{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Polo 6N '95 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Står overfor at skal købe sådan en bil, den har en smule rust. Tror det er i skærm kanter osv. Har ikke set den endnu.

Motoren har gået 182xxx.

Er det en god 2'er bil at have? Eller skal man forvente en del problemer med den???

Alm. vedligeholdelse er intet problem. Gider bare ikke rode med motor hver måned:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo 6N '95
  • #1   29. maj 2010 Havde selv en fra 1997, den kørte perfekt imens jeg havde den.. smiley Var mega tilfreds med min.. Kostede kun ved alm. slid smiley Hvis det en 1.6 så husk lige at se hvor bakgearet har det smiley hehe.

• #2   29. maj 2010 God 2'er bil, men kan have meget rust, og tje gearkassen, den er svag!

• #3   29. maj 2010 har en selv som jeg nu har hafti 4½år og må sige at være meget glad for den.. har kun haft problemer med den engang og det var herunder min ferie hvor termostaten gik og det koste desværre en toppakning.. men ellers køre de rigtig godt..

dog skal du være opmærksom på gearkassen dadet er en svaghed på dem. men du kan nemt tjekke den at mærke om der er slør i dif.

• #4   29. maj 2010 har haft min i 2.5 år og der har stort set ikke været noget. kun i starten, hvor en tung fod i den kolde periode kostede en toppakning.
    kører og starter upåklageligt. jeg har virkelig været glad for den og håber at det forsætter sådan smiley

Kommentér på:
Polo 6N '95

Annonce