{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hæve/modtage betaling paypal
  • #1   14. jul 2010 det er en ven jeg har der er ved at sælge en bil til udlandet
    manden har indbetalt 61000 hvoraf de 4000 skal overføres til shipping firma jeg synes det STINKER
    men kan hun hæve de 57000 inden hun sender bilen

• #2   14. jul 2010 Ja det stinker langt væk af svindel!!!
    Typisk svindelnummer at sælgeren skal overføre penge til fragtfirmaet. Hvorfor kunne han ikke selv gøre det?
    Jeg ville passe på!

• #3   14. jul 2010 Ville godt nok også tænke mig om mere end en extra gang inden jeg hoppede på den der, er som Aller skriver en af de fiduser, udlændinge bruger for at lokke mønt ud af os hårdtarbejdende individer.

• #4   14. jul 2010 det stinker af så meget fusk, og der har været massevis af de historier.

jeg ville ikke røre det med en ildtang.

Har i trukket afgiften ud af bilen?
    hvis ikke, hvorfor skulle en udlænding så købe en bil i DK han kan få til 1/3 del af prisen i andre lande?

• #5   14. jul 2010 Ja du skal ike sende noget før du har hævet pengene og står med dem i hånden..

Men det er et typist svindelnummer, du overfører penge til det fragtfirma han anbefaler, og så ser du aldrig pengene igen, altså de 4000 kr... for shippingfirmaet er sikkert hans egen dækadresse....

Og så afviser han betalingen bagefter....

Penge i hånden er bedre end at blive taget i måsen....

Kommentér på:
Hæve/modtage betaling paypal

Annonce