{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

peogeot 405 muligvis ståjlet {{forumTopicSubject}}

Hej

i morges på arbejde, så jeg ved knarreborg, mod verninge, ( i 90grader svinget ) en forulykket mørkerød peogeot 405 (nummerplade, started med ZL), men da der stadig var lys og røg fra bilen, stoppede jeg uden at kunne finde nogle tegn på føren, dog var tændingslåsen, godt pillet fra hinanden og den så mildste talt rodet ud med div ting, jeg prøvede derfor kontakte politiet, via 114, men den henstillede mig til 112, som ikke ville gøre noget, andet end ligge en besked til lokal politi, da der ikke var tegn på nogle tilskadekommende.... og derfor ikke et akut problem...

der for ville jeg da bare lige nævne det her inde hvis nogle altså står og har mistet sin bil, og HVIS den ikke var ståjlet, så håber jeg da personen eller personerne, har det godt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peogeot 405 muligvis ståjlet
  • #2   23. jun 2010 ja osse min mening, men jeg brugte omkring 20 min på at lede omkring bilen, og fandt ingen, var osse ved de 2 huse jeg lige kunne se fra stedet, som heller ikke havde set noget ( det ene sted var der ingen der svare ), men måtte jo køre videre da arbejdet skulle passes, og så må de jo se på det når de lokale betjente møder på arbejde.

• #3   23. jun 2010 Ja hjælpsomhed og effektivitet har aldrig været politiets stærke side. Men uddeling af ligegyldige bøder og magtmisbrug, det er fandme noget de kan li!

• #4   23. jun 2010 jg oplevede noget lignende, på vej hjem fra arbejde en nat,
    så jeg noget lys inde i skoven, det var så en bil der havde nedlagt 3 træer, og lå på taget,
    ingen personer men ret meget blod, ringer til politiet, som ikk har tid, men vil sende en vogn når der var en fri...

Kommentér på:
peogeot 405 muligvis ståjlet

Annonce