{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

Surt opstød {{forumTopicSubject}}

God aften BG.

Skal sku lige af med lidt galde, ellers bliver jeg sku en smule índebrændt.

Hvorfor F@#!%? kan man ikke have sin bil holdene i fred og ro uden for sit eget hus, uden at folk skal masakrere ens bil? Det er gået lige så fint indtil nu, men så skal jeg da ellers også love for at der sker noget.

Hele højre side af bilen er "skadet". en lang ridse i hele bilens længde, og så var den åbenbart ikke dyb nok, så den har lige fået en mere, med alt det tryk spaden nu kunne trykke med. ydermere er der nok 9-10 buler langs den lange ridse.

Så har man sku da for lidt og give sig til hvis det er hvad man får sin lørdag aften/nat til og gå med, eller man har i hvert fald en mærkelig humor, hvis det er hvad man synes er sjovt.

har smidt nogle hurtige billeder op, men det er svært lige og fange det: http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=64378

er der nogen der har nogle bud på hvordan det bedst bliver udbedret? den lange ridse håbede jeg at jeg kunne polere det værste væk, med noget slipol og lidt af hvert. den dybe tænke jeg lige og dubbe med en rette lak, og så prøve og polere det, så det glider lidt ud i hinanden.

men hvis i lige har en genial måde, hører jeg gerne om det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød
Kommentér på:
Surt opstød

Annonce