{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

brugtpriser van - Touareg og Cayenne {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har her til morgen siddet og kigget på brugte biler i det triste vejr.

Jeg så på noget brugt Audi A6, Q7, VW Touareg og porsche Cayenne.

Der er noget der undrer mig og det er priserne på VW Touareg og porsche Cayenne på gule plader.
..De er utrolig lave i pris, har ret store motore, alt tænkeligt udstyr og lavt km-tal.

Hvorfor er de så langt nede i pris? Er det pga. krisen og folk ikke har råd til at køre i dem? Så flere til 150 000 -200 000 kr.

Hvis det ikke er det ovennævte så må der jo være andre defekter ved disse biler men det tror jeg da næppe.

På forhånd tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brugtpriser van - Touareg og Cayenne
  • #1   30. maj 2010 Prøveplader er ok... . Send meget gerne link til sådan en da.

Det er krisen der gør at priserne er dernede. Det er jo lækre biler med alt i udstyr. Service er i dyr... i Danmark. Så kør til Sverige eller Tyskland, så holder du også fornuftige servicepriser på dem.

Men man skal have råd til at køre i dem, og det er der jo også "prestige" i smiley

• #2   30. maj 2010 Du skal bare være opmærksom på at Touareg'en har det med at rive Gearkassen lige så snart det hedder V8 V10 eller V12 smiley har kun hørt skidt om de modeller smiley hvis jeg var dig så ville jeg kigge inde på http://www.glad.dk/biler/brugteognyebiler/ det står også nogle fine Discoer og en enkelt Range Rover vogue til 200-250 kg. smiley

• #3   30. maj 2010 Med en liter pris på 11 kr. så koster det 1100 at fylde en Touareg op med benzin, og den kører vist ikke meget mere end 7 km på literen så den er heller ikke billig at kører til bageren i om søndagen:o)

• #4   30. maj 2010 Troede egentlig at touareg var ret billig i drift.. efter hvad jeg har læst og ift. str. Men har også godt hørt det med gearkassen..
    Benzinforbrug er ikke et problem men tror gerne det må holde sig over 7 km/l
    Det skal dog siges at det ikke er mig men et familiemedlem der nok skal have noget i den stil. smiley

Audi Q7 er ret fornuftig vedr. benzin forbrug men dog også noget dyrere.
    Er det noget der holder?

Jeg tjekker lige op på range rover. smiley

Kommentér på:
brugtpriser van - Touareg og Cayenne

Annonce