{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen dele?
  • #2   30. maj 2010 thansen dele er godt nok. mange af de dele de sælger er det samme du køber andre steder

• #3   30. maj 2010 Det ved jeg ikke, kunne forestille mig det var lige så dårligt som med knallert dele - men hvad ved jeg? smiley

har kun været igang med bil i 1 måned nu..

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #5   30. maj 2010 bremser og andre vigtige ting køber jeg hos merkomen gennem en min mors fyr der er mekker

ellers bruger jeg kun thansen til at hente lidt olie, eller visker blade eller lign.

• #6   30. maj 2010 har brugt deres bil dele i mange år og har aldrig haft nogle problemer ... kun alt deres lys ting den ikke er det beste

• #8   30. maj 2010 Det er nøjagtig samme dele som refako eller mekonomen, det er rigtigt at det var dårlige dele engang men de måtte ændre det for at kunne eksister i fremtiden, det eneste problem de har er personalet de ved ikke en skid.

• #9   30. maj 2010 Har heller ikke haft problemer med thansen dele til mine biler.

• #10   30. maj 2010 Deres service stinker som sædvanlig, men de fleste dele fejler ik noget som sådan, ihvertfald ik dem jeg har købt indtil nu, det er dog os kun bremse klodser og det var da ATE klodser som er dem der bliver brugt originalt på Alfa Romeo. så ingen probs her fra... dog er jeg ik den store tilhænger af deres dæk, de bliver slidt for hurtigt. men i bund og grund er det ok at handle ved Thansen. Men mange gange er delene billigere ved f.eks Refako hvor du kan handle dig til lidt rabatter og sager smiley

• #12   30. maj 2010 størstedelen af deres dele forhandels også ved Mekonomen!! det er kun få div dele der ikke er penge værd ved dem..
    Så dem der siger at alle deres dele er noget lort, lukker bare noget lort ud!!..

• #13   30. maj 2010 Stortset alle reservedele bliver lavet i østen nu om dage, så det er vel nogenlunde samme kvalitet som så meget andet, men det er folks forfængelighed overfor Thansen produkter der er problemet tror jeg.

• #14   30. maj 2010 Okay, tror jeg ville købe min kære kobling og tænding samt andre dele et andet sted så.. smiley

Har egentlig heller aldrig haft gode erfaringer med deres dele, købte engang et koblingsskjold til min yamaha 4 gear, og det var umuligt at sætte på fordi ingen af hullerne passede eller noget.. smiley

• #15   30. maj 2010 Philip B jeg bruger deres kobling til min drift bil og prøv og kigge på min film hvordan den bliver brugt så den holder også fint på en værdags bil

• #16   30. maj 2010 der kommer ikke Thansen skrammel i min bil ihvertfald.
    Det er afprøvet for mange år siden på en gammel polo og det gik ofte i stykker igen i løbet af kort tid

• #17   30. maj 2010 LORT

• #18   30. maj 2010 Niels J: jo det tror jeg nu nok der gør, for størstedelen af thansen delene bliver også forhandles andre steder.. enkle dele er selvfølgelig noget kinøjser produceret thansen selv står for. men største delen er det samme som andre steder.. det emd at alle deres dele er noget skrammel er en skrøne.. pga alt det andet billig gejl osv de har.

• #19   30. maj 2010 nu er der jo også stor forskel på thansen for 2 år siden og thansen i dag, ... thansen køber jo kæmpe parti´er hjem ergo køber de billigere end en lille lokal auto reservedels butik, ... eftersom de netop er så store og køber så meget hjem, men deres vare er jo blevet meget bedre end da de startede og de har meget mere kvallitet, tror det ender med en dag, så sælger de OE dele... men meget af det de har er i fin nok kvallitet dvs. om du køber i thansen, merkonomen, ftz, au2parts, og hva de ellers hedder er et fedt. så længe det er Uorg.

• #20   30. maj 2010 ****Har egentlig heller aldrig haft gode erfaringer med deres dele, købte engang et koblingsskjold til min yamaha 4 gear, og det var umuligt at sætte på fordi ingen af hullerne passede eller noget.****

Hold nu kæft, du er da en tegning, du kan sku da ikke semligene et koblingsskojd det en møg gammel knallert, og en kobling til en bil.
    Køb nu en kobling hos dem og lav dine egen erfaringer.

• #22   30. maj 2010 *MadaZ* .

He he DU køber kun ved T-Hansen hvis det er LIVSNØDVENDIGT..... ja så må det jo være rigtig godt det der sælges derinde, når du nu vil sætte dit liv på spil for at købe derinde...

Men deres dele er fine nok, til standartbiler og til folk der har noget mellem ørerne og kører pænt, og ikke tror deres gamle rustne rolla er en ræserbil....

Men du er nu skiftende i dine holdninger med dine øvrige bemærkninger....

Men livsnødvendigt, betyder altså at man sætter sit liv på spil hvis man ikke køber det der er nødvendigt....

Og iøvrigt er deres dele nu stadig godkendt og kvalitets testet.... jeg har rigtig mange der køber deres dele derinde, bla. kobling og bremser osv. og det fejler nu intet, det er kun herinde man hører så dårlige kommentarer om T. Hansen,. men tror nærmere der dem der kommer med de kommentarer den er gal med.....

