{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Brug for hjælp ang garanti {{forumTopicSubject}}

Heey.. Jeg købte en opel astra g fra 1999 her for en go månedes tid siden..

Så gik gearkassen i stykker efter en go uge, og han satte self en ny i fordi der r garanti på den..

Men nu er gearkassen gået igen, Men nu vil han ikke sætte en ny i medmindre jeg betaler 15000kr for en ny.

Han mener at dækkene er slidt for meget ned, ( AT JEG HAR LAVET FOR MEGET HJULSMUT) Kan det passe at han kan slippe uden om at sætte en ny i? Og nej jeg har næsten ingen hjulsmut lavet..

Håber jer der har forstand på sådan noget vil hjælpe lidt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug for hjælp ang garanti
  • #1   18. maj 2010 garenti er garenti stortset uanset hvordan du kører......

• #2   18. maj 2010 Iflg købe loven skal han bevise at det er sådan..
    Hjulsmut.. Har han ret???
    Evt kør til en anden værksted og få den gearkasse tjekket.
    Olie og vurderer om den bare var noget gammel lort han satte i.

• #3   18. maj 2010 Jo jeg har da lavet lidt hjulsmut.. Men langfra nok til at smadre 2 gearkasser på en månede.. Det lyder jo helt sindsygt.. Troede slet ikke det var muligt..

Men mange tak for svarene.. Jeg har fandenme ikke 15000kr til bare fordi han skal ha Disel på hans fede honda firmavogn..

• #4   18. maj 2010 Du frister da selv skæbnen når den første gearkasse gik sig en tur.
    Så køre du da forhelved ikke ud og laver hjulspind igen???.

• #5   18. maj 2010 Kør dog ordentligt!

Men på den nye gearkasse må der også være garanti, så selvfølgelig skal han skifte den også.

Ellers kontakt FDMs jurister. For du er vel medlem?

• #6   18. maj 2010 haha:D altså ikke ret meget.. Jeg har haft en fiat uno som fik så mange tæsk.. den skete der ikke noget med..

• #7   18. maj 2010 Jamen købeloven er sådan. At når han sætter en anden gearkasse på, så er der "ny" garanti på den. Med mindre han har gjort det
    pr kulance..

• #8   18. maj 2010 oka.. Mange tak.. Tror lige jeg vi over og ha fat i ham så!

• #9   18. maj 2010 Hjulspind med vilje, er noget man laver de første 3 måneder man har kørekort, og så finder man ud af, at det ikke er sejt mere, og at folk bare synes man er en idiot når man gør det.

Hvis han kan bevise, at du har ødelagt gearkassen, fordi den har lidt overlast, så kan han godt nægte at udbedre fejlen.

Og har du allerede fået en ny gearkasse i kvit og frit, så kan du forhelvede ikke kræve, at han sætter ENDNU en gearkasse i, fordi du er et lille barn.. ja undskyld udbrudet.

• #10   18. maj 2010 *Mac*
    Ligepræcis.
    Du sagde det. Jeg tænkte det :-).

• #11   18. maj 2010 altså en ny gearkaswse burde jo ikke gå i stykker bare fordi man laver hjulspind et par gange, så kan i sige hvad i vil om han er et barn eller ej, i har vel også lavet hjulspind uden det har kostet en gearkasse?
    Så tror vist bare han prøver og tørre den af på dig, og det er ham derskal bevise at du har ødelagt den..

• #12   18. maj 2010 "Jo jeg har da lavet lidt hjulsmut"

Det kan betyde mange ting.. og nu tvivler jeg også på, at det er en spritny gearkasse han har fået i, det har han nemlig ikke krav på, kun at den er i minimum samme stand som den gamle.

• Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 88
    #13   18. maj 2010 *Mac*@
    "...det har han nemlig ikke krav på, kun at den er i minimum samme stand som den gamle."

Så skal der da godt nok skiftes mange gearkasser da den første jo ikke holdt.

Kommentér på:
Brug for hjælp ang garanti

Annonce