{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.647 visninger | Oprettet:

DHB 2010... RIS OG ROS?? {{forumTopicSubject}}

Hej, ja så er jeg kommet hjem fra en skøn week med masser af brændt dæk og kolde fadbamser..

Men men men, jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk har at sige om DHB 2010...

Hvis jeg skal starte med at give dem lidt ros, så ville jeg sige at priserne på drikkevare er blet en smule bedere siden sidste år og så syndes jeg også det hele lå meget mere tæt ind sidste år, super nice musik og lækkere biler og nogen frække skøgere:P MMMmmmmmmmmmmm er klar til næste år det er helt sikkert..

Men ja der er så også lige noget de skal høre for, Kan det virkelig passe at det er så svært at sætte nogen flere wcer oppe !er sku træt af det kan være så stort et problem hvert år, folk skider og pisser over alt! ja og så er der også lige det med vand, det er praktis set umuligt at tag noget vand nogen steder fra og det er sku da livs nødventigt og især i den varme, så lige den sidste ting, de Komentatore de brugte på brænderpladsen blev ved med at sige er i der DHB 2009 flere gange plus ham klovnen der sad ved 402 meter og komenteret ikke viste en skid om biler, tror jeg hørte ihvertfald 20 gange hvor han ikke kunne kende forskel på de biler der kom ind og vente på Go!....

Hvad har i af ris og ros, ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB 2010... RIS OG ROS??
  • #1   6. jun 2010 Lav en DHB Gruppe

• #2   6. jun 2010 Kommer der nogle billeder der fra ????

• #3   6. jun 2010 Gider ikke, vil bare høre folks mening..

• #4   6. jun 2010 The M

Hmmm tror det var et dumt spørsmål haha ..

• #5   6. jun 2010 jamen det er jo også søndag hehe

• #6   6. jun 2010 Haha det så iorden :P.. Men jo der skal nok komme 1000 billeder ind smiley

• #7   6. jun 2010

her er der billeder

http://www.eventgalleri.dk/dhb-live-2010

• #8   6. jun 2010 jeg syntes ikke dhb er hvad det har været for mig er det ræs og KUN ræs ikke alt det alkohol. kan virkelig ikke se hvad ræs og alkohol har med hinanden at gøre....

• #9   6. jun 2010 mathias T

Helt enig... Men der er jo også nogen der kommer for anden ind bilerns skyld også smiley

• #10   6. jun 2010 Nu var det mit første år på DHB, så vil ikke begynde at sammenligne med de andre (sjovt nok smiley )

MEN! Synes at det var MEGA fedt! helt sikkert ikke sidste år jeg er der.
    Dog synes jeg fandme det var skidt at vagterne INTET vidste (5 ud af de 7 jeg fik fat i) og man bare blev sendt videre smiley

Men alt i alt synes jeg at det var et kanont år (: dog (som du også nævner -B A D---D O G -) kunne de godt have fået fingeren ud og sat MANGE flere vandposter op!

• #11   6. jun 2010 nice skrevet Mathias T

• #12   6. jun 2010 Syntes det var så latterligt at jeg tog hjem lørdag aften/nat.

De shows der skulle være på 402m banen om lørdagen så jeg intet til ved de tidspunkter de skulle være...

Brænderpladsen skulle åbne kl.18, og om lørdagen åbnede den først kl.20.30, og der var ingen info om at de var forsinket eller noget... Fik afvide at det var det samme om fredagen...

Dj's kom for sent i det store telt, men heldigvis var dj kropz frisk på at spille noget mere tid så han fik holdt gang i folk.

Der skulle være "Bikini car wash, publikumskonkurrencer osv. på DFB-pladsen" lørdag kl.13. Men det startede ved 12.30 tiden og der var kun bikini car wash, der var ingen konkurrencer...

Alt i alt ikke særlig godt planlagt.....

