{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen fælger+dæk
  • #1   3. jul 2010 det vel fælge de sælger... ?

anyways.. ja det ok. men de er ikke kvalitet...

• #2   3. jul 2010 hva mener du med det

• #3   3. jul 2010 Lømmel - Nej de sælger ikk fæge, men fælge ha ha

• #4   3. jul 2010 Mine egne erfaringer deres lorte roadstone dæk er ikke meget værd efter mine erfaringer.

• #5   3. jul 2010 ja lol det os det jeg mente :P,,,, blir de slidt hurtig?

• #6   3. jul 2010 hov, skide skærmtastatur.

Er der ikke også noget med at nogle af deres fælge ikke er godkendt?

• #7   3. jul 2010 hov, skide skærmtastatur.

Er der ikke også noget med at nogle af deres fælge ikke er godkendt?

• #8   3. jul 2010 ...det køre bare det her.

• #9   3. jul 2010 Mange af de fælge Thansen sælger,bliver også solgt af andre forhandlere bare tit under et andet navn og som regel dyrere end Thansen.

• #10   3. jul 2010 http://www.thansen.dk/products.asp?c=3997507773&n=-1188680730

fx. de fælge med dæk... meget pæne og mega billig... hvis du går på en anden hjemmeside så koster de over 6000kr,, så derfor undre jeg mig over prisen er så lav....

• #11   3. jul 2010 selvfølgelig er deres dæk og fælge godkendt !

men om de passer og MÅ sidde på netop DIN bil mht. størrelse, bredde osv. er måske ikke sikkert.....

• #12   3. jul 2010 thansens billige dæk skal man ikke købe men fælgene er de samme som hos alle andre.

Thansens dæk bliver godkendt i mens gummiet i dækket stadig ''blød''.. men derefter bliver gummiet hårdt (når de ligger på lager f.eks.)

• #13   3. jul 2010 Anders T: Skaffer du mig så ikke lige deres godkendelser på deres fælge??.. For chefen for dæk & fælge ved Thansen kan nemlig ikke fremvise en.. :O)

• #14   3. jul 2010 men hos dem kan man også få dæk fra god firmer som michelin og continental men så koster de bare lidt dyere

• #15   3. jul 2010 hvis du kigger på priserne på deres fælge koster de det samme som andre alm fælgmærker som f.eks aez, dotz osv. det dækkene der bliver sparet på og de er virkelig noget lort

• #16   3. jul 2010 hmmm oka... men på hvilken mode ... blir de hurtig slidt ?

• #17   3. jul 2010 købte engang et sæy fælge med dæk ved thansen. da jeg kom hjem så jeg der sad 145g afbalancering på den ene derefter retunerede jeg dem og købte et andet sæt. måske køre de med nogen 2 sotering.

• #18   3. jul 2010 Gal der er mange der ævler...

Hvor mange herinde ved egentlig hvad de snakker om?

Ja Roadstone er crap, men det er også en grund til de er billige jo smiley
    Fælgene er godkendt til XXX antal kg og om det passer på bilen er jo noget der tjekkes når du spørger i din lokale butik.

kim S - Så længe når de dæk slet ikke at ligge hos T-hansen så det er vidst bare ævl og bævl...

* Mr. Hi-Speed * - du skriver chef'en for dæk og fælge... hvem er det? Ham vil jeg da gerne snakke med. Naturligvis er de godkendt og der sidder E-mærke i fælgene. Hvad skal han så fremvise for dig?

Rune W - de eneste fælge jeg har oplevet være skæve var de billige five-star fælge som ikke længere sælges. Men roadstone dækket er tit skævt!

• #19   3. jul 2010 ..........T

hvad med nokian tyres?

