{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Bedste lys om natten. hvilke pære ? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens. Jeg skal skifte pære alligevel og vil rigtig gerne have nogle som dur om natten.
men er lidt i tvivl om hvad folk mener er bedst.
skal man tage Osram Nightbreaker eller Phillips Nightguide osv ? både for og imod de forskellige valg i mener.
De er til min Vw Golf 4

På forhånd tak.
Mvh. Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste lys om natten. hvilke pære ?
  • #1   11. jul 2010 har kun prøvet osram nightbreaker, og det var efter min mening noget af det bedste halogenlys man kunne få. Der er en mærkbar forskel!
    Jeg har haft dem som H7 i min Megane, og de fungerede upåklageligt. I min kærestes bil med H4 og i min søsters bil med H4 kom der også stor lysmængde, men de sprang ret hurtigt.
    Generelt kan man godt forvente kortere pærelevetid en gennemsnittet.

• #2   11. jul 2010 Af alle de pære jeg har prøvet. Har Mtec Super white været de bedste.
    http://everlight.dk/autopaerer/mtec-paerer.html

• #3   11. jul 2010 Osram Nightbreaker synes jeg nu godt om:) Folk siger de går hurtigt. Men har jeg nu ikke oplevet altså... Mine har holdt fint. Giver dejligt lys også det lovligt.

De andre er jo næsten det samme altså... De er begge super gode så kan vel være det samme?

• #4   11. jul 2010 Har du lygter med DE linser? I så fald kunne det måske være en idé at overveje et xenonkit, hvis du kører meget om natten. Det giver i hvert fald et sindssygt godt lys!

Og hvis du bare vælger 4.300 K (som i øvrigt også giver bedst lys), så er risikoen for at blive stoppet af politiet ikke specielt stor. Men det <i>er</i> jo så godt nok ulovligt.

• #5   11. jul 2010 Rasmus - Nu med TT 225 - : Noteret smiley

Andreas : De ser nu meget spændene ud.

Lasse N : Jeg har bare også hørt de går hurtigt, men det er da ikke sikkert.

Bay : Jeg har bare købt en Std. Golf 4 gti, og der er ikke nogle eftermonteret Linse lygter på. vil helst ikke have Xenon uden det er lavet ordentlig med niveau regulering osv så jeg ikke blænder andre.

• #6   11. jul 2010 Det blænder nu heller ikke andre, hvis man bare har linselygter og indstiller det ordentlgt. Men jeg synes da, det er fint, du gerne vil holde dig til loven.

• #7   11. jul 2010 Jeg har kørt med 4stk. Nightbreaker foran de sidste 22.000km og der er ikke gået en endnu. Og ja, der er temmeligt stor forskel på nightbreaker og en almindelig halogenpære. Og tilmed er lyset ret hvidt hvis man er til den slags (kører selv med gul film foran mine)

• #8   11. jul 2010 Bay : det er nu ikke ordensmagten der bekymre mig, det er jo bare 500,- og i værste fald indkaldelse til syn. det overlever jeg jo nok. syntes bare så tit at folk med eftermonteret Xenon blænder meget, men det kan jo også være fordi det ikke er justeret korrekt og at den ikke har linse lygter.

Anders N : Det lyder da okay, kan de holde et års tid er det fint til mig smiley

• #9   11. jul 2010 Ja, og de er tit på tilbud i bilka til et stykke under en 100 for 2, og til pris vil jeg ikke spare de håndører, tilgengæld for et ringere lys, og lidt bedre levetid.

• #10   11. jul 2010 jeg har kørt med mtec i alle lygter og de giver et godt lys, det skal dog siges at hvis du bruger dem i lygter med de linse brænder de meget hurtigt af, mine hold under 1 måned, hvorimod dem der sidder i almindelige lygter har holdt over 1 halvt år. tror det er fordi de ikke kan komme af med varmen i linsen

• #11   11. jul 2010 Ja, dem der blænder, har som regel ikke linselygter og/eller justeret det ordentligt smiley
    Men du bør lade være med at montere det, hvis du bare vil beholde originale lygter.

• #12   11. jul 2010 jeg kører med phillips bluevision og synes de giver rigtig godt lys plus de også er lovlige... bare lige for at smide et mærke mere til sagen hehe

Kommentér på:
Bedste lys om natten. hvilke pære ?

Annonce