{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat punto 60 ?
  • #1   3. jul 2010 F-S

Haha okay :D...

men ja jeg har hørt de skulle være økonomiske osv.. men ja de ser sku ikke så godt ud smiley men dejlige og kører i smiley

• #2   3. jul 2010 Kig på min gamle, den var jeg rigtig tilfreds med... det er ikke nogen racerbil, men den er sku ude mærket at køre i, smid en sænkning på den, og nogle lidt bredere sutter, så ser den både langt federe ud, og vil formentlig også køre langt bedre, har haft nogle sjove køreture i Birgitte som den nu endte med at hedde smiley så find en som står pænt, og du har en god økonomisk bil.

• #3   3. jul 2010 Mener du 110.000 km.?

Den kører udmærket, men det er en lille Fiat. Gearkassen er som en suppegryde.

Hvornår er den fra?

• #4   3. jul 2010 Den rigtige Mike F...

Suppegryde? min gearkasse var da langt bedre end div. franske kasser, så vil nu mere kalde det for at gearkassen er som en kasserolle. men true, de kan være lidt bløde i det.

• #5   3. jul 2010 Jeg har fået fat i en rigtig flot en som har nul rust ! dog den er rigtig fiat blå smiley

Det er den ældre model, tror den er fra 1995-1997 eller sådan noget, har jeg ikke lige fået spurgt om,

ved du hvor det er bedst og købe undervogn?

• #6   3. jul 2010 punto er en fin bil og økonomisk. Det var dog en 75 smiley
    Har selv haft en som jeg stylede lidt på, se evt under mine biler smiley
    Men så blev den nakket.

• #7   3. jul 2010 men en lille ting du skal være opmærksom på er pakningen i motoren. de har det med at brænde af og så begynder den at svede olie, det er en meget typisk ting på dem... skal den skiftes kan du dog gøre følgene, finde en motor fra en 75'er, snuppe knaster og toppen fra den. og 1, 2, 3 så har du en 60'er magen til en 75'er smiley det er knast og top der er forskellen...

Og nej, ved ikke det med undervognen, kommer jo an på hvad du vil smide på undervogn...

• #8   3. jul 2010 okay, det kunne da være man lige skulle finde en anden motor og smide de ting over, smiley

• #9   3. jul 2010 En gang Punto aldrig Punto...

Ja billig i indkøb og forholdsvis langt på literen.

Men der er sg et men, havde en 98'er - den kostede mig 30 k over de små 4 år jeg havde den.

Alle bøsninger, bærearme, fjedre, generator, starter, kobling, omlakering af bagklap, rust i bunden og et hav af lygtepære pga et skod lednings net.....

Og gearkassen lever sit eget liv.........

Venligst

Claus,

Men kan du selv lave det hele, så er delen jo rimelig billige

• #10   3. jul 2010 Ved ikke om det gør den store forskel, har ikke prøvet en 75'er... men 15 heste oven i de originale 60 er jo også en "del" smiley men punto blå, er det standard lakken, eller er det med metallak?

• #11   3. jul 2010 Claus M lyder som om du har været uheldig... fik min af den gamle, han kørte 170.000km i den og jeg kørte 16.000 da jeg solgte den havde den kørt 250.000km og på de mange år vi havde den, er der ikke brugt flere penge på den, end som på så mange andre biler... lidt rep. kom der da løbende, men det var typiske sliddele. gearkassen har aldrig fejlet noget, den fik skiftet kobling, lavet rust (også i bagklappen og bund) men ellers ikke det vilde over årene... kunne godt finde på at købe en til.

• #12   3. jul 2010 det er bare std. lakken blå der smiley

den er blevet pava behandlet flere gange og har altid stået inde i en op varmet garage, og det er en ældre dame der har den, så den er ikke blevet total bollet i nu smiley smiley

• #13   3. jul 2010 Lyder som en ude mærket æske, bare en skam den er std. blå smiley

• #14   3. jul 2010 I nu = endnu

• #15   3. jul 2010 F-S. : det er du da vist også så... UDEMÆRKET

• #16   3. jul 2010 Jonas,

Det muligt jeg var uheldig, men er vist ikke den eneste.

I sin tid da jeg købte min, havde den kørt 68000 og var knap 4 år gammel, motoren som sådan fejler ikke noget, det er en solid gammeldags type som Fiat har Brugt i en årrække.

Men sliddelen på de første Fiat Punto'er er simpelthen af alt for ringe kvalitet.......

• #17   3. jul 2010 jeg har en smiley
    dog 55s
    køre fanme godt smiley
    bare lad være med prøv lav koger smiley
    gearkassen siger BOOOM så den død

men ellers kan den tag helveds masse pryl
    jeg mindst i begrændseren 5 gange daglig og den sund og frisk
    køre helveds masse kilometer hver måned
    og aldrig sagt lyd forkert undtag der min køler røg pga rust smiley

• #18   3. jul 2010 Nå ja glemte lige at varmeapparatet også røg sig en tur.

Venligst

Claus

Kommentér på:
Fiat punto 60 ?

Annonce