• #13   6. jun 2010 Rasmus L

Det med at brænderpladsen var forsinket passer ikke (:
    Det var en ærgelig fejl, som jo så var lavet af dem som lavede programmet. Det blev også sagt om fredagen, hvor han beklagede meget ham "værten"

Og det med konkurrencer. Da jeg stod til DFB, blev der da afholdt en del konkurrencer? Tror bare de har ment at det var løbende konkurrencer? smiley

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.165
    #14   6. jun 2010 synes der manglede en del show/strip osv på banen i forhold til de andre år jeg har været der

• #15   6. jun 2010 jeg vil give det 9 ud af 10 pisse godt år.

det enste jeg har af dårlig til at sige synd at campingvogne ikk måde ligge sammen med telt og at de skulle ligge så langt nede

ps. måde også godt være mindre sol hehe er total rød over det hele

• #16   6. jun 2010 Rasmus L
    Enig.. nu er det hvad, 12 gang de afholder det, tror sku snart de burte ha lært af deres fejl og mangler, Men noooppe!

• #17   6. jun 2010 Kanon tur i år.

Vejret var kanont. Alt var som det skulle være.

Men, Ja flere toiletter og bedre mulighed for at få fat i vand.

Tak for i år, ses nok næste år.

Forresten nogen der ved hvad de 2 politi biler lavede inde på pladsen igår aftes/nat ved 1-2 tiden ?

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

#18   6. jun 2010 så faktisk ingen show indslag overhovedet?

• #19   6. jun 2010 Michael R: Fint at sige det om fredagen og ikke lørdagen? Det er jo ikke alle der er der om fredagen... Jeg kom om fredagen kl.20.10 og der var der gang på brænder pladsen, så troede da det var startet kl.18 som det skulle. hvis det også skulle havde startet kl.20 om lørdagen kunne de havde skrevet det på et skildt på pladsen og så sagt at de var forsinket til 20.30...

Og nej der står i programmet hvad tidspunkter der skulle være carwash/konkurrencer, ikke at der var løbende...

De 2 politi biler holdte der også 00.30 da jeg kørte hjem, tror bare de patruljerede eller chillede...

• #21   6. jun 2010 Jeg synes at informationen og viden om hvornår folk ville blive lukket ind om torsdagen var for ring. Synes der manglede flere vandposter rundt omkring så man ikke skulle bruge 25kr for en halv liter vand hver gang. synes der manglede hæveautomater og synes at infoen om hvornår brænderpladsen åbnede om fredagen var noget pis. Synes også at de skulle holde de strippere i det blå/grønne telt i stedet for at optage tiden på brænderpladsen. Synes også der har været meget snak om at mad og drikkelse inde i event området skulle være billigere i år. Det var det så heller ikke. Synes der har været mange skuffelser i år. Ud over det så har det været pisse sjovt og man havde mulighed for at hygge sig i camp området uden vagterne stod med saksen fremme og truene ville klippe folks armbånd. Det har været et pisse fedt år hvor der skete noget hele tiden, man gik i hvert fald ikke og kede sig plus det vildt gode vejr også har været med til at sætte humøret højt. - Tak for et godt DHB og håber vi ses igen til næste år.

• #22   6. jun 2010 Nogen der ved hvad der skete med husballe og evo'en?

• #23   6. jun 2010 Hvor er listen med vinderne i år ?

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

#24   6. jun 2010 kan godt være, men før tiden kom der feks top fuell biler som show, hvor der nu bare køre 3-4 legend cars rundt igen og igen... knap så spændende

• #25   6. jun 2010 jamen lyder som om det stadig ikke er pengene værd og det stadig kun er tomme løfter omkring show, udstillinger osv LOL.. har ikke selv deltaget siden 2006 og agter nu stadig ikke ar bruge 4 dage på det.. bruger hellere tiden på at køre til de svanske og tyske træf.. DHB er bare gengarere af de samme biler og samme få udstillere!!. gør nu noget mere ved det!!!!...

