2.204 visninger
|
Oprettet:
Thansen dele? {{forumTopicSubject}}
Hej, ville bare lige være sikker her..
Da jeg kørte knallert købte jeg i starten kun dele fra Thansen, men det var jo noget fanden har skabt og det værste lort som for det meste heller ikke passede..
Hvordan er deres dele til biler? Fx kobling, tænding osv..
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.990
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 55 Svar: 112
har kun været igang med bil i 1 måned nu..
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
ellers bruger jeg kun thansen til at hente lidt olie, eller visker blade eller lign.
jan 2003
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 91 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 3.951
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 6 Emner: 247 Svar: 2.516
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 3.044
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 1.120
Så dem der siger at alle deres dele er noget lort, lukker bare noget lort ud!!..
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.037
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 55 Svar: 112
Har egentlig heller aldrig haft gode erfaringer med deres dele, købte engang et koblingsskjold til min yamaha 4 gear, og det var umuligt at sætte på fordi ingen af hullerne passede eller noget..
jan 2003
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.096
Det er afprøvet for mange år siden på en gammel polo og det gik ofte i stykker igen i løbet af kort tid
apr 2003
Følger: 85 Følgere: 82 Biler: 7 Svar: 1.380
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 1.120
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 80 Svar: 719
Hold nu kæft, du er da en tegning, du kan sku da ikke semligene et koblingsskojd det en møg gammel knallert, og en kobling til en bil.
Køb nu en kobling hos dem og lav dine egen erfaringer.
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.125
He he DU køber kun ved T-Hansen hvis det er LIVSNØDVENDIGT..... ja så må det jo være rigtig godt det der sælges derinde, når du nu vil sætte dit liv på spil for at købe derinde...
Men deres dele er fine nok, til standartbiler og til folk der har noget mellem ørerne og kører pænt, og ikke tror deres gamle rustne rolla er en ræserbil....
Men du er nu skiftende i dine holdninger med dine øvrige bemærkninger....
Men livsnødvendigt, betyder altså at man sætter sit liv på spil hvis man ikke køber det der er nødvendigt....
Og iøvrigt er deres dele nu stadig godkendt og kvalitets testet.... jeg har rigtig mange der køber deres dele derinde, bla. kobling og bremser osv. og det fejler nu intet, det er kun herinde man hører så dårlige kommentarer om T. Hansen,. men tror nærmere der dem der kommer med de kommentarer den er gal med.....
okt 2007
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201
nov 2008
At pris og kvalitet hænger sammen er også en lortekommentar uden hold i virkligheden....
Så du mener derme at fordi du giver en dyr timeløn så er du sikret at det ikke er en lærling der laver din bil, på et dyr mærkeværksted uden erfaring...
Tv radio, osv. skal også være dyrt, før du er tilfreds, men lortet indeni er ofte og bliver de samme stumper fra storleverandører, og de samme små kinesere der samler det...
Tag et eksempel,,, en i phone er laver i kina men designet i USA...
En billig kopi at i phone er lavet i kina og designet i USA...
Så køb du bare de dyre ting, og jeg griner min røv i laser...
Så folk kan ud fra prisen se om det er en gor eller dårlig kineser der sidder ved samlebåndet, eller om det er en god eller dårlig kineser der bestiller modstande hjem til firmaet fra firma, billigskrammel, og firma dyr skrammel, fra selv samme fabriksadresse...
Kom nu op på hesten og lad være med at lege/spille morfar,,, han er død og vi har år 2010.....
Mage til forstokket gammelmandssludder......, du er jo ikke mellem 80 og skindød...
En billig telefon og en dyr telefon fået med dyrt abb. har jo heller intet med kvalitetsprodukt at gøre...
Og de sælger det sgu ikke hvis de taber prnge på det..... eller lever fokk herinde stadig i 70´sernes plastidverden med fordomme....
VRØVL......
nov 2008
Kun til salgsbiler...????
Hvad med de øvrige...??? Er det kundebiler....???
nov 2008
Med den holdning du har til T Hansen er det så ikke det samme du selv gør, for sælger du en bil, kan det kommes T Hansendele på men laver du din egen eller andres biler så kommer du måske "bedre" dele på...???
Er det så ikke også en slags T Hansen politik....
T Hansen sælger meget til private fordi det er svært som privat at købe ned andre leverandører med rabatter og %ér.....
Når jeg bestiller ved FTZ og Mekonomen får jeg jo 35.40 % rabat og det gør ofte delene billigere end ved T Hansen.....men det bliver det jo ikke bedre af...
Måske var der lidt tvivl om T Hansens reservedele i starten, men idag er de altså en af de største der sælger dele, og det er jo netop fordi da sælger meget ellers ville det jo ikke kunne køre runde for dem....
Tænker i aldrig over HVOR MANGE butikker T Hansen og højer har....? i forhold til de øvrige små leverandører folk bruger... og det er jo nok også grunden til at T hansen kan køber billige store mængder...
Det nieveu kan bla. refrako eller howdy audi osv. sgu slet ikke hamle op med, og hvis de kan levere billigere end T Hansen er det sgu også BILLIGERE reservedele end T Hansens, og isår når nogen blander kvalitet og pris sammen..... ;-))
aug 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 1.300
Arbejder du i Thansen, eller blev du bare fornærmet over at folk har hver deres egne erfaringer med Thansen?
nov 2008
Nej jeg laver mange biler, og min erfaring siger det er noget vrøvl der påståes...
Jeg handler oftest andre steder hvor jeg kan få reservedele billigere...
Bla. kan jeg få en frontrude 1400 kr. billigere ved min leverandør med rabat procenter end ved T-Hansen, men gør det prouktet til en dårligere vare... JA det er på højde med T Hansen..
Og et andet fact er HVIS T Hansen er så dårlig og så mange kan udtale sig og så mange har prøvet at hendle "lort" ved T Hansen, så svar mig på en ting.... Hvorfor ekststere de endnu... altså T Hansen....????
De har endda øger deres varesortiment meget det seneste år, bla er der bilmærker de har taget ind i deres program, som ikke var det tidligere....
© LOCO 1337 ©
Og ja det er et "brian" modefænomen at have den holdning, det er jeg sikker på...
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.096
Men siden Thansen har så et elendigt rygte, så er der jo nok lidt om snakken og mine erfaringer med bærearme, udstødninger osv fra den butik gør at jeg ikke handler dele til min bil der.
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.838
nov 2008
Men jeg opfatter "livsnødvendigt" på et helt andet plan... ;-))
Thansen dele?