{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sportskat, vs alm katalysator,
  • #1   9. maj 2010 Havde en med 400celler på min 206 gti (200celler ikke godkendt til vejbrug).... Der var ikke den store forskel i lyden, kun en bitte smugle sportslig lyd... Umiddelbart vil jeg mene at det giver et bedre flow i udstødningen, men hvis du ikke bygger en komplet sportsudstødning er der nok ikke det store at hente i performance.
    Mhs til varmen, så er de jo lavet i stål, hvor imod en alm er lavet af noget porcelæns agtigt matriale indvendigt og hvis det bliver voldtævet kan det falde sammen med tiden, og så er det byt til nyt... Det kan ungås med en sportscat, hvis du altså konstant køre "spændende"

• #2   9. maj 2010 okay grunden til jeg spørg er mere fordi jeg skal til at lave udstødning, normalt har jeg altid kørt uden kat, og så med en fin mellempotte og lyden har virkeligt været ond, især med banan på, men gider ikke det bøvl med syn osv så vil gerne have kat på men er bange for det fjerne for meget af lyden .

• #3   9. maj 2010 Hvis det er en alm gennemstrømnings sportspotte (sebring, remus osv) og dertil passende størrelse rør, så tror jeg du får den samme lyd... Har en ide om at mellempotten fjerner mere lyd end catten... I øvrigt, så havde jeg ingen mellempotte på 206'eren... Alm manifold, sportscat, ingen mellempotte og alm bagpotte... Den lød rimelig standard, dog en smugle brummen fra de modificerede ting som sad der.... Men alt i alt ikke den store forskel.....

• #4   9. maj 2010 ja men med std kat har den ingen lyd, som jeg pt har monteret, og det er lidt kedeligt, så er i tvivl om jeg skal fjerne mellem potten og kun køre med kat og pagpotte, eller om jeg skal købe en sportskat og håbe på den giver mere lyd end den originale .

• #5   9. maj 2010 var du ikke træt af at der var for meget lyd fra tid til anden...? eller har jeg misforstået dig?
    Men det er uden tvivl bagpotten som giver lyd... Men selvfølgelig, jo flere propper du har undervejs, jo mindre lyd og flow.... Men med en sportcat, ingen mellempotte og en sportspotte, så får du det ikke meget bedre.... Så skulle det da lige være med en banan også.....
    Havde da også en 106 rallye, kun med banan og sportsbagpotte og den lød satme godt.... Men der blev også skiftet udstødning, når jeg skulle til syn

Kommentér på:
sportskat, vs alm katalysator,

Annonce