• #26   6. jun 2010 kunne også godt bruge en liste over årets vindere især DFB

• #28   6. jun 2010 jeg har aldrig været til DHB og har da overvejet det, men bare aldrig taget mig sammen til det. men som jeg ser det er der gået for meget penge i det. oprindeligt var det jo for at afholde noget 1/4 mile løb.
    hvad skal alt det strip og pis og lort så til for.. vil jeg kigge på patter kan jeg sku da hive trøjen af konen.. for mig gælder det om at se noget ræs og kigge biler. som jeg kan forstå er priser på div spise og drikke dyrt.. det er ringe at man finder ud af at tjene kassen istedetfor lade det rende rundt.. det skulle vel tiltrække folk og ikke skræmme dem væk med høje priser. desuden virker det til at være på noget amatør stadie mht dem der står for det... super ærgeligt. håber det bliver bedre fremover. virker lidt som om de laver dette arrangement lidt halvhjertet..

det er min mening

• #29   6. jun 2010 Jeg kunne komme med en masse både positivt og negativt, men vi tager det roligt.. smiley

Ris:
    - Flere muligheder for vand, istedet for den ene der var oppe på pladsen.
    - Bedre styr på arrangementerne, så vi ikke sidder og venter 1-2 timer på det.
    - Mindre politi (Det gælder IKKE securitys)
    - Torsdag var godt nok ikke en DHB-dag MEN.... De åbnede porten for små 200 biler omkring kl. 18. Derefter fortalte de at den ikke ville være åben igen før næste dag kl. 12.. Dog åbnede de alligevel kl. 23..... Jeg missede en aften pga. det.. Lidt skidt..
    - Vi måtte ikke sætte generator op, da de mente det var farligt, fordi marken var tør. (Jamen vi går da lige hen og sætter ild til vores generatore, bare lige for at se hvad der sker?)

Nå nok for denne gang

ROS:
    - Techno teltet var rigtig fedt og der var godt gang i den!
    - Det var fedt at der ofte kom securitys rundt, så vi var sikker på at der ikke skete noget. smiley (Dog havde vi det alle sammen rigtig sjovt nede ved os)
    - Men mest credit til alle de mennesker der lå ved siden af os nede ved campingpladsen.. Alt for sjovt!

BRÆNDER ELLER FRIKADELLE! smiley

Alt for fedt drenge! smiley

Men vi ses til næste år, det er helt sikkert! smiley

• #30   6. jun 2010 Første gang jeg var afsted.
    vil kun klage over jeg er blevet solbrændt. og så team man, efter som der stod kl 18 iprogrammet, men de først skulle starte 20. at de så først fortæller publikum det kl 19 at der er sket en fejl og de først starter kl 20, der var sgu folk der havde siddet og ventet i 2timer på team man

• #32   6. jun 2010 Omg folk der er fandme flere klageting i år. 1 hvorfor fanden måtte kiesa kører med en passager 2 at de disker folk ved finale selv om de har kørt med samme spec igennem hele løbet. Generalt lort i år uden samme regler for alle. Desuden har de i år sparet på alt. Synes sku det er blevet en ren penge maskine Dhb.

• #33   6. jun 2010 Tager mig sammen og tager med næste år, også som deltager på drift banen smiley

• #34   6. jun 2010 Den Bora var alt for bred, og golfen var mere "allround" gennemført!

• #35   6. jun 2010 ST hvad har de sparet på i år efter din mening da

• #36   6. jun 2010 Skal nok lige skrive når jeg kommer hjem en lang smøre skriver lige over iPhone i bilen

• #37   6. jun 2010 Jeg vil også sige at jeg sys det var MEGET bedre i år. dejligt med masser af ræs, og sys det var fedt man bare kunne blive ved med at køre lige så meget man havde lyst til om lørdagen. og det med show kan jeg godt forstå de sparrede væk. fordi der var mange flere deltager til 402 meter end der plejer at være. sys det var delt fint op. sys det var dejligt man ikke brugte tid på strip på 402 meter banen.

det negative sys jeg er at der kun var 1 toilet vogn ved driver pitten og ingen badvogn det er ikke iorden,

• #38   6. jun 2010 det enste der var træls var den lille fucking hjerne død endevid der sys det er sjovt at sprøjte sennep på mit tag på bilen han kan fanme være glad for jeg ikke fandt ud af hvem det var for så skulle han leve af sondemad resten af sit liv,

• #39   6. jun 2010 Undskyld jeg var fuld smiley

• #40   6. jun 2010 vi havde metal biletter, .. og var der sammenlagt 5 timer Zzzz... kræver satme man gider at bo dernede for at man får tiden til at gå..

