{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.862 visninger | Oprettet:

Kan man prutte mht leasingpriser? {{forumTopicSubject}}

Alle ved jo efterhånden at man ikke skal give liste prisen for en ny bil og at man sagten kan prutte 20000 - 50000 af nyvognsprisen.

Hvordan forholder det sig med leasingpriser. Her er jeg helt lost da prisen på selve bilen er mere skjult.

Nogen der har prøvet at prutte omkring leasing listeprisen og hvad brugte i som argument?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man prutte mht leasingpriser?
  • #1   10. jun 2010 Det skal du nok ikke regne med, at du kan. Men du kan da forhøre dig, så finder du ud af det:-)

  • #2   10. jun 2010 Hvis en forhandler vil sælge dig en bil til 500.000 eller lease dig den til 6.000 om mdr. Må man vel kunne sige jeg vil give dig 450.000 også må det svare til en mindre leasingpris. Jeg ved bare ikke hvor jeg skal tage fat, da jeg ikke kender leasing-markedet ret godt...

    Derfor vil jeg sætte stor pris på lidt hjælp fra en der kender leasing-markedet smiley


  • #3   10. jun 2010 Har hørt noget om at leasing priserne IKKE kan forhandles, det er faste priser.

  • #4   10. jun 2010 Bilen sælges jo ikke til dig, men til leasingselskabet, der efter lejer du bilen i en periode..

    Så det er dem der får rabatten på bilen.

    Men du kan forhandle på de mdr. ydelser og 1. gansbetalingen, men det kommer helt an på hvilken bil du søger.





  • #5   10. jun 2010 Hej Rasmus

    Tak for svaret. Det er en BMW og i den forbindelse BMW finansiel services der er leasingselskabet. Jeg tænkte mere om man kan få noget ekstraudstyr med i handlen, men kan simpelthen ikke gennemskue det.

    Det er jo ikke sjovt hvis forhandleren smiler og siger ja til det man har fantasi til at kræve med i handlen smiley


Kommentér på:
Kan man prutte mht leasingpriser?

Annonce