{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig at forsikre
  • #1   12. jul 2010 noget med en 1.1 motor og under 1000 kg. og gerne ældre end 90

  • #2   12. jul 2010 en golf 1.8 er dyre at forsikre end en E30 320i... smiley selv bimmeren er hurtigere...

  • #3   12. jul 2010 Madsen - Det afhænger MEGET af hvilket selvskab du er i.. For det der har jeg godt nok aldrig hørt før.. Og jeg har en temmelig lang forsikrings historie..

    Dog har Michel S ret. men det afhænger igen af hvilken bil det er..

    Så Kim, jeg ville ringe til dit selvskab og høre om de har specielle tilbud på nogen bil mærker/modeller. For det ved jeg at IF, hvor jeg er i, har. Og dem er jeg Super glade for..

    Jeg har aldrig kunne finde noget billigere, eller bedre end der hvor jeg er nu. Og jeg har fået tilbud, fra næsten alle de kendte selvskaber her i DK..

    Morten L


  • #4   12. jul 2010 Hmm... jeg vil tro det vil være en fiat uno. Eller måske en Fiat 126

  • #5   12. jul 2010 Jacob E - hvorfor det ? For det den er gammel, lille og med lille motor ?

    Det har ikke så meget at sige mere.. Har du ikke lagt mærke til nogen af de tilbuds reklamer fra forsikringer ? En sprit ny bil, kan være lige så billig at forsikre som en gammel dame.. Tit faktisk billigere !


  • #6   12. jul 2010 nej men så er han helgarderet nu... nogle tager efter vægt andre efter motor størelse og nogle tager efter statastikker om hvilke biler der forulykker mest.

  • #7   12. jul 2010 Morten L
    Det har du så ret i. Men så kommer den jo også til at koste ham mere end 15000kr.
    Og de fleste forsikringsselskaber tager lige præcis efter motorstørrelse. For en lille 0.6l motor kan intet. Også er forsikringsselskabet jo rimelig sikker på at ejeren ikke ligger og brænder dæk og kører hasarderet og med for høj fart. ergo det er billigere.

    Men ja, som Kennet L skriver så er der også nogle der tager udelukkende efter vægt på bilen. Og andre som tager efter hvilke der forulykker mest.


  • #8   12. jul 2010 Fiat Seicento smiley De koster gratis i indkøb, vores har alle dage været _meget_ stabil (1 koblingskabel, 1x brændstoffejl, 1x toppakning på ca. 4 år, er alt hvad vi har oplevet, har alle dage startet hver morgen uden problemer), og de bliver handlet til omkring 15.000 og kan findes med omkring 100-150.000km til de priser.

    Meget rar bil at køre i, væsentligt hellere det end en Golf 2 eksempelvis, også sikkerhedsmæssigt smiley


  • #9   12. jul 2010 den billigste jeg ku forsikre (som bil nr 2) var en nissan micra 1.0, så prøv at kigge efter sådan en skude smiley

  • #10   12. jul 2010 og så er der selvskaber som har tilbud på forskellige mærker/modeller..

    Netop derfor jeg skrev før at jeg syns han skal kontakte sit eget selvskab. Netop for at spørge til et specielt tilbud.


  • #11   12. jul 2010 Suzuki Swift 1995

Kommentér på:
Billig at forsikre

Annonce