{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjekke om katelysator virker
  • #1   8. jun 2010 Haha... Erik for helvede, du er noget bekymret for det syn på fredag, hva` ? smiley Jeg ved faktisk ikke om det er muligt at tjekke det bare lige sådan.. uden en co2 tester.

  • #2   8. jun 2010 - Martin -

    Hvis man kunne undgå et omsyn så ville det jo være dejligt

    Har jo lige 300+km hver vej på en 1500kroners færgetur for at komme i en synshal så alt hvad der kan tjekkes inden kan jeg jo lige godt ordne før turen der ned

    Tivler på at den udleder for meget co2 .. Ryge kan den ihvertfald ikke og slet ikke når jeg fjerner filteret fra boksen smiley


  • #4   8. jun 2010 Den eneste måde du kan være sikker på at den virker som den skal, er med en co2-måling. Find en mekaniker der har en.

    Ellers kan du, hvis der ingne mekanikere er i nærheden, pille katalysatoren af og kigge i den og tjekke om den er faldet sammen, men det er ikke en helt sikker måde at teste den på.


  • #5   8. jun 2010 Der er een måde at teste det selv:
    http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2007/03/tailpipe_man_350.jpg

    Aj, det er nok bedst at gøre som de andre skriver.. smiley


  • #6   8. jun 2010 En færdig katalysator bliver ikk sådan rigtig varm... jeg siger ikk at du skal mærke på den... kør en lille tur i den.. og så mærke omkring den...
    Det ville jeg prøve hvis du ikk kan få den til en mekaniker...


  • #7   8. jun 2010 tænkte nok at der skulle en mekker til det med test udstyr...Må op og bestike dem med lidt mere kage

    Bo L Jo dem er der masser af.. Men de ved også hvad timelønnen er heroppe


  • #8   8. jun 2010 det er rimelig sjældent at sådan en som din nissan forurener for meget..
    men altså hvis du holder stille i frigear og så hanen i bund og den ikke ryger voldsomt sort så er du godt på vej ihvertfald...


  • #9   8. jun 2010 martin P

    Enste tidspunkt jeg har set den ryge sort på var med 3 tons på krogen .. Der kunne den tilgengæld også ryge en del

    Regner selv med at rykke filteret ud af kassen inden jeg køre til syn .. Burde hjælpe den godt på vej.. Var ihvetfald det der skulle til på den gamle sunny


Kommentér på:
Tjekke om katelysator virker

Annonce