{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Bedste Clarkson Citater {{forumTopicSubject}}

Sorry hvis det er repost, men han er sgu skarp den gamle !

De 20 bedste bilcitater af Clarkson
TopGears Jeremy Clarkson er skarp som en ragekniv, når det gælder yndlingslidenskaben: Biler.

Det er sitet Ridelust, der har samlet citaterne fra det meget populære tv-program.

1. "Jeg betragter Ferrari som en nedskaleret udgave af Gud."

2. Om Porsche Boxster: "Den kunne ikke trække et smurt kæp ud af en enden på en gris."

3. Om en Mercedes SLR McLaren, der køres gennem en tunnel: "De britiske ingeniører fra McLaren sagde, at motorlyden var beslægtet med en Spitfire. Men de tyske ingeniører fra Mercedes sagde "Nein! Nein! Den lyder som en Messerschmitt! " "De var begge forkert på den. Motoren lyder som Tordenguden der gurgler søm".

4. "At have en Aston Martin DB9 i garagen uden at køre i den, er lidt ligesom at have Keira Knightley liggende i sengen og sove på sofaen".

Pludseligt stop
5. "Fart har aldrig dræbt nogen. Det er når man bliver stoppet alt for pludseligt, at der opstår problemer".

6. "Koenigsegg siger, at CCX er mere komfortabel. Mere komfortabel end hvad ... at blive stukket med en kniv?"

7. Om Detroit: "Gud har muligvis skabt verden på seks dage, men mens han hvilede på den syvende, dukkede Beelzebub op og lavede denne by."

8. "At eje en TVR var tidligere som at have en bjørn. Jeg mener - det var dejligt, indtil bjørnen trak dit hoved af. Og det ville den uundgåeligt gøre på et tidspunkt".

9. Om Ferrari Enzo: "Jeg ringede til Jay Kay, som havde en og spurgte: " Kan jeg låne din?". Og han sagde:" Ja, hvis jeg kan låne din datter - det er det samme".

10. Om Porsche Cayenne: "Jeg har set koldbrand se bedre ud end denne bil!"

Koldbrand er pænere
11. "Klimaanlæggene i Lamborghinier plejede at fungere som hvis en astmatiker sad i instrumentbrættet og blæste kold luft på dig gennem et sugerør."

12. "Når jeg ikke kan sove, ser jeg bare på et billede af en Toyota Camry. Jeg går ud som et lys".

13. "En Pagani Zonda er som en løve i overalls. Egentlig ret voldsom - men latterlig på samme tid".

14. Om en Chevrolet Corvette: "Amerikanerne belærer Verden om demokrati. Men de vil ikke lade mig slå traction control'en fra".

15: "Dette er en Renault Espace. Nok den bedste i kategorien af familieflyttere, men er det noget at råbe højt om? Det er lidt som at sige: Hurra, jeg har fået syfilis, den bedste af de seksuelt overførte sygdomme!"

Forstår ikke busbaner
16. "I gamle dage fik jeg altid det indtryk, at TVR byggede en bil, satte den til salg, og først derefter fandt de ud af, hvordan den gebærdede sig i trafiken. Og normalt først når de fik en klage fra en kunde".

17. Om Mercedes CLS55 AMG: "Den lyder som Barry White spise hvepse".

18. "Jeg vil hellere gå på arbejde på mine hænder og knæ end køre dertil i en Ford Galaxy. Den der har designet Ford Galaxys polstring må have haft en blomkålsfiksering".

19. "Tidligere ville en Range Rover blive overhalet i lyskryds af en diesel-drevet trillebør."

20. "Jeg forstår ikke busbaner. Hvorfor skal fattige mennesker komme hurtigere frem end jeg?"




http://bil.guide.dk/K%C3%B8regl%C3%A6de/Stil%20%26%20lir/De_20_bedste_bilcitater_af_Clarkson_2112273


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste Clarkson Citater
Kommentér på:
Bedste Clarkson Citater

Annonce