{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Volkswagen Galleri? {{forumTopicSubject}}

Synes evig og altid der er 4-5 VW'er på forsiden af BG, så jeg ville lige se om det var et tilfælde, eller om der simpelthen bare er en syg overvægt af VW'er herinde..det var så det sidste der var tilfældet smiley

Man skulle jo mene at Toyota, Peugeot & BMW ville være godt repræsenteret herinde også MEN, disse 3 mærker udgør tilsammen 18083 biler, hvor VW alene kan mønstre 17908 !!

Hvis man sammenligner antallet af biler i hele DK med antallet af biler på BG, viser det sig at der ikke er voldsomt meget forskel på de 3-4 mest populære mærker i DK, men til gengæld er andenpladsen på BG (Opel) kun halvdelen af VW :

VW i DK / på BG: 220.070 / 17.908
Toyota: 203.169 / 6.015
Opel : 195.288 / 8.623
Ford : 185.835 / 4.463
Peugeot: 176.727 / 5.965
BMW: 31.006 / 6.103

Da kvaliteten på VW jo ikke er højere end på så mange andre biler, må konklusionen vel være, at VW kan sammenlignes med Hyundais mærkesag : 4 hjul og et rat som alle kan få smidt i nakken smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volkswagen Galleri?
  • #1   18. jun 2010 Siger det ikke nogenlunde at folk der har interesse/forstand på biler ved hvad de vil ha smiley

• #2   18. jun 2010 lad nu vær med gøre vw til mere end de er, de har os en stor bilpakke at vælge imellem fra alle bilpriser. men pas nu på i ik gør en polo til en mercedes fordi det en vw i betaler os dyre domme for de biler glemmer i lidt nogen gange.
    vw ejer er meget ens de kan kun købe tysk fordi de vokset op med en golf 1 i hånden og fået at vide det er den bedste bil i verden haha!!!

• #3   18. jun 2010 Jeg kan godt li din konklusion til sidst som overhovedet ikke passer ind smiley

Der må jo være en grund til at der er så mange VW´er og ikke når så mange fra Opel som laver biler i samme klasse, eller andre mærker for den sags skyld? Så noget må der jo være om kvaliteten/designet på en VW.

• #4   18. jun 2010 træt af det kvalitets lort der er så mange nye biler idag der er ligeså gode i mine øjne men det blevet et fast ord for vw ejer kan ik lige se at en golf 1,2,3,4 ik går ligeså meget i stk som andre bilmærker i denne klasse kan godt være de nyere vw ik går så meget i stk men det jo ik dem i køber det er det gamle lort(brian biler) vr6 , gti der er mange af herinde men tro mig de går os stk venner næsten alle de ældre vw har skiftet motor 8 gange hehe

• #5   18. jun 2010 skal lige siges jeg er til fransk :ø)

• #6   18. jun 2010 rust er et større problem for tyske biler end mange andre bilmærker men det snakker man ik om hos vw for det en super bil uden problemer

• #7   18. jun 2010 christian R - har du det bedre nu? smiley

• #8   18. jun 2010 har mega hovepine lige nu:ø)

• #9   18. jun 2010 Christian R: Ja tyskere har haft store problemer med rust, men det har de franske nu også. er tilhænger af både franske og tyske biler så er ikke ude efter nogen biler, men mine forældre har en Citroen C5 weekend fra 2008 og den har allerede mange bobler på bagklappen hvilket jeg synes er for dårligt for en bil der er 2 år gammel

• #10   18. jun 2010 Ejer også selv en Citroen og en VW
    Det franske pis holder ikke kvaliteten som tyske biler. Men en Golf 3 er genneralt mere rusten end en golf 2.

Jeg må sige at Audi er det rigtige valg næste gang eller en BMW.

• #11   18. jun 2010 Tyske biler ruster ikke mere end alle andre biler, de holder bare længere, og så sammenligner man en Vectra fra 1998 med en Peugeot fra 2009, det oftest der kæden hopper af for mange.

Er det ikke besynderligt at hvis Tyske biler ruster for pokkers meget, at det er dem der representere langt størstedelen af de biler fra 80-90 der stadig køre? smiley

• #12   18. jun 2010 Christian R : et bevis på fransk er shit... Lemans, de ruger millioner og deres bedtse udviklere, og hvad skete der ? alle deres biler brændte, audi på 1.2.3 plads, need i say more hahaha

• #13   18. jun 2010 hold nu op med det le mans de vandt sidste år og for 2 mdr siden i 24 timer i spanien blev 1-2-4 der gik audi i stk.
    har haft peugeot 106 gti,206,306,307,partner ingen af dem har haft de store problemer som i snakker om tror i lever i gamle dage stadig.

• #14   18. jun 2010 carsten t i propper så mange penge i en gammel bil det kan man med alle biler hvis man putter nok penge i en gammel bil holder den længere,ik kun tyske biler.

