{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw 330i 231hk driftomkostninger?
  • #1   6. jul 2010 Kommer an på hvor meget du vil drifte smiley
    Men hvad årgang er nok væsentligt for et mere seriøst svar.

• #2   6. jul 2010 Hov så har jeg ikke udtrykt mig tydeligt nok:-) Jeg tænker ikke på at drifte, men hvad sådan en bil koster at holde kørende som privat og hverdagsbil..

Rune

• #3   6. jul 2010 en 330i er vil ikke meget mere end ca. 5 år gammel

• #4   6. jul 2010 99-2001:-)=

• #5   6. jul 2010 ARg sorry.. Der er tale om en Bmw 330ci fra 99 E46:-)=

• #6   6. jul 2010 ikke mere end normalt,jeg har skiftet køler på min,det er det

• #7   6. jul 2010 Altså BMW er fornuftige i priserne i forhold til det er en tysk kvalitetsbil der ligger lidt over gennemsnittet.
    Der vil altid være ting som kun lige DIN bil ødelægger som eks en styreboks som så kan ske at koste kassen fordi de ikke er beregnet på at gå i stykker, men ellers plejer BMW at sætte stor vægt på kundepleje.
    Også derfor bilen er liige tanden dyrere end en tilsvarende Honda eks hvor ALT koster spidsen af en jetjager eks.

Ps. jeg har ikke den store erfaring med nye biler, bare biler generelt smiley

• #8   6. jul 2010 Generelt viser undersøgelser at BMW fra den årgang, især E39 og E46 er solide biler og kundetilfredsheden har været i top med den type biler.
    Autoriserede værkstedsomkostninger kan være dyre, men meget kan også klares uautoriseret, og så begynder at være til at leve med. En seksbenet bil vil altid gå kortere på literen end en 4 cylindret.
    Uden at vide det på egen hånd har jeg fornemmelsen af at det er en god stabil og velkørende bil. Men find naturligvis et flot og velplejet eksemplar, for selv den bedste bil kan være skamkørt, og så er den pludselig ik så meget værd.

• #9   6. jul 2010 DYR AF HELVEDE TIL I BENZIN

• #10   6. jul 2010 Hejsa...

Beklager jeg ikke kan svare dig præcist på dit spg. men jeg har en 330D, touring.. Og jeg er SÅ glad for den..Smiler hver gang jeg køre en tur.. Fantastisk vogn.. Nok den eneste jeg virkelig har været glad for efterhånden..

Jo dele er små dyrt til den.. men kan man lave lidt selv så er den sku ikke problematisk og holde kørende.. Der er ikke de store problemer med de biler..

Mvh.

• #11   6. jul 2010 jonas,det lyder ikke til at du ved noget om bmw,

• #12   6. jul 2010 Nu er jeg lidt nysgerrig.
    Eftersom jeg pt har en 24v 2,5´er i min E34, er jeg nysgerrig efter, at høre hvad sådan en 3,0´er (M54) går på en liter brændstof.

Rune J
    Undskyld jeg lige "misbruger" dit forumemne.

• #13   6. jul 2010 Bluezcat:
    Jeg har også 2.5 24v M50 smidt i min Touring E30er, og har endnu ikke målt den til at køre under 10 og endda flere gange haft den oppe på 13km/l på en tankfuld smiley
    Det synes jeg sku ikke er så galt hva Jonas?
    Dog gik min kaner også de 10 på literen med nænsom fod.
    For kører man ordentligt kan en bil med flere cylindre tit være mere økonomisk hvis man eks skal ha trailer med eller på langture eller kører tjept til i længere tid af gangen eks. på motorvejen, hvor en 4benet 1.5er skal pines op og 3.0eren kører fra den i tomgang smiley

• #14   6. jul 2010 Værksteds prisene er jo meget svingene.
    Reservedelspriserne kan se hos koed.dk.
    Mht brænstof, så kørte min e36 328i Touring ca 12 km/l, og min e36 325i kørte lidt over 10.

• #15   6. jul 2010 jeg kører mange småture i min,og der kører den 10,5-11,5 km/l,ved længere turer kører den 12-12,5 km/l,og det er fint af en 6 benet der vejer over 1500 kg

• #16   6. jul 2010 :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs" .
    Grunden til jeg stiller spørgsmålet er med det i sinde, at det kunne være lækkert at smide den M54 motor i istedet, idét den motor kun overstiger de 20% med 0,6 hk, hvilket en synsmand har sagt god for, idet den ikke rammer 21%.
    Så med det i tankerne, at have knap 40 hk og 50 nm, uden den store forskel mht forbrug, så er det fristende at gøre det til virkelighed.

• #17   7. jul 2010 Bluezcat:
    Det nummer er så desværre blevet lukket for da motoren skal være typegodkendt i karossen smiley
    Så derfor er der i teorien lukket for den klassiske med M50ere i e30ere.
    Men at det stadig kan lade sig gøre i praksis er så en anden sag smiley

• #18   7. jul 2010 Det r en utrolig lækker og solid bil, bremserne er lidt dyre til en 330, da de er lidt større end til andre e46, men det er altså det hele værd.

Mit råd er helt klart KØB

Kommentér på:
Bmw 330i 231hk driftomkostninger?

Annonce