• #41   6. jun 2010 hmm tror så ikke det var dig men hvis det var sku jeg lige hilse og sige jeg har brugt over en time på at polere taget fordi det var brændt ned i lakken

• #42   6. jun 2010 der var trods alt ikke så mange vagter rendene som de sidste par år, ... efter min mening, det var da et plus man plejer ik at ku slå en skid før de stod der smiley

• #43   6. jun 2010 Synes det var flot at strøm og vand var slukket på toiletterne om natten. Så vedkommende efter mig har nok mødt en lille skuffelse

Der kunne have været et par tribuner mere

Og så er der sgu for mange hjernedøde folk. De fjolser som skal sidde og råbe at man skal lave brænder osv. Hvor er det da pisse irriterende, der er da ingen der gider gøre det for hver 15 meter fordi der sidder nogle klamme fyre og råber med for store skørter på deres biler.

Sidst jeg var der var i 2008, og jeg synes da måden alt var stillet op på var bedre dengang. Er det kun mig der synes det ikke er placeret ligeså godt ? smiley

For ikke at være for negativ var det stadig en fed oplevelse som altid, og der er mange gode ting at sige, men dem har i vel selv oplevet også smiley

• #44   6. jun 2010 og hvad skete der lige for alle de spader der parkerede i 3 rækker rundt omkring, .. de forventede ikke lige de biler der holdte i midten skulle ud eller hva ? flot..

• #45   6. jun 2010 Har været til dhb 3 gange
    Første gang i 06. Eller var det 07.. Der var det rimelig nice, med leopard vs trabant, Top fuel dragster og det hele var planlagt og ret godt! Fine udstillinger, tilbud og aktivtet.

Anden gang var en kæmpe skuffelse, ligeledes 3. gang. Kan kun nikke genkendende til alt det negative der er blevet sagt i denne tråd. Det lyder til de ikke har lært af deres fejl. Det burde de nu, billetterne er jo ikke ligefrem billige.

Kondom-Pusher, giver dig 100% ret.

DHB har bevæget sig i en forkert retning. Fra ræs, til druk.

• #47   6. jun 2010 DHB afspejler Vmax LOL ... så kan i selv vuderer om det er godt eller skidt. jeg har været til Danmarks hurgieste bil(som det hed dengang) en gang og det var i 1998 den gang var det Bilmagasinet der stod for den.
    og det var sku fint, lidt som i holeby.

• #49   6. jun 2010 Jeg synes det var spild af en god søndag!

• #50   6. jun 2010 jeg sys desværre det lugtede for langt væk af pengenød i år
    man gir tæt på en tussebasse for en billet og så når man kommer ind
    ja så div. blade de gir gratis, skal man pludselig tegne abbonement for i år
    og de laver et atripper telt FEDT..... men det koster 100 kr for at komme ind ?? hvad helved er det for en gang sur opstød ag finde på. gir sku da nok for indgangen

og hvor var storskærmen fra sidste år?

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

#51   6. jun 2010 og ja der manglede klart tribuner!

• #53   6. jun 2010 Ros:

Synes pladsen de sidste 2 år har lagt rigtig godt, og det hele er samlet så godt som det nu kan være.

Havde indtryk af at vagterne i år måske var bedre rustet til deres opgaven end f.eks. sidste år.

Ris:

Vil mene der skal være ekstra hegn på tribunerne ned langs siderne og oppe bagved, det er jo livsfarligt, som også blev bevist Lørdag aften hvor der faldt en ud oppe fra toppen af den første tribune man mødte når man kommer ind.

Og så væmmes jeg ved at folk kan være så forbandet blod tørstige at de kan finde på at stille sig hen og glo mens rednings mandskabet arbejder, så ikke faldet, og så ikke hvor mange folk der samledes, valgte selv stille og roligt at gå videre, og ikke stoppe op.

• #54   6. jun 2010 Synes det var rigtig godt - og er glad for at det ikke udelukkende er biler, synes det hele harmonere godt!