• #15   18. jun 2010 Hvad er det dog jeg har sat i gang her....

Syntes bare det var sjovt der var så overdrevet mange VW'er i forhold til andre mærker...var ikke ligefrem planen at starte en krig mellem Frankrig & Tyskland *GG*

(nåh ja, synes personligt VW er et mega kedeligt mærke..nok derfor det er træls at se dem på forsiden hele tiden - keeeedeligt at skulle stemme sådan én ind) smiley

• #16   18. jun 2010 franske biler i sær peugeot har ligget på listen i rigtig mange år med mest solgte biler i dk og ligeledes vw jeg siger ik vw er et dårligt mærke men siger det et dyrt mærke og franske biler har ik rigtig nogen at samligne med i den dyre ende feks den dyreste peugeot har iøjeblikket er en 407 coupe til 700.000 fra ny men vw har biler til flere millioner kan man ik rigtig samligne med men det er derfor vag ejer er så hysterisk med holdbarhed de samligner ik prisen med peugeot og vw klart du får mere bil hvis man betaler mere sådan er det alle vegne

• #17   18. jun 2010 Jeg har selv ejet en fransk bil og min far har haft en fransk bil og NEJ vi skal ikke have mere fransk bil, plasticen inden i ser billig ud, føles billig og er det garanteret også, styretøj er noget daller det føles som at køre en gammel traktor, de fleste peugeoter lider af en konstant brummen af dæk/vindstøj i kabinen, specielt på bagsædet. Mange ting virker absolut igennemtænkt, disse "små" fejl syntes jeg sjældent man oplever ved tyske biler.

Min Mening

• #18   18. jun 2010 Christian : Dine grammatiske evner bakker op om dine påstande !

Jeg er VW pige - eller rettere Golf pige , og har altid været det !
    Jeg kan godt lide måden hvorpå man har lavet en mindre bil men alligevel rummelig .

Jeg kan godt lide at at alt plastik inde i bilen ikke knager og brager som i franske biler - selv i mine gamle 2'ere !

Jeg har ALDRIG skiftet motor i mine biler , og der har heller ALDRIG været skiftet motor i dem .
    GTD'eren har kørt 332,000 km
    GTI'eren har kørt 285.000 km

Ja der er rust - hurra , vi bor i DK hvor salt åbenbart er en obligatorisk straf for alle os med biler !

Dermed ikke sagt at andre bilmærker er noget lort - hver sin smag . Jeg skulle bare ikke nyde noget af at eje andre mærker en Volkswagen !

• #19   18. jun 2010 præcis pernille ! Og det er ikke os VW folk der samligner Puggerne med VW det er Puggerne der somme tider tror de er VWer !. Det bliver de aldrig.

En anden ting, har i set mange af de nye designs fra Peugeot, HAHAHAHAHAHA de ligner alle sammen små fisk smiley

• #20   18. jun 2010 knager og brager tro mig det gør det i alle gamle biler hehe!!! men det er da lidt af et fund så hvis du slet ik har problemer i din gamle vw så har du været meget heldig.men de nyere modeler peugeot har ik de problemer men dem har i nok ik prøvet for i har samme mening som for 10 år siden

slut herfra gider ik diskutere det mere god weekend

• #21   18. jun 2010 jan u samligner peugeot med vw hvad sankker du om,hvis jeg ville ha en vw havde jeg købt en vw ik så svært

• #22   18. jun 2010 christian R - Hvornår har du sidst været inde ved en peugeot forhandler? De har jo bare ikke rigtig noget i deres program som er smart mere, det er altsammen kedelige plastik familie containere, sad but true...

Nu har jeg kørt alt fra peugeot til vw, bmw, toyota og fra næste uge mazda, og må sige pris og kvalitet hænger godt sammen, vis man vil ofre det mere som en tysker koster så får man også tilsvarende med i den anden ende...

• #23   18. jun 2010 ik enig desværre

• #25   18. jun 2010 passer sgu meget godt det link haha!!!

• #26   22. jun 2010 flot.. peugeot RCZ need i say more? og pernille... har nu aldrig hørt en peugeot knage i kabinen/instrumenteringen... så ved sku ikke om vw har gjort dig blind? men holder med christian.. nå ja de går jo i stykker hele tiden, jeg har på mine 2 pug brugt 2000 i dele på 4 år, så ja det er skrammel!!.. vågn op og bliv voksne.. i er jo til grin med de udtalelser i kommer med!

og ps mine forældre har haft 5 peugeot siden 95, resultat i 15 år, en defekt elrude der blev ordnet over garantien.. men ja vi har nok været blandt de heldige med alle 7 biler??

• #27   22. jun 2010 "Dermed ikke sagt at andre bilmærker er noget lort - hver sin smag . Jeg skulle bare ikke nyde noget af at eje andre mærker en Volkswagen ! "

Citat slut !

Kommentér på:
Volkswagen Galleri?

Annonce