{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Hvilken af disse biler skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg kigget på en del biler siden min golf er blevet stjålet og regner ikke med at den kommer tilbage, så jeg har udvalgt en af følgende biler jeg vil ha' men jeg ved ikke helt hvilken. Valget står imellem:

Suzuki swift 1,5 GL-A. Den er fra 2006 og har gået 50.000 km. Ligner en ny bil. Sølvmetallic. Den har anhængertræk og alt standard udstyr selvfølgelig. Den skal koste 99.900 og skal så betales via afbetaling.. Ved autoristerede suzuki forhandlet.

Honda del sol. 1992. 1,6 ESi Har gået 150.000. Den er blå metallic. Kabinen er lavet lidt lækker, ellers ikke det vilde. Den skulle kun have rust i bagskærmene. Den koster 45.000 ved en privat.. Det der holder mig lidt tilbage er flere deffekter, end jeg lige kan se med det samme. Kørt i DK i et år. Tysk import.

Golf 3 1.9. Det er diesel. Jeg ved ikke lige hvor langt den har gået, men er en 96'er på gulplader. Læder kabinen, fartpilot osv.. Ikke så pæn udvendig, men skulle ikke fejle noget.. Koster 20.000 min fætter der har den.

Toyota celica T16, koks grå. Gået tæt på 300.000. Lige blevet lakeret, bliver ny synet i morgen. Har fået skiftet en del ud, som ny tandrem og mere. 28.000. En af mine gode venner der har den, som er mekaniker, så jeg ved der ikke er noget der. Står flot.

Hvad ville i vælge og hvorfor? Søger en drift sikker bil da den skal bruges hver dag min 50 km.. Den skal være fed :)..

Ellers er sidste mulighed at importere en del sol fra tyskland selv. Men så er man igen usikker på hvad afgiften ligger på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken af disse biler skal jeg vælge?
Kommentér på:
Hvilken af disse biler skal jeg vælge?

Annonce