afstemt til lige din model

Kommentér på:
Gevindundervogn erfaringer

Annonce