{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.022 visninger | Oprettet:

Sealer på ford focus {{forumTopicSubject}}

Der er gået rust i sealingen på de to bagdøre på min focus. Ford vil ikke reparere på garantien og jeg vil ikke betale dem for det, da de er grotesk dyre. Så nu er mit spørgsmål hvem der kan gøre det til en forholdsvis små penge i århus egnen?
Jeg har overvejet selv at gøre det men vil hellere have det gjort ordentligt, så det holder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sealer på ford focus
  • #1   12. jul 2010 Snak med forbrugerstyrelsen. det er en produktions fejl og de SKAL laves på deres regning. Ved godt ford har lavet "andre" regler men produktionsfejl skal rettes.

• #2   12. jul 2010 har du stempler i servicebogen for rustkontrol hvert år fra ford

• #3   12. jul 2010 Ford dækker ikke ! Og er bilen over 6 år og har overholdt alle rust service dækker de men laver det efter forskrifterne med en spray dåse smiley Sidder og arbejder med ford garanti hver dag smiley

Det der blir lavet på garanti er os kun en stakket frist ! Det holder heller ikke i længden... køb nye døre, det eneste rigtige

• #4   12. jul 2010
    Prøv evt. at tage kontakt til Ford Danmark eller prøv en anden Ford forhandler..

Havde samme problem med min 'deo og de ville ikke lave den i Albertslund på garantien, men det ville de godt i Roskilde..

• #5   12. jul 2010 Hvor gammel er den focus???

Der er 12 års rustgaranti på en focus, har skiftet 100 af døre på de skide biler mens jeg var ved ford, og har aldrig set at de har nægtet at skifte, eller reppe de døre....

• #6   12. jul 2010 med en spraydåse,nu må du sg holde

• #7   12. jul 2010
    Da jeg fik det lavet skiftede de ikke døre mere.. men pillede den gamle sealer af, reppede rusten og lagde ny sealer på..

• #8   12. jul 2010 Ja det er os måden det blir gjort på nu smiley og er bilen over 6 år er det med spray... og har du miset 1 rusteftersyn så skal du selv punge ud med 25 % af omkostningerne og 2 rusteftersyn 50% Osv...

• #9   12. jul 2010 Jesper P .. husk og overhold rust eftersyn efter den er lavet så... smiley for det kommer igen desværre

• #10   12. jul 2010
    hm okay.. havde ikke nogen stempler i min bog, mener jeg ikke ihvertfald og de åd da det hele.. Har ikke bilen mere så kan ikke lige kigge efter.. smiley den var fra 2004 så har været under 6 år på tidspunktet..

• #11   12. jul 2010 Kan se der er sket meget siden jeg var ved ford, for dengang var det 12 år, og UDEN stempler i service bogen da, rust kontrollen ikke havde nogen forebyggende effekt, og da det var indefra kommende rustangreb......

Vi både skiftede og sealede døre om i den tid jeg lavede det, men at seale dem om er som pisse i bukserne, det holder ikke, selvom det er lavet efter fords forskrifter:(

• #12   12. jul 2010 Ford Har 12 års rust garanti, min Focus fik jeg lavet på garanti og jeg fik også fri lånebil med fri kilometer, så alt var i den fineste orden, jeg fik også lavet en lille skade ved taget hvor klarlakken var skaldet lidt af det betalte jeg heller ikke for, da jeg hentede min bil igen, var den poleret udvendigt og havde fået en indvendig rensning af gulv og sæder og instrumentbord dette betalte jeg heller ikke for.

Det kalder man squ fin og kanon servide

• #13   12. jul 2010 Ja det må man sku sige smiley det kunne mange værksteder lærer af

• #14   12. jul 2010 Nej men der er sket meget bare på 2 år... det man gjorde for 1 år siden gør man ikke mere !! De har næsten smækket kassen helt i , så hvad man har oplevet for mere end 1 år siden , oplever man nok ikke mere

• #15   12. jul 2010 Hvad med fiesta og fusion, de var begyndt at ruste da jeg forlod bøje og brøchner i 2005, er det blevet ligeså slem som focus og mondeo????

• #16   12. jul 2010 Nej det er ikke ligeså slemt men det er der smiley

Og heldigvis er der overhoved ikke noget og komme efter på de nye modeller... endnu...

• #17   12. jul 2010 jeg har ikke hørt der skulle være noget galt med Fiestaen men ved ikke hvordan det ligger med Ford Fusion

• #18   12. jul 2010 heheh Har en sag med en fiesta her om 2 uger.. den skal ha skiftet sealer i døre og klapper !

Så det er det samme som fusionen

• #19   12. jul 2010 Okay, det var sgu fast arbejde og skifte de skide døre, og lave garantisager på det skidt....tror jeg lavede flere garantisager end jeg lavede skader, og det er satme lidt skidt for en pladesmed:)

• #20   12. jul 2010 Bilen er fra 2002 og den mangler et stempel i service bogen - det var grunden til at de ikke ville dække. Jeg fik overtalt værkstedet til at sende en rapport ind til ford danmark med billeder af rusten, kopi af servicebog osv, men blev afvist. Så det vil nok ikke blive dækket ligegyldigt hvilket værksted jeg henvender mig til. Fik også at vide at ford danmark virkelig har strammet op på området i løbet af de seneste år, for ellers kan de jo blive ved med at skifte de sealere i al evighed.

Men jeg hører da gerne fra nogen som har fået lavet sealer ordentligt, til en billig penge:) Bare sådan at det i hvert fald holder en 3-4 år

• #21   13. jul 2010
    Find evt. ud af om der skulle være nogle billige døre hos en hugger du kan bruge..? kan vel godt gå hen og blive billigere end at få lavet sealeren..?

Kommentér på:
Sealer på ford focus

Annonce