{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Valg af varevogn {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er ansat i et firma der står og skal have udskiftet den gamle varevogn (Berlingo). Vi søger noget i samme størrelsesklasse, og ud fra det har jeg selv prøvet at finde mulige alternativer. Hvis nogle har ris/ros eller måske et helt andet alternativ, vil jeg rigtig gerne høre fra jer smiley

Hvor får vi mest og bedst bil for pengene?

Ford Transit Connect: priser fra 112.000 kr.
Volkswagen Caddy: priser fra 115.000 kr.
Citroen Berlingo: priser fra 120.000 kr.
Peugeot Partner: priser fra 115.000 kr.
Fiat Doblo: priser fra 123.000 kr.
Renault Kangoo: priser fra 128.000 kr.

Hvad havde i valgt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af varevogn
  • #1   10. maj 2010 jeg havde valgt vw eller ford men det ville så også være et svært valg smiley

  • #3   10. maj 2010 polo3freak N
    Jeg hælder også mest til de to.

    < - - (¤) - - >
    Ja, det er jeg klar over, men så bliver den også noget dyere end de 115.000 kr. Er den det bedre så?


  • #5   10. maj 2010 Ja, alle priserne er de mest skrabede versioner.

    Så, det er jo nok mere den SDI eller 1,9 TDI (bluemotion) der er mest interresant.

    Det er planter og blomster, så det er ikke så tungt.


  • #6   10. maj 2010 Jeg havde valgt Forden. PostDK har nogle 1,8TDCI og de kører bare. Den ,vi har der hvor jeg er, har kun været på værksted, når den skulle til service, og når nogen vælger at køre ind i en skrænt. Ellers kører den skide godt og man sidder godt.

    Fiaten har PostDK også nogle af, i 1,3 diesel. Den kører bedre end Forden og man sidder en smule bedre. Den har så været på værksted nogle gange efterhånden, selvom den var helt ny, da vi fik den i februar. Det skal dog lige siges at "ombygningen" til postbil har været skyld i nogle af værkstedsbesøgene, men derudover har vi haft problemer med at førerdøren ikke ville åbne..

    Derudover har jeg selvfølgelig også prøvet en Partner/Berlingo, og det er sgu nogle skrammelkasser..


Kommentér på:
Valg af varevogn

Annonce