Dog er jeg træt af idioter der laver brændere i områder med mange folk - magen til store idioter skal man da lede længe efter.. (GRØN BMW I TEAM SKRÆV'S CAMP!!!!!!!!)

• #55   6. jun 2010 Dette bør de gøre bedre til næste år.

Flere vandhaner placeret rundt omkring.
    300 toiletter er bare ikke nok.!!!
    NYE REGLER FOR BRANDERPLADSEN. De pis Sierra med ren udstødningsrør, som larmede så man blev helt øm i hovedet, det er pisse træls. Sat da for hulan en potte eller lign på. Og INGEN fulde folk i bilerne. Det var jo livsfarligt det de havde gang i.

ROS :

FED FED FED DRIFTBANE.!!!
    FEDT FEDT DRAG.
    Super godt vejr. smiley
    Tror det vil gavne den hvis de afholder det en uge senere, så dem fra skive beach party kan være med. Havde ihverfald 20venner, som gerne ville have været til begge ting, men valgte Skive.

• #56   6. jun 2010 Frederik • Junior

ved squ ikke hvor prof det der teknisk kontrol var

min makker blev tvangs rykket nede i pitten, fordi han ikke havde passagersæde i bilen og det havde han heller ikke til kontrol da han kun havde føresæde med.

derudover er der to biler der bliver disket efter at have kørt sig i finalen i hver deres klasse, fordi deres hjul var for brede, lidt sent at finde ud af det når de har været gennem teknisk kontrol.

men var kun dernede i dag og ellers virkede det til at have været et af de bedre dhb og skal da helt sikkert derned næste år forhåbentlig.

• #57   6. jun 2010 Jeg var official på 402 meter banen iår.

Først og fremmest syntes jeg det var et rigtig godt arrangement, det blev kørt MASSER af race! 1540 Starter mener jeg det blev til, meget få ophold og altid biler klar til at køre.
    Dem der siger de ikke så show på 402 meter banen, kan jeg kun bede om at gå ned til den nærmeste optiker og få bestilt briller, der var rigtig mange showbiler til start i form af scooterdragstar til hårdt pumpede biler.

Officelt og uofficelt har der været rigtig meget ros på 402 meter banen, især fra køre omkring teknisk kontrol, starter osv.
    Jeg så ikke selv de 2 biler der blev disket pga. for brede dæk i finalenerne, det er self. beklageligt det er glippet, som det egentlig ikke må! (jeg har ikke selv noget med teknisk kontrol at gøre overhovedet) udover vi spottede et par biler som ikke kunne finde udaf reglerne, ja så kan jeg kun sige hellere sent end aldrig.

Siger tak for et rigtig fedt arrangement og Mmotorsport på 402'eren

• #58   6. jun 2010 syns som det fleste åbenbart også gør, for lidt toiletter, for lidt vand osv, og så savnede jeg sku nogle flere udstiller boder, syns det var lidt tyndt, og så at der overhovedet ikk var styr på bilklub camp områderne.

udover det syns jeg at det var udemærket ræs på både drift og 402 meter banerne, og på brænder pladsen er der som regel også noget at kigge på.

men alt i alt var det endnu en fed tur, muligvis havde selskabet en del med det at gøre smiley

• #59   6. jun 2010 Lasse G: Måske du skulle gå til optikeren så du kan læse i programmet hvad tidspunkter der skulle være show, for der var intet show ved de tidspunkter eller lidt før eller efter...

Jeg så en orange scooter køre ned af banen en gang og det var ikke ved show tidspunkterne, men jeg vil ikke kalde en scooter der køre ned af banen for et show...

Det er ikke ligsom i gamle dage hvor en ægte dragster blev fyret af, terry grant lavede opvisning, motorcykeler/atv stuntede osv...

Skal lige siges jeg kun snakker om lørdagen da jeg ikke gad blive der til søndag.

• #60   6. jun 2010 Rasmus L

Jeg ved godt hvordan programmet var, men det var virkelig ofte der blev kørt en showbil, så der var bestemt ikke vente tid, hvis det var showbiler man ville se.
    At der ikke var F1'ere ell. kan jeg ikke svare dig på, men det har jo været krise, og mon ikke den også har ramt lidt ind over?