• #20   3. jul 2010 der er nogle af de der Thansen fælge der er ret bløde.. og med de veje vi har for tiden... =S

• #21   3. jul 2010 Nokian dæk er ganske fine. Minimal rejsning efter slid samt utrolig godt vejgreb i vådt føre og tørt

• #22   3. jul 2010 okay så ved jeg det smiley

• #23   3. jul 2010 ..........T : Kan ikke huske hans navn. Men lidt info om ham hvis du ellers er nysgerrig.
    Han har tidligere været flittig bruger på min side og har kørt i Peugeot 406 Coupe, han arbejdede før han kom til Thansen hos BigWheels i Risskov.

Kender flere der også lever af at importere fælge. Disse fimaer har også forsøgt at se godkendelsere på fælgene, men uden held.
    De eneste fælge er er godkendelser på er de kendte mærker Borbet osv osv, og ikke deres egne "mærke".
    Problemet her i dk er der ikke er kontrol med det der sælges af dæk og fælge til biler, desvære lidt et slaraffenland for platten slagere. Og faktisk det hul Thansen har udnyttet.

• #24   3. jul 2010 * Mr. Hi-Speed * - Det vil sige du ikke kan bakke din info op med fakta? Yderligere er det sludder du kaster ud. Fælgene laves ikke af Thansen, men af fælgproducenter verdenen over som Keratech, Bigwheels ect også bruger til at handle fælge hos. Det er rigtigt at for år tilbage var der ingen godkendelser på nogen som helst af de fælge der blev solgt i Danmark men det gælder alle der solgte uoriginale fælge. Det er i midlertid ændret således at fælge faktisk skal være e-mærkede hvilket "thansens" fælge.

Det er sjovt at fordi de er Danmarks billigst skal de straks kaldes svindlere og meget andet. Kalder du også Netto for plattenslagere fordi de er billigere med en masse af deres vare?

Få styr på fakta i stedet for at lukke en masse "jeg har hørt en fugl synge" ud.

• #25   4. jul 2010 ..........T

Er det dem her, de ikke længere sælger?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=3998294909&n=2094797999&pn=-2071073799

• #27   4. jul 2010 Theis N - Fede 20" Grand Vitara fælge til salg ! det er en restsalgsfælg hvis du kigger i kataloget. Det vil sige den er udgået, men sælges så længe lager haves. Ville aldrig købe den fælg selv, men sjovt nok er der mange som stadigvæk vil have det billigste af det billigste.

R.H - Du køber vel originalt med alle de volvo'er du har dig. Der må jo være mængde rabat når man kører et enkelt mærke.

• #28   4. jul 2010 ja det ikke så tit nye fælge er skøve...det næsten altid dækene der er skøve...men jeg fatter ikke folk vil sætte deres liv over styr. ved at købe nogle skod dæk...de kan måske være okay til en lille pige/kone bil som aldrig kører stærkt osv. men til store og hurtige biler dur det bare ikke med skod dæk..

• #29   4. jul 2010 Enig Thomas, det er trodsaåt det eneste der holder bilen fast til vejen... så vælger man at spare på dækkene så risikerer man også livet på den bekostning. Det behøver ikke gå stærkt bare dårligt føre = dårligt vejgreb.

• #30   5. jul 2010 Ole Panitzsch - er da ikke dæk/fælg mand længere, er han?

• #31   5. jul 2010 Hans J - Hvor har du de informationer fra?

• #32   5. jul 2010 Hans J - jamen tillykke du har så åbenbart snakket med Ole kan jeg høre. Det sjove er jo bare at at netop de fælge Thansen sælger ikke produceres til Thansen, men de udvælges over flere producenter af blandt andet Ole. Men han står ikke for fælge, han er indkøbschef det er det.

Reklamationer foregår umiddelbart meget hurtigere end f.eks rallycenteret, bigwheels eller keratech for den sags skyld netop fordi koncernens politik hedder ATK! Altid Tilfreds Kunder.

