{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser på bil markedet generelt...
  • #1   12. maj 2010 Ahr

• #2   12. maj 2010 priserne kan da snart ikke kommme længer ned...

• #3   12. maj 2010 syntes da min er billig

• #4   12. maj 2010 Der er bare nogen biler som er skruet for højt op smiley synes det generelt er meget herinde på denne site.. smiley Polo 6n har de sidste 2 år sammen med golf 3 været skruet latterlig langt op. Og ikke og glemme civic fra 92 hvem dælen vil give over 30 kg for en der har rundet 200000km og er standard smiley

• #5   12. maj 2010 Jeg læste at antallet af brugte biler til salg er meget lavt lige nu og det gør at priserne stiger.

Læst på bilbasen.dk

• #6   12. maj 2010 Det må være den nye rat style der er skyld i det. Gamle biller med rust og buler det koster

• #7   12. maj 2010 syntes at priserne er rimelig lave pt...... smiley

• #8   12. maj 2010 Er det priserne herinde, som du mener...For de har sjældent noget at gøre med den virkelige verden...

Folk skambyder hvad man har stående og mener selv at deres er nærmest den flotteste i danmark..Blev lidt overvældet da jeg kikkede ud til A1 biler ved middelfart, hans biler er nu rimeligt reelle i pris..

• tim p
    tim p Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 49
    #9   12. maj 2010 syntes man skal holde sig fra at købe biler herinde
    har nu købt 2 af brugere herinde og hvergang er jeg blevet snydt

muligt det er lidt in egen skyld men moralen blandt brugerne herinde er meget lav

• tim p
    tim p Tilmeldt:
    sep 2009

#10   12. maj 2010 men din vectra er alt for dyr do man nemt få en årgang 2000 for den pris

• #11   12. maj 2010 tim p. Det er jeg ikke uening i. Jeg havde den bare til salg for sjov både her og andre steder, man er vel altid villig til at sælge til den rigtige pris og nu er der så en der vil købe den til de 30.000,-

Derfor begyndte jeg at kigge efter en ny, men syntes de generelt ligger for højt i pris i forhold til hvad jeg gav for min for 3 mnd. siden. Ingen tvivl om 30k er en super pris, men kan jeg ikke finde en anden i samme stand eller bedre til rimelige penge så hjælper det jo ikke noget.

ang. køb af bil her inde så kunne det ALDRIG! falde mig ind.

• tim p
    tim p Tilmeldt:
    sep 2009

#12   12. maj 2010 r selv lige blevet snydt med en bil jeg har købt
    ved der er stor risiko ved at købe brugte biler i den prisklasse
    men at der findes så grove svindlere kommer bag på mig at man vil være bekendt at snyde på den måde er mig helt uforståeligt

men ja det er svært at finde en vectra i god stand i den alder var selv ude at kigge på nogle stykker de fleste have meget rust eller også var der blevet lavet rust i vanger osv

men det er en dejlig bil at køre i

• #13   12. maj 2010 TRADERS . : A1 biler er så også de VÆRSTE klamphuggere..

• #14   12. maj 2010 Anders, jeg siger ikke at deres biler er flotte. Men de er nu meget fair til prisen..Mange af dem, ser virkelig trætte ud..Men man ser jo mange nyere biler derude, end hvad de f.eks koster herinde..og klaphuggere er der jo desværre også herinde..

• #15   12. maj 2010 Har oplevet flere gange at de har lavet rust med ståltråd og spartel.. så vil jeg nu hellere betale lidt ekstra:)

Kommentér på:
Priser på bil markedet generelt...

Annonce