{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

ridser og polering {{forumTopicSubject}}

Hej.
1) For en månedes tid siden, puttede jeg noget nanocover på hele bilen, som får den til at skinne, osv.
Men der kom noget af den voks på den lille spoiler som er af plastik - og nu er der kommet en lys plamage, hvor man kan se, hvor det er kommet på. Kan jeg fjerne det med vinylrens?

2) Forleden var der nogle med mindreværdskomplekser, som vælge at køre en nøgle hen af siden på bilen. Ridser er heldigvis ikke så dyb. Men kan det fjernes ved, at jeg først renser det med slipol --> voks --> lakforsejler?

Er det den rigtige måde at gøre det på, hvis man ikke vil omlakere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ridser og polering
  • #1   8. jun 2010 prøv at poler det med maskine,det er det bedste

• #2   8. jun 2010 Det er den rigtige måde at gøre det på ja. Hvis det ikke virker kan du fylde ridsen med en lakstift. Bare et godt lag på. Lad det tørre natten over, vandslib derefter forsigtigt med korn 1000 eller helst højere, gerne korn 2000 hvis du kan sakffe det fra en autolakerer. Slib det ned så det er i niveau med originallakken. slib det deefter sammen med eksempelvis Slipol, derefter lakrens og afslut med lakforsegler. Det kan give et hæderligt resultat og er ikke så svært som det lyder.

• #3   8. jun 2010 På spoileren kan du prøve med læderfedt, hvis det er sort palstik eller vinyl. Virker helt vildt godt, et tyndt lag på, lad tørre og polér efter med en fnugfri klud.

• #4   8. jun 2010 Det er på en plastic spoiler - se profil

Kommentér på:
ridser og polering

Annonce