En sidste ting så tror jeg du skal få lidt styr på fakta også Hans, fælgene SKAL være e-mærket i dag. TÜV er en tysk instans som sørger for reglerne i tyskland overholdes. Det kan ikke altid bruges som dokumentation. Forresten så næste gang du kommer i Thansen så tjek lige e-mærket og JWL mærket inde i fælgene... for det er der sørme!

Så tak til dig Hans J du har virkelig styr på dine sager.

• #33   5. jul 2010 Hans, nu er jeg uddannet mekaniker og har arbejdet med blandt andet Rallycenteret med flere og solgt fælge til kunder for dem. Jeg er rystet over man skal vente 8 måneder på at få svar på fælge der er irret efter kun 6 måneder. Og det var ikke en gang men mange. På både MOMO, Avez, Wolfrace and so on fælge.

Yderligere kan du jo bare kigge på de fælge Thansen har sat i udstilling så vil du opdage der står, Lenso, HRS, Lexani, Raze, MOMO og borbet fælge... men Thansen har jo mange milliarder så de ejer sikkert alle fabrikkerne og skider kunderne et stykke.

Gud hvor er du dog ynkelig at høre på fordi du åbenbart har haft købt dig nogle 5-star fælge der var skæve med billige roadstone dæk på. Kom dog videre mand. Det er vi andre!

• #34   5. jul 2010 ..........T - så slap jeg for at skive det smiley - tak smiley

• #35   5. jul 2010 P.S
    Hans J, jeg ved ikke hvor du har din info fra, men det hedder forresten Dækimportør foreningen og ikke dækbranche foreningen. Så fik vi lige det på det rene.

• #36   6. jul 2010 jeg har hørt fra en dækmand at nogle af deres noname shit blive skæve bare af at køre med dem.

• #37   6. jul 2010 Hans J, i guder... hvor er din fakta!? Du har intet til at bakke dig op. Og efter en samtale med FDM og Brancheforeningen har jeg nu fået understregt at jeg har ret. Fælgene skal være e-mærket i Danmark, det kan jeg så hilse og sige mange af dem der sælger fælge i Danmark faktisk ikke kan imødekomme, men det undlader de sjovt nok at fortælle deres kunder (det var hvad Brancheforeningen udtalte). Bortset fra det har jeg ALDRIG oplevet reklamationer på skæve fælge. Det er før min tid fælgene var skæve. I dag kommer fælgene fra HRS (billige fælge), MOMO, Lenso, Lexani, Borbet med flere. Og altså ikke noget Thansen får produceret. Hvis du tager dig lidt tid til at ringe til Ole igen og høre manden hvordan der vælges fælge vil du få af vide at der vælges ud fra et katalog. Der kommer så en fælg hjem af hver og ud fra det vurderes de om det er noget der vil sælge.

Hvad imponerende er at en Ingeniør som dig har så meget fritid så enten er du vel uden arbejde eller også har du dediceret dig selv til hjemmesiden www.jeghaderthansen.dk

Tak for en ganske underholdende diskussion, men ret har du sgu desværre ikke selv om du har din ingeniør uddannelse at tærre på.

P.S hvis vi skal til at battle uddannelser har jeg gået på universitetet i 8 år med to bachlor uddannelser i henholdsvis geologi og geografi!

• #38   30. okt 2010 Og Hans ko på banen igen, med gammel fakta og igen ingenting til at understøtte udsagn...

Hold du dig til dit hverdags job Hans der går det forhåbentlig lidt bedre!

• #39   30. okt 2010 Hans er jeg uvidende og dumsmart? Jamen det er helt fint du mener det. Ømme punkter har vi skam alle og det lader til eg fik ramt et af dem smiley

Men ja fakta er at selv samme fælge sælges af et utal af forhandlere i Danmark og sjovt nok er der aldrig nogen der klager over dem. Hvis du skulle være i tvivl kan du høre Ole Panitsche i Middelfart om hvordan landet ligger. Længere er den sag ikke... Godnat Morfar!

Kommentér på:
Thansen fælger+dæk

Annonce