{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.796 visninger | Oprettet:

Volvo V70 ???? erfaring {{forumTopicSubject}}

Hej stå og overvejer og købe en v70 fra 97 kørt lidt over 300000 , Er det nået man skal holde sig fra . Er der nået man skal være særlig opmærksom på den model. Hvordan med rust har de nogen svagheder . Stå jeg bedre tjent med sådan en kontra mon ford mondeo 95 stc som er rustfri og fejl fri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo V70 ???? erfaring
  • #1   20. jun 2010 Min far havde en Volvo V70 2,4 5V. Det var volvo danmarks direktørs gamle vogn. Den havde alt i udstyr!

Det var en virkelig virkelig dejlig bil. Han havde den som firmabil og havde den i ihvertfald 5 år. Den fejlede aldrig noget.

Den overlevede også en ulykke som kunne have gået meget galt, men grundet det var en volvo, skete der ikke det vilde:)

Den havde vidst kørt 260.000 km da han gik af med den. Han gik så kun af med den pga at de i hans nye firma kun måtte have diesel biler.
    Ellers havde han stadig haft den den dag idag..
    Han gik af med den i 2006, og den ejede ikke et gram rust eller havde nogle skavanker. Selvfølgelig havde den overholt service..

Men alt i alt er rigtig dejlig bil..

• #2   20. jun 2010 Hmm.. Kig ldt på VAG biler, eller BMW måske'?

• #3   20. jun 2010 Det er en rimelig bil. Har dog kun erfaringer med en 2.0'er, som har kørt 311*** km. Den bruger lidt olie og har for et par måneder siden fået skiftet tandstang, da den smed olie i store mængder og var slidt.
    Tror ikke at der er de vilde rustproblemer med dem..

• #4   20. jun 2010 Min far har en S60, som jo nærmest er det samme som V70'eren. Men den har alt i udstyr. Og den kører helt fantastisk. Utrolig lækker bil.

• #6   10. feb 2013 Min V70 er fra 99, den har kørt 320.000 godt og vel, og den kører som en drøm. Har lige været til syn, og den strøg lige igennem smiley Den kører væsentligt bedre og mere støjsvagt end mange nyere små biler idag smiley

Kommentér på:
Volvo V70 ???? erfaring

Annonce