• #61   6. jun 2010 Så kan de sige ved indgangen eller skrive det nogle steder at der ikke er shows i år pgr. blah blah... for der var intet show.

• #62   7. jun 2010 Hold da op hvor er i sure :)..

Når man tænker på hvor elendigt det kørte sidste år, var i år jo helt fantastisk... og det med at shows'ene var lidt forsinket går jo nok alligevel, jeg synes der var mere end nok at se på, så når vi var ved at være færdige med at drikke hygge øl i teltet trissede vi bare ud a camping området og fulgte menneske mængden :- ).. om man kommer til party teltet eller brænderpladsen først kan jo være ligegyldigt.

I metal campen var der ok med toiletter, men i den varme kunne det være rigtig godt med flere opstillede vandsteder og ordentlige dankort automater over det hele pladsen, og / eller mulighed for at alle boder kunne tage de gængsekort, ligesom fx til F&F. - alt sammen små forbedringer, men jeg er i vært fald positivt overrasket, dhb er blevet dyrt men også en mega fed weekend :- )

• #63   7. jun 2010 Os der var med Team MAN skulle alle spise kl 18 , og først gøre klar ved brænderpladsen 19.30 . lørdagen blev forsinket . Det er rigtigt nok . Men det var på grund af manglende strøm . De kunne ikke få liv i hverken teltlys, musik eller alt det andet de skulle bruge strøm til på brænderpladsen.

Men tak for en fantastisk fest . og lad nu vær med at hate så fandens meget på os Grid Girls . Vi har det sjovt, og ingen tvinger jer til at kunne lide os . Hvis i selv havde været med os, ville i vide hvor sjov en weekend vi har haft.

Tak til alle der støttede op om brænderpladsen. Uden jer, havde festen på banen bare ikke været lige så sjov.
    Det var mit første år på DHB, og udover manglende infoviden fra vagter, var det en rigtig god tur.

- Anna B

• #64   7. jun 2010 Poul F, du kan jo spørge dig selv om det er en naturlov at de tekniske kontrolanter skal kunne opdage alle fejl og mangler ved en deltagerbil - og i samme forbindelse kan du også spørge dig selv om i hvor mange tilfælde de på forhånd skal kunne opdage en fejl der bliver "tilføjet" senere med snyd for øje, husk, der er altid en anden side af samme sag...

På tilfældet med de to der blev disket er det selfølgelig ærgeligt at det skulle ske i finalen, desvære blev "fejlen" først opdaget da en konkurent påpegede den og kørene på de pågældende biler jo ligesom ikke selv ment at det nødvendigt at nævne at deres dæk var ulovlige for klassen, reglerne var jo klare nok og alle er vel i besiddelse af en tommestok, i nævnte tilfælde var dækkene over en tomme for brede så hvem er egentligt den største synder her? (som en lille sidebemærkning kan jeg oplyse at den ene af kørene selv oplyste om at han faktisk havde et sæt lovlige dæk med han efter eget udsagn " bare kunne have monteret")

I egenskab af jeg er en af bagmændende til det nye reglement og deraf kontakt til folkene der prøver at få det løbstekniske til at fungere, kan jeg oplyse at der faktisk blev gjort en meget stor indsats for at fange/opdage evt. fejl og snyd primært før finalerene for at undgå situationen fra sidste år med besynderlige op og nedrykninger midt i finalen og jeg kan ydermere oplyse at der om INGEN omstændigheder er blevet forfordelt nogle kørere ALLE er blevet kørt over samme kam.

• #67   7. jun 2010 Hvis der er nogen af jer her inde der har forbindelse til nogen lidt højere oppe der står for dhb så få dem lige til at læse det her link i gennem, Ville sku være lækkert hvis bare nogen af vores bønnerne bliver hørt haha..

• #69   7. jun 2010 jeg syntes vagterne gjorde det rigtig godt i år.
    spec ham vagten i den grønne nissan.. han var meget fair..

Drikkevarer/maden var alt for dyr

• #70   7. jun 2010 Jeg/vi har sku haft det sjovt de 4 dage smiley Men men har nu også lidt ris...

