{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billig maler
  • #1   25. jun 2010 6000,-og du vil have malet en ½ bil,så tror jeg du selv skal igang

• #2   25. jun 2010 Morten: Jem og fix har åbent til kl 19 idag. Afsted, du får spraymaling til en billig pris..

• #3   25. jun 2010 Der findes ingen billige malere ..

• #4   25. jun 2010 Altså, hvis du selv sliber, spartler og betaler materialer til "fylder" og lak, så skal jeg nok gøre det for 6k.

• #5   25. jun 2010 kender en der har fået malet sin bil for 10000 det var en hellakering, og resultatet var faktisk meget godt, der var nogen ting der sku laves om og det har han fået lavet uden at betale extra.. skriv en pm hvis det har interresse..

• #6   25. jun 2010 Hej Morten.
    Du skal rundt til alle de "små" malere. Fortæl dem dit budget, så hvis du selv sliber ned eller måske bare skiller det værste ad, er der da en mulighed for et godt tilbud. Men det kræver du besøge malerne.

Jeg har fået malet bil for 3500 og 5000 før,(man får hvad man betaler for) desværre er han der ikke mere..

• #7   25. jun 2010 der findes ikke billige maler mer gav 30 kilo for at få min lavet

• #8   25. jun 2010 jo det gør der.. det er noget vås..

• #9   25. jun 2010 Du får hvad du betaler for..

• #10   25. jun 2010 kender fanme manger der har givet ja 15 kilo og det har bare været lort bagefter...

Så ja man får hva man betaler for

• #11   25. jun 2010 30 k for at få malet en bil er jo fuldkomment latterligt. Hvis vi snakker en normals indkomst (og enda lidt høj) ville det svare til at det tog en måned at udfører... Er klar over at der er matriale brug også, men come on.

• #12   25. jun 2010 Koster din bil 300.000, har du lige brugt 10% af bilens NYPRIS for en omlakering, det er da til grin.

• #13   25. jun 2010 den er jo nok ikke kun blevet malet vel alle små buler er ordnet og hele biler er blevet glattet og der efter malet og syntes ikke 30 kilo er for meget for den omgang desuden er den hellakeret så bilen har været skilt ad og motoren har været ude

• #14   25. jun 2010 Men det tog stadig ikke en måned, vel?

• #15   25. jun 2010 nej men nu tar volvo også 999 kr. ex moms i timen ikke og skille en 850 ad tar sin tid

• #16   25. jun 2010 lasse o

tror ikke du kender priserne på malerarbejde

• #17   25. jun 2010 det lyder godt nok vildt med 30.000 puha.. hvordan kan det forsvares.. hvad løber materialer op i ca...? bare for at se hvad han for ud af det.. maleren

• #18   25. jun 2010 den er lavet hos volvo så de tar 999 kr. i timen ex moms og jeg afleverede den og hentede den da den hva færdig så alt er lavet af volvo den er skilt helt ad og malet ude og inde og samlet igen med nye lister og så vidre så...

har flere venner der har givet 10-15 kilo sort kun fået malet den uden på og ikke specielt flot arbejde så er glad for jeg gav 30 kilo for den står bare som ny over alt

• #19   25. jun 2010 okay jamen det er jo ikk kun en lakering så du har betalt for... der går jo noget tid med at skille den af og samle igen... så svært at sige hvad bare en lakering koster som manden ville vide.. men så lyder prisen jo fair nok med de 30.000 når de har stået for alt det os..

• #20   25. jun 2010 Cab sælges !

Det gør jeg jo så lige præcis, det skriver manden jo, 30k har han givet for det, alt inkl. Selvfølgelig er alt relativt.

Min pointe er blot, at med en pris på 30k, skal der satme ligge mange timer i det for at det skal være en fair pris, for kunden. De fleste tjener måske ca 30k, for en hel måneds arbejde, nu tager det jo ligsom ikke en måned at klargøre og larkere en bil. Derfor siger jeg at 30k er en meget høj pris!

• #21   25. jun 2010 hvis vi kun snakker om lakering, og bilen er skilt ad og klar til at dække af og slibe. så ligger priserne nok mellem 18- 20000 + moms.

Lasse o: Det tager ikke en måned at laker en bil. Men grunden til at det ikke er billigt at få lakeret en bil, er at der ligger mange timer i afdækning, slibning, spartel og maling.

hvis vi siger at det tager 2 uger at få lavet en hellakering. der bliver sat 2 mand på som dækker af, sliber, spartler, grunder, giver fylder, sliber, og gør klar til lak. allerrede der ligger der mange timer, x-antal timer * 450 kr ca. der er vi nok oppe på 8-12000 kr bare i timeløn for 2 mand. + der er en der skal male den. så til sidst er vi nok oppe på 14000 kr ca. så kommer der materialer oveni, og det er nok 7-10000 afhængig af hvilke materialer der bliver brugt. og ja materialer er dyre, men man skal huske, at det er jo ikke autolakeren der, bestemmer priserne (jo på hvad han skal tjene på det, men ikke indkøbsprisen) 1 L maling koster ca 700 - 800 kr mener jeg.

Det var bare lige hurtig hvordan og hvorledes, for lige at få et overblik over hvad det koster, og hvor langtid det tager. hvis det skal være iorden.

autolakering er ikke billig, men det er nok det sidste sted man skal spare..

at folk søger hellakeringer til 8 -10000. lyder jo vandvittig. så er det klart at de får smidt lort til bage i hovedet. kvalitet koster, sådan er det bare.

og ja det er farligt at få en lærling til at male noget sort. hvis man ikke kender ham, eller har set noget han har malet før.

// Dennis Ø

• #22   25. jun 2010 ham der har malet den den bl jeg omtalte før, det ser godt ud til 10000 kr så det kan nok godt lade sig gøre nogen steder, hehe eller måske kun det ene sted her..:)

• #23   25. jun 2010 man må jo heller ikke rengen med at ens bil ligner en $$$$$$ når man får en lærling til at lave det.. og ja man kan være heldig nogen gange smiley

• #24   28. jun 2010 www.scautolak.dk
    Tror ikke han gør det for 6000 men prøv at giv ham et kald.

Mvh

• #25   29. jun 2010 send mig en priva besked med hvad du skal have lavet..

Kommentér på:
billig maler

Annonce