{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zenvo ST1 video
  • #1   26. maj 2010 Rigtig fin video. Det er noget lækkert videogrej du har fået dig smiley

• #2   26. maj 2010 Du kan det pjat - det skal du have...
    Hvad redigerer du i? Jeg regner med at jeg vil igang med at videofilme på et lidt højere plan af især motorsport, og har købt et Canon 7D dertil som skal monteres på en skulder-rig. Bliver fedt hvis jeg kan lave noget lignende dit - skal bare til at mestre det med manuel fokus.

• #3   26. maj 2010 Syntes nu ikke jeg har gjort det store ud af den video. Var mest bare for at vise bilen smiley

Bruger Sony Vegas 9 til at redigere.

• #4   26. maj 2010 FUCK den er fed Zenvo.... jiihaaaaaa lige mig smiley

• #5   26. maj 2010 Fed video.

Men hvornår ser man nogle præstationer for den meget opreklamerede bil?

• #6   26. maj 2010 Så den blev fyret af i 1 gear så gav den et ordenligt knald. Jeg tror nu ikke den kan blive ved med at holde til alle de HK. Men la os nu se. Jeg vil også gerne snart se hva den kan på Top Gears bane. Da den stod ved siden af en McLaren SLR der kunne man se Zenvo-en havde meget længer akselafstand.

Så vidt jeg ved. Når man øger akselafstanden så får den letter ved at overstyre + motoren er bagved. Så vil meget gerne snart se nogle omgangstider fra den smiley

Så syntes jeg også de kunne ta at samle den ordenligt. Den gaber altså lidt her og der. Hvis jeg købte en bil til de penge så kunne jeg blive tosset af at se på det. Men nu er det jo også kun en prototype og deres første bil.

• #7   26. maj 2010 GID . >> Er heller ikke imponeret må jeg nok sige.

Lige netop det at det er en prototype så skulle man da tro at de havde samlet den ordentligt i og med at det er den bil der skal vises frem, der er jo ingen der vil betale så mange penge for en bil når det eneste de har set er en bil der ikke er ordentligt lavet.

Med hensyn til motoren så tvivler jeg også på at den kan holde til det.

Kommentér på:
Zenvo ST1 video

Annonce