{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Morten -
Morten -
Emner: 11 Svar: 18

Tjen 1000kr ved bilkøb i Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej bilfreaks

Lige en forespørgsel fra en flittig bruger af MCgalleriet. Håber ikke jeg overtæder alle mulige regler ved dette, men det kunne jo være interessant for nogén;

Jeg har købt mig en motha af en motor til maskinen
http://makeashorterlink.com/?F2931231C

Og den skal nu fragtes hjem til lille DK. Motoren står i noget der hedder "Schwäbisch Hall (PLZ: 74523)" http://makeashorterlink.com/?A2831331C
hos sælger (der har lovet at pakke den forsvarligt)

Spørgsmålet/tilbuddet går altså på, at fragte denne motor hjem til mig (bor i Kbh, men mindre kan gøre det) mod en betaling på 1000kr. Jeg har kørt med min nuværende motor (samme størrelse) i bagagerummet på en punto, så jeg ved det kan lade sig gøre.

Sig endelig til hvis det skulle ha' interesse, eller hvis I kender nogen, som kender nogen. Jeg er også interesseret i forslag til, andre sites hvor denne forespørgsel måske kunne have interesse.

Takker
Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjen 1000kr ved bilkøb i Tyskland
  • #1   31. okt 2005 Hvorfor henter du den ikke selv...?

• Morten -
    Morten - Tilmeldt:
    okt 2005

#2   31. okt 2005 Fordi jeg ikke har et andet ærinde i Sydtyskland. Det ville jo være en fordel for begge parter, hvis man alligevel skulle derned i andet ærinde smiley

• #3   31. okt 2005 Kan det ikke bedre betale sig at få den sendt til DK med post/fragtmand?

• Morten -
    Morten - Tilmeldt:
    okt 2005

#4   31. okt 2005 Nej - så ville jeg gøre det smiley

• Morten -
    Morten - Tilmeldt:
    okt 2005

#5   31. okt 2005 Hej Kim
    Lyder interessant... Problemet er lidt at jeg har aftalt med sælger selv at arrangere transport, da han først kun ville sende til Tyskland. Fortæl lidt mére om hvordan det fungerer! Kan man "bare" lave en aftale med fragtcentralen om, at de skal videresende til Kbh? I så fald må jeg lige undersøge om han vil sende til Padborg.
    (er du sikker på det kun koster 300,- til Padborg)
    Jeg har nemlig fået 2 uafhængige tilbud på transporten hele vejen, og det beløb sig til 250EUR smiley

• Morten -
    Morten - Tilmeldt:
    okt 2005

#6   31. okt 2005 Btw. Det ER en 4cylindret, men jo en bilmotor er nok lige en tand tungere smiley Mener denne her vejer lige omkring 120kg

• Morten -
    Morten - Tilmeldt:
    okt 2005

#7   31. okt 2005 OK - dog er jeg lidt forvirret over, at du først får den sendt til Padborg, og derefter fra Padborg (eller omvendt). Anyway, 300kr lyder som en god pris, og fragt fra Sydtyskland til Padborg er nok lettere at finde billigt end til KBH. Måske kan sælger endda overtales. Ringer og hører dem i morgen. Tak for tippet - havde faktisk haft nogle lignende tanker, men havde ikke lige fantasi til at komme på, hvor man kunne sende hen nær grænsen.

Takker
    Morten

• Morten -
    Morten - Tilmeldt:
    okt 2005

#8   31. okt 2005 Nå nej - er vist ved at være træt, sorry.

Tjaa - ved godt hvad mener med det med sælger, men han har en yderst respektabel eBay-profil så der skulle vist ikke være nogle problemer. Han gad vist bare ikke rode med at indhente tilbud på en fragt til Danmark smiley

• Morten -
    Morten - Tilmeldt:
    okt 2005

#9   31. okt 2005 Hehe - Sælger har faktisk skrevet 80EUR for fragt i hele Tyskland. Så skal den da bare sendes til en rasteplads lige på den anden side af grænsen´- så klarer fragtcentralen forhåbentligt resten for 300kr. Meeen så er vi også tæt på de 1000kr- Meget billigere bliver det nok ikke.

Kommentér på:
Tjen 1000kr ved bilkøb i Tyskland

Annonce