{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af gulplade bil.
  • #1   29. maj 2010 Du skal da ha en Touran eller vis du vil ha noget som en partner skal du da ha en caddy

• #2   29. maj 2010 Skulle måske have skrevet at min maks pris ligger på omkring de 20 kilo da jeg lige skal være sikker på om jeg kan få firmaet til at kører rundt:-)

• #3   29. maj 2010 Det er sgu fornuftigt at købe en billig bil, når du starter op. Mange firmaer er lukket igen efter et halvt år - og så er der kun én selv til at betale hele regningen.

• #4   29. maj 2010 Dezmo - Hvad er det der ikke holder??? Det er jo ikke kunderne der skal bruge bilen til noget.. Kan man sit kram så er det da ligegyldigt hvilken bil man kommer i!

• #5   29. maj 2010 berlingo og partner er 2 ens biler, og begge meget fornftige, svigerfar hr en som han brugerved hans maskinstation den køre over marker, grusveje bliver læsset tung og den køre bare, ingen problemer! kærestens lille bror har også ligefået en, dn bliver brugt til det samme da han jo er ansat ved far. så kan kun sige god for dem.!

at købe en billig bil til maks 20.000 er meget fornuftigt når man starter firma og ikke er sikker på hvordan det kommer til at gå, der er jo kun en el til at betale, og ærligttalt kunderne er sku lidt ligeglade med hvad du køre rundt i!

Kommentér på:
Køb af gulplade bil.

Annonce