{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.362 visninger | Oprettet:

syn/indregistrering {{forumTopicSubject}}

Har lige et spørgsmål vedr. syn. Jeg er i dag blevet fortalt at en bil skal synes før den kan blive indregistreret igen, hvis der er under 6 mdr. til næste periodiske syn. Er det rigtigt, har ikke hørt det før og undrer mig lidt over hvis det er rigtigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn/indregistrering
  • #1   11. jul 2010 Nej vrøvl, hvis det ikke har overskredet seneste synsdato, så ingen problemer der....

  • #2   11. jul 2010 man kan godt om reg en bil selv om den er ind kladt til syn

  • #3   11. jul 2010 Hvis bilen er afmeldt over 1 år skal den til syn igen for at få plader på.


  • #4   11. jul 2010 Jeg Har også fat et problem med det.... Den er god nok... købt en bil hvor der var 1 mdr til syn. men kunne ikke omregisterer den fordi de går ud fra først indregs. dato på bilen og den må ikke være over 2 år...

    Det er lidt svært at forklare,, men den er god nok,,, men det lyder lidt vildt hvis der er 6 mdr til syn ???


  • #5   11. jul 2010 MR GOLF RS kompressor .
    hvad i alverden er det for noget vrøvl??? du kan indreg/omreg en bil op til samme dato som sidste synsdato,uden undtagelse,kun hvis bilen har stået uden plader i et år,skal bilen til syn igen inden den kan indregges,ring evt til crm hvis du tvivler!!!


  • #6   11. jul 2010 Det kan jo være at det sidste syn har været trukket alt for længe, og at den oprindelige synsdato for periodesynet er en helt anden, så kan man nemlig ikke omreg bilen. Kun hvis den ikke har overskredet den dat hvor den SKULLE ha været synet , og ikke bare fordi det er under 2 år siden bilen er synet sidst smiley

  • #7   11. jul 2010 Michael K

    Korrekt, men det kan man se på registrerings papirene.. for ud fra datoerne for kommende syn osv. kan man læse om bilen er blevet trukket for langt til sidste syn,,, er man i tvivl så går man ALTID efter den nærmeste synsdato, enten i lige eller ulige år...

    Det er egentligt meget underligt at folk IKKE KRÆVER at få seneste synsraport med til den bil de vil købe, eller for den sags skyld ALLE synsraporter der er ekststerende fra den dag de inførte periodesynet...
    Det kunne da være lige så god og måske endda bedre end en servicebog, for så kunne man jo følge kilometertal og fejl der har været på køretøjet tidligere...

    Men så længe folk snyder med kilometer og synsdatoer så vil det nok aldrig blive aktuelt..

    En nysynet bil i mine øjne er MAX en måned gammel uden tidligere træk af syn, og hvis det er en bil der er til salg, så SKAL der være foretaget et reg. syn og ikke periodesyn, for så ved man hvad man har at gå efter,,, det andet handler bare om snyd og bedrag...


Kommentér på:
syn/indregistrering

Annonce