-25 kr for ½ liter vand? Rend mig! Det fandme fusk! + dagligbrugsen gav den da også gas med høje priser.
    - Ingen telt ved campingvogn? Dog stod der en hel del på den gade vi boede.
    - Den gade vi boede i var der en lille tyk emo dreng som synes det var sjovt at have sit kæmpe anlæg igang dag og nat, så ingen andre kunne spille musik.
    - Og så have vi nogle trampere der skulle smadre alt ting og kaste med ting.
    -Nogle der skulle fyre fyrværkeri af på jorden.
    -så næsten ingen vagter ved vores gade.
    -For langt på wc ( Er pige, kan ikke bare side hvor som helst som i drenge gør smiley )
    - Så lidt træt af lørdag på brænderpladsen.

Hmm så kan jeg da vist heller ikk klage mig mere smiley Dog har intet af det her slået mig ud... kommer igen næste år smiley

Rigtig godt race og god weekend.

• #72   7. jun 2010 Hejsa

Det er første gang og SIDSTE gang jeg er til DHB. Jeg mangler ord.
    Det første chok fik jeg da vi skulle betale, jeg hade taget min knægt på 12 år med, da han også er vild med biler, 2 personer 1400 KR og det selv om vi bare ville bruge en lørdag på at se flotte biler. Det jo total vild med sådan nogle priser. men hade jo lovet det, så jeg måtte betale... ØV

Da vi så går ned imod teltene og brænde pladsen
    møder min søn og jeg en ung knægt på ca. 15-18 år der står og slår ud efter bilerne der køre
    stille og rolig forbi, han virket total rundt på gulvet. men ik af alkohol..
    min søn bliv lidt utryg ved situationen.

Nej alt for meget druk festival, og alt for lidt af det min søn og jeg kom for at se, BILER..
    vi kom ik for at se på tøser der ikke har meget tøj på og fulde folk.
    Det hele væltede jo rundt i hinanden.
    og sikker nogle priser... 65 kr for en burge med flæskesteg
    45 kr for en ½ liter cola.. 700 kr for at komme ind

DHB handler ikke om biler....

DET ER EN REN PENGEMASKINE

Sidste gang .. vi har været der

MIN MENING

• #74   7. jun 2010 Der skal være plads til ris og ros... ik.. MR SLOW

• #75   7. jun 2010 Captain slow....

Hold da helt fast nogen arogante kommentarer du har til folk....

• #77   7. jun 2010 Tak for alle ris og ros, jeg vil vider giv linket i en mail til bestyrelsen af DHB, tror der er lidt at arbejde med for dem til næste år smiley

• #78   7. jun 2010 Captain slow....

Jeg har skam læst hele tråden, og ja selvfølgelig er det en forretning og intet andet..samme som bladet er...Var der ikke penge i lortet ville det blive lukket, længere er den ikke, og alt andet er naivt at tænke...

Der jeg mener du er arogant er at du fokuserer meget på hvad du vil se og hvor du vil være, og alt andet i forbindelse med arrangementet rager dig en høstblomst....Så kan du da ikke sidde og nedgøre andres skuffelse, samt forsvare priserne på en sandwich med at de bare kan lade være med at æde lortet, samt bebrejde folk at de ikke har siddet og støvsuget internettet for hele dhb´s historie samt priser og billettyper....

• #79   7. jun 2010 Var kun deroppe om søndagen i år, da pengene ikke lige var til at være der hele weekenden, for som mange af jer indikere, så er det sku ikke helt billigt at være deroppe hele weekenden.

