{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL KØB AF NY BIL... {{forumTopicSubject}}

Hej BG.. Jeg står og over vejer at købe en ny bil... men syntes sku det er svært at vælge... Den skal være økonomisk da jeg kører ca 130 km hver dag...

Jeg har kig på følgene:

Skoda Octavia rs 170tdi kombi

VW Passat 170 tdi r-line kombi

VW Passat cc 170 tdi..

Er der nogen der har erfaring med en eller flere af dem så skriv gerne + og -..



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL KØB AF NY BIL...
  • #1   25. maj 2010 også gerne erfaringer omkring dsg eller manuel gear...

  • #2   25. maj 2010 Kan ikke komme med direkte erfaringer på de nævnte biler, men min far har en Superb med samme motor og DSG. Det er bare noget der rykker. Den skifter silkeblødt, hurtigt og er lækkert at køre med. Ved pæn kørsel kan den godt komme i nærheden af 20 km/l. Men ved lidt mere beskidt kørsel kan den også komme ned i nærheden af 11-12 stykker. Men den kan klart anbefales. Han valgte Superb istedet for CC pga ALT det udstyr man får med for prisen. (desværre mangler den lidt udseendet, men ellers er den også meget værd at overveje!)

  • #3   25. maj 2010 de kør jo nok nogenlunde ens. men vw har større problemer med rust end skoda har. og så er der vist nok også lidt mer udstyr i skodaen. jeg ville helt klar vælge skoda. vil ikke betale extra fordi der står vw på den.

  • #4   25. maj 2010 Vær opmærksom på at Passat kommer med en ny faceliftet udgave til efteråret.. Vil minde meget om den nye Golf.


Kommentér på:
HJÆLP TIL KØB AF NY BIL...

Annonce