{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw e34 535i
  • #1   5. jun 2010 Har selv haft en 535iA'er fra '88
    Bagtøjet holder til det hele.. Så det skal man ikke være bange for..

    Men du skal være særlig opmærksom på rust ved tankdækslet og bagklappen (ved nummerplade lys)
    Ellers har de ikke rigtig nogle produktionsfejl som sådan..


    Hiv altid olieproppen og proppen til vandbeholderen af..
    Intet vand eller snaks på proppen, så skal der ny toppakning..
    Ved en prøvetur skal du have lov til at give den noget at leve af..
    Spark den igennem og giv den godt med blandet kørsel..

    Min 535iA'er fik problemer med motorens tomgang lidt efter lidt og kunne dårligt holde for rødt i perioder..
    Men skete mest når jeg havde sparket den igennem..


    Mht. udstyr/(elektronisk)
    Så kontroller altid sædevarme & klima..
    Sædevarmen i forsæderne går hurtigt i stykker og er halvdyrt at få skiftet, af hvad jeg har hørt..
    Klima virker heller ikke altid i mange af dem, da folk ikke får fyldt væske på..

    En anden god ting, er at du åbner motorrummet og kigger i alle hjørner for at se om der skulle være blevet lavet noget pladearbejde..


    Hiv også gerne bagsædet op for at tjekke rust ved/under batteriet og så tjek lige sikringer samtidig nu når du alligevel har bagsædet oppe..


Kommentér på:
Bmw e34 535i

Annonce