{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.702 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål til Toyota Aygo {{forumTopicSubject}}

Hey, smiley
Jeg er fornylig fyldt 18 år, og har det seneste år ikke lavet andet end at kigge på biler smiley Jeg har overvejet en Toyota Corolla, en Honda Civic og mange andre - problemet er bare, at jeg ikke har 30-40.000 kontant. Her den anden dag foreslår min far mig, at jeg kunne lease en Toyota Aygo til noget der svarer til 1000,- om måned i 96måneder. I starten var jeg lidt skeptisk, lille bil, lille motor osv. Men efter at have tjekket den ud, synes jeg faktisk den er fed nok. Økonomisk billig og okay til det jeg skal bruge den til. Har bare lige et par spørgsmål som for mig er vigtige:

-Sidder koblings-punktet højt eller lavt i bilen?
-Kan man køre på ferie i den? (Italien, frankrig mm)??
-Er det en god/dårlig ide at lease sådan en bil?
-Er dens motor osv. identisk med Citroén C1?

I må meget gerne tilføje yderligere kommentarer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et par spørgsmål til Toyota Aygo
  • #1   26. maj 2010 hej min søster har den sammen og jeg synes den er fin nok desuden har jeg kørt 170 km/t i den hehe, men støj tæt er den ikke smiley

• #2   26. maj 2010 synes det flot klaret af en 1,0 med 68 heste kunne tage spedometeret ud smiley hehe

• #3   26. maj 2010 samme motor som c1, men det er toyota motor. koblingspunktet er let, man kan self godt køre på ferie i den, men nok ikke mange fler end 2 smiley mht leasing, det bestemmer du jo selv.

• #4   26. maj 2010 Tak for input.. smiley 170km/t er bestemt godkendt for en 1,0.. Det havde været en awesome bil, hvis der fx. bare var smidt en 1,2 eller 1,4 motor i.. Til Uffe, når du siger at koblingspunktet er let, mener du så, at det er "lavt", altså at den tager ved forholdsvist hurtigt? smiley Du skriver maks 2 ferier, betyder det, at du vil fraråde at køre på ferie i den, hvis man altså skal ud og køre 1500-2000 km?

• #5   26. maj 2010 han mener vidst 2 personer.

• #6   26. maj 2010 Lige et tillægsspørgsmål til dig Uffe L tjekkede lige dit galleri og din solgte Aygo. Fedt med det blå lys i speedo, hvad koster det at få lavet?

• #7   26. maj 2010 forresten (synes jeg) koblingen og gear skiftet er udmærket og vil helst vælge den i 4 dørs

• #8   26. maj 2010 haha, når smiley .. er vægten så afgørende? Selvfølgelig er det en lille bil, men hvis man begrænser sig med bagage og samtidig kører fornuftigt uden at presse bilen til det yderst, så kan man vel godt tage afsted på et par ferie? smiley

• #9   26. maj 2010 Leasing er i mine øjne en dum ting, du betaler for noget som du skal aflevere ingen , 1000*96 måneder (Du binder dig til 8 år) = 96000 kr som du ikke får noget for , spar hellere op og køb en bil . Fordelen ved at lease er selvfølgelig at service og sådan skal du ikke betale .

• #10   26. maj 2010 Det er dét her tilbud http://www.viabiler.dk/Modeller/Vis/AYGO/Via-Biler-tilbud.aspx .. Du får da en bil i 8 år? Ulempen ved at købe brugt bil er selvfølgelig, at du står med lortet selv, hvis den skulle gå i stykker. Desuden kan man godt regne med, at man skal ofre en del penge på vedligeholdelse af en brugt bil.. En fordel ved leasing er helt sikkert at du med en flad bankbog stadig kan have råd til en bil.. Jeg kunne i princippet holde den Aygo der kørende på min SU så længe jeg går i skole.

• #11   26. maj 2010 Lige et spørgsmål mere, når du leaser en bil er det så i orden at tone ruder, købe fælge og andet gejl?

• #12   26. maj 2010 Jeg mente maks 2 personer på ferie, da der ikke er meget plads i bilen. Det med koblingen kan jeg ikke huske, ved bare den er nem, du ku jo ta ind til toyota og få en prøvetur.. Det med det blå lys, det er noget jeg selv har monteret, guide findes her inde på: http://www.citybugowners.dk/ . Kender ikke til leasing regler, men går ud fra at man afleverer bilen i "samme" stand som man modtog den i. Toningen kan man vel bare fjerne og self det samme med fælgene smiley

• #13   26. maj 2010 casper S:
    Det tilbud du linker til der er IKKE leasing, men derimod finansiering. Derfor er bilen din når du er færdig med at betale. Du kan derfor uden problemer fx. tone ruderne og montere alu-fælge.

Hvad motorerne angår er det nøjagtig den samme som ligger i Aygo og C1 da bilerne rent teknisk er identiske.

Jeg ville dog overveje Citroën C1 hvis jeg var dig, da den har 6 airbags og ESP som standard, hvilket Aygo ikke har.

Du kan evt. sende mig en PB hvis C1'eren får din interesse, for tror umiddelbart at jeg kan sælge og finansiere den til dig til samme pris eller måske endda en snert bedre, og så med fuld sikkerhedspakke! smiley

• #14   26. maj 2010 Hej Mr. J, jeg har overvejet modellerne i henholdvis Peugeot og Citröen - synes klart det er Toyota Aygo som tiltaler mig mest udseendsmæssigt! Det med de der Airbags det gør ikke så meget smiley

• #15   26. maj 2010 du skal også købe en aygo smiley ikke alt det andet lort . det ikke for sjovt toyota bliver kåret som det sted med flest tilfredste kunder gang på gang smiley . og du skal havde den med benzin motoren da det er toyotas motor smiley

Kommentér på:
Et par spørgsmål til Toyota Aygo

Annonce