{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig ditec behandling
  • #1   19. maj 2010 Jeg tror det er cirka samme pris.

• #2   19. maj 2010 nu spørger jeg måske lidt dumt men hvad er det du får for de 4000kr. min far og min onkel købte hver en suzuki sx4 sedan. hvor min onkels fik ditec. og min fars fik ingen ting. men jeg kan ikke se forskel på de to biler efter vask er de lige blanke og lige glatte at mærke på. og nu har min onkel lige få brev om efterbehanling efter et år og det koster 1500kr. som han så har valgt at sige nej til. når der aligevel ikke er forskel. min far gir sine biler en polering hver år og det gør han selv og det kan man gøre mange gange for 4000kr. jeg er selv autolaker og vi har gentagene gange diskuteret det ude på arbejde og vi mener det er en fis i en hornlygte. og penge ud af vinduet. men det kan jo være du har bedre erfaring med det end vi har.

• #3   19. maj 2010 mikk l - det er jo til undervogn og ikke lak.

• #4   19. maj 2010 jim L : Hva snakker du om ? en ditech behandling er da en lakkonservering som skulle være lakken flottere og mere ressistent over for ridser osv.

• #5   19. maj 2010 måske man burde skrive om det var undervogns beskyttelse eller lakforsejling.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #6   19. maj 2010 Haha Jim hvad snakker du om? smiley

Ditec er en "speciel" 5-punkts polering som koster 4000-5000 rundt om ved de forskellige værksteder i landet og det skulle give noget specielt beskyttende og jeg må indrømme jeg har faktisk set resultater hvor at en alm. polering har blegnet lidt ved siden af...
    Om det er mig der er hjernevasket skal jeg ikke kunne sige smiley

• #7   19. maj 2010 min fejl. smiley tænkte på dinitrol beklager hehe

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #8   19. maj 2010 Been there, done that ^^ Jim! Vi er trods alt kun mennesker smiley

• #9   19. maj 2010 Jim L

ditec er til lakken, jeg tror du tænker på dinitrol til undervognen

• #11   19. maj 2010 - Holgato - jeg syntes bare ikke at det er 4000kr værd. hvis min gamle far på 75år kan nøjes med at polere og lakforsegle hjemme i garagen. og opnå samme effekt. og hvis du så udover de 4000 skal give 1500 for efterbehandling hver eller hveranden år. så syntes jeg sku det er dyrt.

Kommentér på:
Billig ditec behandling

Annonce