Fjernelse af skærmruller annonce {{forumTopicSubject}}
Har her til aften fået en meget beklagelig pb fra Bg.
Jeg skulle angiveliget erhvers annoncer, fordi jeg har haft en annonce hvor andre kunne låne min skærmruller mod et lille vederlag, dette kan jeg ikke se som erhverv?
Købte den fordi jeg som mange andre ikke vidste hvor og hvem men kunne låne sådan en af.
Det undre mig ligeledes at nogle her på bg annoncer med at de kan skaffe ting, hvilket i følge bg også er erhvervs annoncering,
Synes jeg gjorde andre en god gerning ved at lave en annonce at de kunne låne værktøjet af mig.
Men føler lidt det er skønne spildte kræfter, troede bg var for os der var bilglade og synes det at gejle og bygge biler er fedt.
Ved ikke om jeg er den eneste der føler det på denne måde, men gjorde det jo både egne og andres interesser.
Selvfølgelig er der regler der skal følges , bevares det er sådan man holder trit og orden med alt i verden i dag.
Kan bare ikke se hvordan jeg skulle erhvervs annoncer har hverken SE nr eller arbejder med det i det daglige, synes bare det kunne være fedt at det var nemmere.
Håber ikke nogen tager det ilde op , bare lidt galde sent på aften
maj 2005
Følger: 72 Følgere: 79 Biler: 10 Emner: 1 Svar: 1.009
Blev ret irriteret for prøver jo bare at hjælpe andre!?
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Men ja det handler nok om reklamekroner, så penge styrer nok hele historien...;-))
Ligesom alt andet i denne verden.... heeh..
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 65
det er åbenbart blevet forbudt at hjælpe andre trods reglerne herinde.
Kan man ik snakke med en admin om det, eller er det helt håbløst?
jan 2008
Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
Når man sælger en ydelse, som Bols gjorde, konkurrerer man med de annoncerende virksomheder, hvilket stiller dem i et dårligere lys, da de betaler for dette. Det har enormt meget at gøre med annonce indtægten, for de annoncer er også en af årsagerne til at siden her kan fortsætte. Det siger sig selv.
Det jeg undrer mig mest er, at man bliver forarget over at en regel, som man kan læse til hver en tid, bliver overholdt. Betingelserne har alle og enhver accepteret, det er et krav for at blive bruger herinde
Mht. at der findes andre annoncer som sælger en ydelse, så ser vi gerne henvendelser fra brugerne, så vi kan komme dem til livs. Vi fanger ikke alting, selvom det havde været rart, derfor er brugernes hjælp værdsat.
jan 2008
Nogen der ved hvor jeg kan skaffe sådan en til at rulle skærme med?
jan 2008
aug 2008
Netop derfor kan jeg heller ikke se problemet, for man kan jo holde øje med forum når der er npgen der mangler hjælp så kan man selv kontakte vedkommende, det er jo ikke forkert..
Men en reklameside skal jo også holdes kørende og det gør den jo kun med reklameindtæger..
Og dem får men jo heller ikke ind ved private gentagelser af selv samme annonce...
Men at sammenligne "lige" den form for annoncer og kalde det konkurrende er misfortolkes, for man har jo langt fra som privat lov til at sætte link til sine egne sider som dem der betaler for det, så helt at sammenligne det er ikke korrekt..
Jeg hørte engang samme klausul i mit job som buschauffør,,, hvor jeg ind imellem kørte taca i weekenderne, der komme denne konkurence klausul også op fra fagforenngens side... og den var en fis i et glas vand, for dem der vil køre taxa tager ikke bussen og det samme er gældende omvendt, så derfor vil det ALDRIG være konkurence....
Hvis en har en skærmruller, så ville dem der sælge skærmruller jo aldrig LEJE deres maskine ud eller være behjælpelig med at rulle, de vil bare have penge (mange Penge ) og det er jo eksempelvis ikke det samme den privat vil, det kunne være interessen eller nye venskaber, eller en lille skilling til betaling af hans udstyr, og dette er derfor man ALDRIG kan kalde det konkurrence, på noget plan, for det er jo ikke en NY ting eller FAST vare der sælges men en tjenesteydelse,,, og derfor er det jo mange tvister der ikke kan sammenlignes....
Men det kunne selvfølgelig være gpdt med en søgefunktion til hvis man har behov for hjælp,, lidt mere specifikt, men på den anden side det er jo det vi har et forum til, og så er vi ved trådens start igen...
Man må selv arbejde for det hvis man ikke vil betale reklamekrobnerne, og det er altid penge det handler om....
Men når produktet sættes ud i markedet, som en ydelse - En fast af slagsen - så er vi netop derude, hvor den private bevæger sig på erhvervs siden. Og så er der ikke tale om det normale VIP betaling, men en helt anden klasse.
Nu har bus- og taxachauffører ikke meget med udlejning af skærmruller, som privat og erhverv, så den sammenligning går forbi min næse, desværre.
Dem som sælger skærmruller, lejer dem faktisk også ud. Eller, nogle gør. Prøv eksempelvis at kig på det første resultat, i mit link.
Men for at holde diskussionen på et minimum, så står det godt forklaret i betingelserne, hvad man må og ikke må når det kommer til salg. Så kan man være enig eller uenig, det er ikke noget vi andre er herre over. Hvis man er utilfreds, er der også en fin kontakt formular, dedikeret til ris og ros. Denne kan med god grund bruges til forslag om ændringer/tilføjelser, eller hvad det nu skulle være.
aug 2008
Men der er lang fra konkurrence.. og var da ikke klar over at dit første link også faktisk annoncerede herinde, men det er faktisk også de betalende annoncer jeg går langt udenom.. men vi er jo forskellige..
Men om det er en skærmruller, taxa, en pølse, en hjælp til en tandrem, eller salg af en bil så er det og bliver Konkurrence / ikke Konkurrence... alt hvad der er til salg har en pris, så om det går din næse forbi er egentligt ligegyldigt.. ligerom et regelsæt....
Men har på intet tidspunkt sagt regelsættet imod,, men difinitationen på konkurrence... og den er fejlplaceret...
For en venneydelse eller en leje på foreksempel 50 kr. er ikke konkurrence for dem der søger disse ting, VIL aldrig købe en skærmruller til 2000 kr... når man kan låne for en halvtredser, og netop derfor min sammenligning med Taxa kontra Bus,,,
Det vil aldrig ske,,, men på det grundlag varetager men alligevel de betalende annoncører deres reklamekroner,,, men den er da helt galt når man kan opsætte et regelsæt der varetager nogle ting men ser højt på andre ting... Et forum er jo et forum,, og hvad man skriver i tråde osv. skal jo ikke afhænge af hvad en annoncør betaler ller ej, og så derefter at bruge den som konkurrence sammenligning... ;-))
Nå klokken er mange og nu vil jeg hoppe i køjen... Nat
Jeg siger netop, at hvis der efterspørges f.eks. en skærmruller, er jeg i hvert fald den sidste som sletter forum tråden. Så frem der ikke begynder at blive nævnt beløb og ligende, da det så går hen og bliver en annonce, som ikke hører til i forum. Der har intet med annoncører at gøre, men derimod at forum ikke skal blive overbelastet med annoncer af forskellige arter, da der findes en specifik sektion til dette.
aug 2008
Fjernelse af skærmruller annonce