Tjen 1000kr ved bilkøb i Tyskland {{forumTopicSubject}}
Hej bilfreaks
Lige en forespørgsel fra en flittig bruger af MCgalleriet. Håber ikke jeg overtæder alle mulige regler ved dette, men det kunne jo være interessant for nogén;
Jeg har købt mig en motha af en motor til maskinen
http://makeashorterlink.com/?F2931231C
Og den skal nu fragtes hjem til lille DK. Motoren står i noget der hedder "Schwäbisch Hall (PLZ: 74523)" http://makeashorterlink.com/?A2831331C
hos sælger (der har lovet at pakke den forsvarligt)
Spørgsmålet/tilbuddet går altså på, at fragte denne motor hjem til mig (bor i Kbh, men mindre kan gøre det) mod en betaling på 1000kr. Jeg har kørt med min nuværende motor (samme størrelse) i bagagerummet på en punto, så jeg ved det kan lade sig gøre.
Sig endelig til hvis det skulle ha' interesse, eller hvis I kender nogen, som kender nogen. Jeg er også interesseret i forslag til, andre sites hvor denne forespørgsel måske kunne have interesse.
Takker
Morten
feb 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 137
okt 2005
Emner: 11 Svar: 18
jan 2003
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 77 Svar: 407
okt 2005
okt 2005
Lyder interessant... Problemet er lidt at jeg har aftalt med sælger selv at arrangere transport, da han først kun ville sende til Tyskland. Fortæl lidt mére om hvordan det fungerer! Kan man "bare" lave en aftale med fragtcentralen om, at de skal videresende til Kbh? I så fald må jeg lige undersøge om han vil sende til Padborg.
(er du sikker på det kun koster 300,- til Padborg)
Jeg har nemlig fået 2 uafhængige tilbud på transporten hele vejen, og det beløb sig til 250EUR
okt 2005
okt 2005
Takker
Morten
okt 2005
Tjaa - ved godt hvad mener med det med sælger, men han har en yderst respektabel eBay-profil så der skulle vist ikke være nogle problemer. Han gad vist bare ikke rode med at indhente tilbud på en fragt til Danmark
okt 2005
Tjen 1000kr ved bilkøb i Tyskland