• #23   30. maj 2010 køber dele v. hoyer eller thansen, men det er kun til salgs biler smiley

• #24   30. maj 2010 Jesper FP

At pris og kvalitet hænger sammen er også en lortekommentar uden hold i virkligheden....

Så du mener derme at fordi du giver en dyr timeløn så er du sikret at det ikke er en lærling der laver din bil, på et dyr mærkeværksted uden erfaring...

Tv radio, osv. skal også være dyrt, før du er tilfreds, men lortet indeni er ofte og bliver de samme stumper fra storleverandører, og de samme små kinesere der samler det...

Tag et eksempel,,, en i phone er laver i kina men designet i USA...
    En billig kopi at i phone er lavet i kina og designet i USA...

Så køb du bare de dyre ting, og jeg griner min røv i laser...

Så folk kan ud fra prisen se om det er en gor eller dårlig kineser der sidder ved samlebåndet, eller om det er en god eller dårlig kineser der bestiller modstande hjem til firmaet fra firma, billigskrammel, og firma dyr skrammel, fra selv samme fabriksadresse...

Kom nu op på hesten og lad være med at lege/spille morfar,,, han er død og vi har år 2010.....
    Mage til forstokket gammelmandssludder......, du er jo ikke mellem 80 og skindød...

En billig telefon og en dyr telefon fået med dyrt abb. har jo heller intet med kvalitetsprodukt at gøre...
    Og de sælger det sgu ikke hvis de taber prnge på det..... eller lever fokk herinde stadig i 70´sernes plastidverden med fordomme....

VRØVL......

• #25   30. maj 2010 B4NDIT

Kun til salgsbiler...????

Hvad med de øvrige...??? Er det kundebiler....???

• #26   30. maj 2010 For det lyder i mine ører til at du evt. laver salgsbiler med T.Hansen dele. og reparer biler med bla. FTZ dele......

Med den holdning du har til T Hansen er det så ikke det samme du selv gør, for sælger du en bil, kan det kommes T Hansendele på men laver du din egen eller andres biler så kommer du måske "bedre" dele på...???
    Er det så ikke også en slags T Hansen politik....

T Hansen sælger meget til private fordi det er svært som privat at købe ned andre leverandører med rabatter og %ér.....

Når jeg bestiller ved FTZ og Mekonomen får jeg jo 35.40 % rabat og det gør ofte delene billigere end ved T Hansen.....men det bliver det jo ikke bedre af...
    Måske var der lidt tvivl om T Hansens reservedele i starten, men idag er de altså en af de største der sælger dele, og det er jo netop fordi da sælger meget ellers ville det jo ikke kunne køre runde for dem....

Tænker i aldrig over HVOR MANGE butikker T Hansen og højer har....? i forhold til de øvrige små leverandører folk bruger... og det er jo nok også grunden til at T hansen kan køber billige store mængder...
    Det nieveu kan bla. refrako eller howdy audi osv. sgu slet ikke hamle op med, og hvis de kan levere billigere end T Hansen er det sgu også BILLIGERE reservedele end T Hansens, og isår når nogen blander kvalitet og pris sammen..... ;-))

• #27   30. maj 2010 Heidi M:
    Arbejder du i Thansen, eller blev du bare fornærmet over at folk har hver deres egne erfaringer med Thansen? smiley

• #29   30. maj 2010 Theis P

Nej jeg laver mange biler, og min erfaring siger det er noget vrøvl der påståes...

Jeg handler oftest andre steder hvor jeg kan få reservedele billigere...

Bla. kan jeg få en frontrude 1400 kr. billigere ved min leverandør med rabat procenter end ved T-Hansen, men gør det prouktet til en dårligere vare... JA det er på højde med T Hansen..

Og et andet fact er HVIS T Hansen er så dårlig og så mange kan udtale sig og så mange har prøvet at hendle "lort" ved T Hansen, så svar mig på en ting.... Hvorfor ekststere de endnu... altså T Hansen....????

De har endda øger deres varesortiment meget det seneste år, bla er der bilmærker de har taget ind i deres program, som ikke var det tidligere....

© LOCO 1337 ©

Og ja det er et "brian" modefænomen at have den holdning, det er jeg sikker på...

• #30   30. maj 2010 Folk må jo da selv om hvor de handler....

Men siden Thansen har så et elendigt rygte, så er der jo nok lidt om snakken og mine erfaringer med bærearme, udstødninger osv fra den butik gør at jeg ikke handler dele til min bil der.

• #31   30. maj 2010 Jeg handler altid dele ved bremse og koblingsservice i Grindsted, men delene er ofte fuldstændigt de samme som fra Thansen, dog kan det ikke svare sig for mig, at købe dem i Thansen, da jeg får en klækkelig rabat det andet sted. Men delen som sådan fejler sjældent noget, man får bare tit ikke de rigtige, det kan self. også ske andre steder, chancen er bare betydeligt større i Thansen, da ekspedienterne ofte ikke aner hvad det er de står og sælger. Spurgte en dag efter et knokkelled, hvorefter jeg blev spurgt, om ikke det kunne passe at det skal ligge under udstødning?..

• #33   30. maj 2010 Tror det også kan ligge i monteringsfejl, for mange har jo ikke oplevet det samme som dig,,, men alt er jo relativt set fra forskelliges menneskers øjne, og den frihed skal da altid have lov til at være det...

Men jeg opfatter "livsnødvendigt" på et helt andet plan... ;-))

Kommentér på:
Thansen dele?

Annonce