{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IF forsikring / mazda
  • #1   17. jun 2010 Jeg har aldrig oplevet et selskab som har så lidt styr på deres tilbud/forsikringer som IF.....

Da vi købte en ford focus, købte vi en ford forsikring hos dem. Jeg fik en pris / tilbud som jeg sagde ja til (4800/år med kasko), så sendte de en police, hvor prisen pludselig var 5600/år med kasko, også måtte unge under 25 ikke køre bilen (jeg er så selv 24), så ringede jeg ind og fik det lavet om, så kostede den pludselig 4700/år...

• #2   17. jun 2010 så længe prisen bliver billigere så er det jo ikke dårligt smiley

• #3   17. jun 2010 Jeg har gennem de sidste 2 år haft mine forsikringer hos IF. Jeg har stort set altid været tilfreds med service og dækning. Har en enkelt gang haft brug for indboforsikringen. Jeg vil klart anbefale dig at tale med den samme person ved kundeservice hver gang. Ellers kan det blive noget rod som Sten K beskriver det. Jeg har ad flere omgange fået bedre tilbud fra andre selskaber, som jeg har forklaret for IF, og de har været gode til at matche tilbud eller på andre måder kompencere for differencen.

• #4   17. jun 2010 Okay er blevet tilbud en intro pris på 1800 for kasko osv det første ½ år ved forhandleren så det prøver vi, ellers må vi skifte tilbage til mit nuværende selskab

• #5   17. jun 2010 Ville aldrig nogen sinde vælge dem, vi havde en herude fra IF for at give nogle tilbud på bil, hus, barn osv..

Helt fint, det hele lød super.. Han skrev papirerne ud, sad og læste dem igennem, Du sømand - jeg er altså ikke fyldt 30 endnu!! Og det til trods for at han havde hele familiens CPR-numre.. Også var der en masse småting hen af vejen.. S

• #6   17. jun 2010 Nej det er også derfor jeg ikke har klaget...Men har hørt ufattelig meget dårligt om IF, ved skade....Men altså jeg sparer 10.000 om året på kaskoforsikring...så besparelsen løber alligevel op, sålænge vi ingen skader har..

• #7   17. jun 2010 Glem det.
    Skiftede fra Trekroner til IF, og det har jeg da virkelig fortrudt - de har simpelthen ikke styr på en skid.
    Så skal have fat i min gamle assurandør, ved Trekroner, og have flyttet hele skidtet retur.

• #8   17. jun 2010 Har haft If i 3 år og ingen dårlige ting herfra.. ( endnu )

Kommentér på:
IF forsikring / mazda

Annonce