Jeg synes at det lå bedre end sidste år, man skulle ikke gå så langt, for at komme fra udstillerområdet og til 402 meter banen, dog lå det ikke så godt som det gjorde dengang der var party i hangarerne, det var for fedt, men for lige at forsvarer folkene bag DHB, så er der jo netop blevet rokeret rundt på opstillingen, fordi at hangarerne nu bruges til at opbevarer fyrværkeri eller noget i den stil, det er en skam synes jeg. Flere tribuner bille have været godt, men synes dog også det var dejligt at man kunne sidde ned på græsset lidt væk fra, og stadig have mulighed for at se bilerne komme kørerne forbi. Desværre synes jeg ikke at det var så stort, med hensyn til udstiller gaden, synes ikke der var så mange forskellige udbydere, lidt ærgeligt, det var federer de sidste par år, hvor der var masser af telte, gode tilbud, fede udstiller biler osv. Ang. show på banen, så er der jo delte meninger om det, jeg synes personligt at det er ærgeligt at terry grant el.lign. ikke længere er der oppe, ligesom top fuel dragstere m.m, for det var da også for fedt at se.
    Når det kommer til strip og druk, er der tilsyneladende også en del som synes det er for dårligt at DHB drejer over mod det, ja kan godt se at det jo er Danmarks hurtigste bil, men det er jo blevet til en tre dages festival, hvis man ikke er til druk kan man jo tage hjem og sove om aftenen og komme igen næste dag, synes ikke man finder bedre stemning mange andre steder, end DHB om aftenen, når man drikker og hygger sig med fremmede folk fra hele landet!, men self er det alt med måde, så familie faren også kan tage sin søn med, men hvis man slet ikke kan lide patter og druk osv, så tag da til holeby eller sådan nogle 1 dage events, der kommer de fleste der kører race til DHB vel også. det er en skam med dem der drikker sig fra sans og samling og bare fucker op. Det er jo en verden fyldt med testosteron, så damer med minimalt tøj hører jo til, synes dog det er et supert initiativ med stripper teltet, bare super nederen man skal betale ekstra for at komme ind, for så går det ikke ud over tid til ræs, også bestemmer man selv om man vil se det.

Så synes det var lækkert nok deroppe i år, men dog ikke så meget at se på som de andre år, savner lidt nogle ændringer, så nogle af de ting der var for et par år siden kom igen, men samtidig med de små konkurrencer, indslag osv der er rundt omkring, men fuld respekt til dem der står bag det, det er jo et stort event, og det er svært at holde styr på alt over sådan en weekend, meen synes godt der kunne ske lidt med vægtfordelingen af pengene når man tænker på hvor meget det koster, tænker på organisering, vandposter osv. Det var lige hvad jeg havde at sige hehe smiley

• #80   7. jun 2010 DU HAR FULDSTÆNDIG RET... MICHAEL K...

• #83   7. jun 2010 Captain slow...

Jeg bliver nødt til at rette dig i dine påstande...

Du oplyser ikke om noget som helt i dit svar til LU L...Du nedgører ham på samme måde som du forsøger at gøre os andre dummere ved at sammenligne en løvepark med et delfinshow...Altså...Du tager jo heller ikke på travbanen for at se hundevæddeløb vel...

Og hvad har manden på gaden med noget som helst at gøre...???

Om du er født arogant eller bare har øvet dig med årene hvor du er blevet præget af janteloven ved jeg ikke, men noget er der ihvertfald sket...

På den anden side finder jeg dine indlæg på grænsen til det morsomme da du unægteligt minder mig om Carsten fra Krysters kartel....

Ha´en rigtig dejlig aften smiley

• #85   9. jun 2010 dit navn passer godt til dig.. mr slow

• #87   9. jun 2010 må sku give mr. slow lidt ret her.

Nu har DHB de sidste 3-5 år været kritiseret for at være for dyre, for vmax agtige, have for få lokummer osv.

Folk kan ikke blive ved med at blive overrasket over det. Alt er dyrt i den her verden, og det jo klart alt koster ekstra til en lukket event. I kunne sikkert sagtens slippe med 30kr for en burger, men så havde billetten blot kostet 1/3 mere.

Jeg har droppet DHB fordi det ikke siger mig noget. Jeg hader at sove i telt og kan ikke leve uden at soignere mig. Kald mig forfængelig, men sådan er det bare. Vil jeg se patter tager jeg i byen, og vil jeg se biler tager jeg til et lokalt træf.

Folk må selv tage en del ansvar for hvad de laver og gør. Og syntes de at maden og alkoholen er for dyr, jamen så medbring da selv lortet.

• #88   14. jun 2010 Hvad er DHB ? :o)

Kommentér på:
DHB 2010... RIS OG ROS??

Annonce