{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Så stor prisforskel ??.. Erfaringer {{forumTopicSubject}}

Jeg har en anelse om, at jeg nok risikerer at skulle skifte forhjulslejerne ud på min E34, og kigger selvfølgelig på, hvor de kan anskaffes.

Men i forhold til Mekonomen; Schmiedmann og Koed, der har en prisseddel der siger 14-1500.-, så ligger et sæt lejer til godt en plovmand hos Høyer.

Nogen herinde der har erfaringer med lejer derfra, om de er værd at smide på ??

Vil ikke smide 1000.- ekstra for et sæt lejer, hvis der ikke er nogen grund til at smide det ekstra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så stor prisforskel ??.. Erfaringer
  • #1   24. jun 2010 hvis du kan finde ud af mærke osv på lejerne kan du jo søge på nettet og finde ud af hvilke der er bedst hvis der er forskel... bare en idé

  • #2   24. jun 2010 Prøv at se på www.refako.dk . De tager 369 for lejer til min hvor Tante Hansen tager 999,-

  • #3   24. jun 2010 Lejer fra høyer og koed er det samme, og det er optimal.. og høyer og thansen er det samme firma..

  • #4   24. jun 2010 sidst jeg fik styr tøj og lejer fra koed. var det optimal, og det er det samme som thansen bruger.. og thansen og høyer er det samme firma, og så har jo de samme vare.. og de samme priser..

  • #5   24. jun 2010 Jeg har li´fået skiftet lejer på min E 30´er og det blev en tudsbass pr stk smiley både ved Koed,Mekonomen (hvor jeg endt med at købe fra) og au2parts.
    høyer havde dem til 600 pr side men nu har jeg snart haft købt så meget crap fra Thansen/Høyer der hverken holder eller passer så ofrede pengene på de dyre. Men hvis det er rigtigt at det er samme mærke ved både Koed og Høyer så kan man jo li´så godt spare pengene og købe høyers.
    Ved ikke hvor nemme de er at skifte på E34 men det er jo ret enkelt på E30´eren så hvis de skulle gå igen køber jeg nok de billige næste gang når de ikke er værre at skifte.


Kommentér på:
Så stor prisforskel ??.. Erfaringer

Annonce